OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 25. csütörtök
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2015. január 15., csütörtök 09:19

A Pitney Bowes nyilvánosságra hozta a kereskedelem fejlődéséhez igazodó új márkastratégiáját
    Stamford, Connecticut, 2015. január 15., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az új márkastratégia és vállalati imázs mérföldkőnek számít a cég több éve folyó átalakítása terén - A Pitney Bowes Inc. (NYSE:PBI), a kereskedelmi célú innovatív termékeket és megoldásokat kínáló nemzetközi technológiai cég ma nyilvánosságra hozta az először 2013 májusában a nagyközönség elé tárt üzleti átalakítási stratégiájához és elképzeléseihez jobban illeszkedő új márkastratégiáját és a vállalat imázsának alakítására vonatkozó terveit.

    "Ma már nem ugyanaz a vállalat vagyunk, mint néhány évvel ezelőtt" - magyarázta Marc Lautenbach, a Pitney Bowes elnök-vezérigazgatója. "Időközben kibővítettük üzleti tevékenységünket, megalapoztuk pozícióinkat számos gyors növekedést mutató piacon, ideértve a digitális kereskedelmi- és a szoftverpiacot, és ugyanakkor folytatjuk a folyamatos innovációt célzó munkát az alaptevékenységünknek számító levélfeldolgozási/postázási és szállítási üzletágainkban. Új márkastratégiánk és vállalati imázsunk nem pusztán azt tükrözi, hogy milyenek vagyunk ma, hanem azt is, hova szeretnénk eljutni a jövőben."

Lautenbach úr ma reggel ad hivatalos ismertetést az új márkastratégiától és vállalati imázsról a cég 15000 alkalmazottjának egy Floridában, Orlando városában megrendezett vállalati szintű gyűlésen, amelyet közvetítenek a cég más országokban működő egységeinek is.

"A mai nap újabb fontos mérföldkő a cég átalakulásának útján" - fejtette ki Abby Kohnstamm, a Pitney Bowes ügyvezető elnökhelyettese és marketing igazgatója. "Az új márkastratégia egyértelműen meghatározza szerepünket a kereskedelem változó világában, a hangsúlyt a fizikai és digitális kommunikáció kölcsönhatására, valamint azokra az újonnan kialakuló, gyorsan fejlődő technológiai területekre helyezve, mint például az üzleti térinformatika, az ügyféladat-kezelés és a határokon átívelő kereskedelem, ahol a Pitney Bowes ágazatvezető megoldásokat kínál. Az új márkastratégia egyik legfontosabb jellemzője az, hogy a Pitney Bowes különleges, egyedi, az ágazat többi szereplőjétől a céget egyértelműen megkülönböztető vonásait helyezi az előtérbe, és arra törekszik, hogy a cég még szélesebb közönség számára váljon ismertté és egyértelműen azonosíthatóvá."

A Pitney Bowes új márkastratégiája és imázsa

A Pitney Bowes nemzetközi technológiai vállalat, amely több milliárd fizikai és elektronikus ügylethez biztosítja a megfelelő technológiai megoldásokat az összekapcsolt és határok nélküli kereskedelemben.

A pontos és precíz megoldásokat alapvető követelménynek tekintő Pitney Bowes hozzásegíti ügyfeleit ahhoz, hogy üzleti tevékenységük valóban hatékony és hatásos legyen.

A 95 évvel ezelőtt alapított Pitney Bowes-nak a mostani mindössze a harmadik logója. Az első 1930-ban, a második 1971-ben született, és a mai nap a vállalat történetében a harmadik új márkaimázsot fémjelzi.

A cég ma indítja el átalakított honlapját is, amely részletesebben kifejtett tartalmakat kínál, megkönnyíti a navigációt a felhasználók számára, és az alkalmazottaknak egy újonnan tervezett belső hálózati portált is biztosít.

A márkastratégia és -dizájn kialakításában a FutureBrand támogatta a céget, a digitális átalakítások elvégzésével pedig a DigitasLBi-t bízták meg.

Amit a Pitney Bowes-ról tudni kell

A Pitney Bowes (NYSE: PBI) nemzetközi technológiai vállalat, amely a kereskedelmi ügyletek lebonyolítását támogató számos innovatív terméket és megoldást kínál az ügyféladat-kezelés, üzleti térinformatika, ügyfélelkötelezés/ügyfélkapcsolatok, levelezési/postázási rendszerek és nemzetközi e-kereskedelem terén. Mintegy 100 országban több mint 1,5 millió ügyfél választja a Pitney Bowes termékeit, megoldásait és szolgáltatásait. További információkért kérjük, látogasson el a Pitney Bowes honlapjára a www.pb.com címen.

Fényképek/Multimédia galéria a következő internetes címen áll rendelkezésre: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113006584/en/

Kapcsolat:
Pitney Bowes Inc.
Carol Wallace, 203-351-6974
Media Relations Director
Carol.wallace@pb.com


Forrás: Pitney Bowes Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

      Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
      Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
      Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.