Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2015. január 15., csütörtök 09:19 |
A Pitney Bowes nyilvánosságra hozta a kereskedelem fejlődéséhez igazodó új márkastratégiáját |
|
Stamford, Connecticut, 2015. január 15., csütörtök (Business
Wire/OTS) - Az új márkastratégia és vállalati imázs mérföldkőnek
számít a cég több éve folyó átalakítása terén - A Pitney Bowes Inc.
(NYSE:PBI), a kereskedelmi célú innovatív termékeket és megoldásokat
kínáló nemzetközi technológiai cég ma nyilvánosságra hozta az
először 2013 májusában a nagyközönség elé tárt üzleti átalakítási
stratégiájához és elképzeléseihez jobban illeszkedő új
márkastratégiáját és a vállalat imázsának alakítására vonatkozó
terveit. |
"Ma már nem ugyanaz a vállalat vagyunk, mint néhány évvel ezelőtt" -
magyarázta Marc Lautenbach, a Pitney Bowes elnök-vezérigazgatója.
"Időközben kibővítettük üzleti tevékenységünket, megalapoztuk
pozícióinkat számos gyors növekedést mutató piacon, ideértve a
digitális kereskedelmi- és a szoftverpiacot, és ugyanakkor
folytatjuk a folyamatos innovációt célzó munkát az
alaptevékenységünknek számító levélfeldolgozási/postázási és
szállítási üzletágainkban. Új márkastratégiánk és vállalati imázsunk
nem pusztán azt tükrözi, hogy milyenek vagyunk ma, hanem azt is,
hova szeretnénk eljutni a jövőben."
Lautenbach úr ma reggel ad hivatalos ismertetést az új
márkastratégiától és vállalati imázsról a cég 15000 alkalmazottjának
egy Floridában, Orlando városában megrendezett vállalati szintű
gyűlésen, amelyet közvetítenek a cég más országokban működő
egységeinek is.
"A mai nap újabb fontos mérföldkő a cég átalakulásának útján" -
fejtette ki Abby Kohnstamm, a Pitney Bowes ügyvezető elnökhelyettese
és marketing igazgatója. "Az új márkastratégia egyértelműen
meghatározza szerepünket a kereskedelem változó világában, a
hangsúlyt a fizikai és digitális kommunikáció kölcsönhatására,
valamint azokra az újonnan kialakuló, gyorsan fejlődő technológiai
területekre helyezve, mint például az üzleti térinformatika, az
ügyféladat-kezelés és a határokon átívelő kereskedelem, ahol a
Pitney Bowes ágazatvezető megoldásokat kínál. Az új márkastratégia
egyik legfontosabb jellemzője az, hogy a Pitney Bowes különleges,
egyedi, az ágazat többi szereplőjétől a céget egyértelműen
megkülönböztető vonásait helyezi az előtérbe, és arra törekszik,
hogy a cég még szélesebb közönség számára váljon ismertté és
egyértelműen azonosíthatóvá."
A Pitney Bowes új márkastratégiája és imázsa
A Pitney Bowes nemzetközi technológiai vállalat, amely több milliárd
fizikai és elektronikus ügylethez biztosítja a megfelelő
technológiai megoldásokat az összekapcsolt és határok nélküli
kereskedelemben.
A pontos és precíz megoldásokat alapvető követelménynek tekintő
Pitney Bowes hozzásegíti ügyfeleit ahhoz, hogy üzleti tevékenységük
valóban hatékony és hatásos legyen.
A 95 évvel ezelőtt alapított Pitney Bowes-nak a mostani mindössze a
harmadik logója. Az első 1930-ban, a második 1971-ben született, és
a mai nap a vállalat történetében a harmadik új márkaimázsot
fémjelzi.
A cég ma indítja el átalakított honlapját is, amely részletesebben
kifejtett tartalmakat kínál, megkönnyíti a navigációt a felhasználók
számára, és az alkalmazottaknak egy újonnan tervezett belső hálózati
portált is biztosít.
A márkastratégia és -dizájn kialakításában a FutureBrand támogatta a
céget, a digitális átalakítások elvégzésével pedig a DigitasLBi-t
bízták meg.
Amit a Pitney Bowes-ról tudni kell
A Pitney Bowes (NYSE: PBI) nemzetközi technológiai vállalat, amely a
kereskedelmi ügyletek lebonyolítását támogató számos innovatív
terméket és megoldást kínál az ügyféladat-kezelés, üzleti
térinformatika, ügyfélelkötelezés/ügyfélkapcsolatok,
levelezési/postázási rendszerek és nemzetközi e-kereskedelem terén.
Mintegy 100 országban több mint 1,5 millió ügyfél választja a Pitney
Bowes termékeit, megoldásait és szolgáltatásait. További
információkért kérjük, látogasson el a Pitney Bowes honlapjára a
www.pb.com címen. Fényképek/Multimédia galéria a következő internetes címen áll
rendelkezésre:
http://www.businesswire.com/multimedia/home/20150113006584/en/
Kapcsolat: Pitney Bowes Inc. Carol Wallace, 203-351-6974 Media Relations Director Carol.wallace@pb.com
Forrás: Pitney Bowes Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|