Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2016. április 14., csütörtök 12:40 |
Erre számíthatnak a kereskedők |
|
Budapest, 2016. április 14., csütörtök (OTS) - 1000 fő megkérdezésével készített kutatást a Kereskedelmi Marketing csapata, miután az országgyűlés eltörölte a vasárnapi boltzárat. A válaszokból kiderül, mire számíthatnak azok az üzletek, amelyek most újra kinyitnak. |
A válaszadók 22 százaléka állította, hogy a vasárnapi boltzár egy
éve alatt kevesebbet költött az üzletekben. Ha az emelkedő
kiskereskedelmi forgalom mellett ez a kiesett bevétel is megjelenik
a boltokban, nagyon jó évre számíthatnak a kereskedők. Főként, hogy
a megkérdezettek 13 százaléka mondta, hogy a ruhaneműk legnagyobb
részét (80 %-át) vasárnap vásárolta, az élelmiszereknél ez az arány
majdnem 10 százalék. A piac tehát komoly dilemma előtt áll. Kukucska
Róbert, a J. Press tulajdonosa is így fogalmazott: "Szakmailag és
üzletileg jó döntésnek gondolom a vasárnapi bolt újranyitásokat, ám
magánemberként támogattam a munkatársaimat azzal, hogy nem
dolgoznak." A J. Press egyébként annak ellenére, hogy minden üzletük
zárva volt vasárnap, 2015-ben 8,9 %-ot növekedett.
Egy jó kereskedőt nem lehet meglepni
"A felmérésekből és személyes interjúkból jól látszik, hogy a
nyereséges működéshez, a nagyobb forgalomhoz és profithoz
elengedhetetlen, hogy gyorsan tudjunk reagálni a piac változásaira"
összegzett Jagodics Rita, a Kereskedelmi Marketing vezetője. "A
változás lehet egy új törvény vagy szabályozás, de lehet a vásárlói
szokások átalakulása. Aki vevőszerző akciókkal, az eladók folyamatos
képzésével és aktuális piacismerettel időben tud válaszolni az
igényekre, annak nem jelent gondot egy ilyen változás. Mi ebben
segítjük a cégeket a képzéseinkkel és tanácsadásainkkal."
A kutatás anyag letölthető innen:
http://nagykermarketing.hu/files/kutatas/Boltzar_Kutatas_2016_04_14.docx
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|