OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. március 29. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2017. március 30., csütörtök 16:00

A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban is növelte forgalmát (1. rész)
    Budapest, 2017. március 30., csütörtök (OTS) - A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban ismételten jelentős forgalomnövekedést könyvelhetett el. A forgalom 40,34 milliárd forint volt (előző év: 38,27 milliárd forint). A tavalyi évhez képest ez több, mint öt százalékos emelkedést jelent. "Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel. 2006 óta sikerül megőriznünk piacvezető pozíciónkat Magyarországon, mivel következetesen vásárlóink igényeihez igazodunk" - mondja Czeczeli Tamás, a DEICHMANN CIPŐ ügyvezetője.

    A DEICHMANN CIPŐ a tavalyi évhez hasonlóan közel öt millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopban. Matematikailag nézve tehát minden második magyar ember DEICHMANN cipőt hord. A vállalatnak 2016-ban országszerte 113 üzlete volt, néggyel több, mint az előző évben, és 960 munkatársat foglalkoztatott. "Idén is tovább invesztálunk Magyarországon, üzlethálózatunkat tovább építjük és modernizáljuk" - mondja Czeczeli. "Idén további új üzletek nyitását tervezzük, illetve 7 üzletet átépítünk."

A hagyományos kereskedelem további kiépítése mellett a DEICHMANN fontosnak tartja az online üzletet is. Már 2014 óta vásárolhatnak a magyarok online a www.deichmann.com oldalon. Amennyiben a cipő még sem lenne jó, országszerte 113 üzletben azonnal ki lehet cserélni. 2015 óta kínálja a DEICHMANN CIPŐ a "Ship to home" házhozszállítást. Amennyiben egy termék az adott üzletben nincs a megfelelő méretben, a vevő megrendelheti azt az üzletben és kényelmesen házhoz szállíttathatja. Múlt évben került bevezetésre az új "Click&collect" szolgáltatás. Ez lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a cipőt az online shopban kiválasszák és megrendeljék, és a legközelebbi üzletbe érte mehessenek.

 "Következetesen követjük omnichannel koncepciónkat, hogy vásárlóink bárhol és bármikor igénybe vehessék kényelmes szolgáltatásainkat" - mondja Czeczeli. "Vásárlóink számára fontos, hogy mindig és egyszerűen válthassanak az online és offline vásárlás között és minden értékesítési csatornán kapcsolatba léphessenek velünk. A fogyasztók nem értékesítési csatornákban gondolkodnak, hanem a márkákban."

A DEICHMANN számára a társadalmi szerepvállalás is nagyon fontos

A rászorulók segítése a DEICHMANN vállalati filozófia fontos része. Sok más projekt mellett a DEICHMANN CIPŐ 2016-ban támogatott egy gyerekeknek szóló segélyprogramot is, és adományával gondoskodott arról, hogy a 2012-ben életre hívott projekt tovább működhessen. A közösségi ház Gyöngyösmelléken, Magyarország déli részén a gyerekek és fiatalok találkozó helye. A ház a régióban élő emberek számára rendezvényeket szervez, különböző formában segítséget nyújt, segíti a tanulásban és szabadidős programokat kínál, sőt orvosi segítséget és egészségügyi vizsgálatokat is biztosít. A létesítményben az emberek új reményt és perspektívát kapnak az életükhöz.

A DEICHMANN csoport a sikeres évet követően is támad - a hagyományos és online kereskedelemben egyaránt

A DEICHMANN CIPŐ a DEICHMANN SE leányvállalata. Piacvezető a német és európai cipőkereskedelemben. A DEICHMANN csoport a tavalyi évben 23 európai országban és az USA-ban 5,6 milliárd euró bruttó (4,8 milliárd euró nettó) forgalmat ért el. Az új üzletek forgalmát leszámítva a forgalmi plusz 5,6 százalék volt. 2016-ban a vállalatcsoport 173 millió pár cipőt adott el üzleteiben és az online shopokban. 2016-ban a csoportnak világszerte összesen 3857 üzlete volt és 38.252 munkatársat foglalkoztatott. A vállalat 2016-ban közel 1000 új munkahelyet teremtett.

2017-ben a vállalatcsoport megnyitja első üzleteit Franciaországban és Belgiumban is. Ezen kívül tovább bővíti már meglévő üzletláncait, a fejlődés fókuszában a minőségi növekedés áll. Az idei évre a csoport nemzetközi szinten 262 új üzlet nyitását tervezi. Csoportszinten további 185 üzlet kerül modernizálásra. Ebben az évben a DEICHMANN összesen kb. 232 millió eurót fog invesztálni a nemzetközi infrastruktúrába.

A digitális expanzió is folytatódik. A csoport nemzetközi szinten jelenleg 29 saját online shopban és négy online piactéren értékesíti termékeit. 2017-ben további e-shopok nyitása és az ezzel együtt járó szolgáltatások bevezetése is tervben van.

A DEICHMANN új reklámarccal startolt a tavaszi-nyári szezonban. A brit énekesnő, Ellie Goulding most dobta piacra első, DEICHMANN-nal közös cipőkollekcióját, amelyet Londonban az egész európai piac számára bemutatott. Sneakerek, ethno szandálok, magas sarkú, wedge, espadrille és mule modellek - az "Ellie Goulding for DEICHMANN" kollekció darabjai mind a mottó szerint: "Rock your Look". Tarka színek, extravagáns szabások, egyedi díszítések, rockos szegecsek adják a stílushoz azt a bizonyos pluszt. A kollekció a DEICHMANN csoport összesen 21 európai országának üzleteiben és online shopjaiban kapható.

Többet erről: www.rockyourlook.eu

Média kapcsolat:

DEICHMANN Cipő, Magyarország
Herr Mónika
Tel. +36 (1) 263 6680
monika_herr@deichmann.com

DEICHMANN csoport
Sonja Schröder-Galla
Tel. + 49 (0) 201 86 76-962
sonja_schroeder-galla@deichmann.com
(folyt.)



2017. március 30., csütörtök 16:00

A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban is növelte forgalmát (2. rész)
    Budapest, 2017. március 30., csütörtök (OTS) -

    Az esseni (Németország) székhelyű DEICHMANN SE megalapítására 1913-ban került sor, a cég 100 százalékban az alapító család tulajdonában van. A vállalat piacvezető az európai cipőkereskedelemben és világszerte 38.000 munkatársat foglalkoztat. DEICHMANN név alatt működnek üzletek Németországban, Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Horvátországban, Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon, Nagy-Britanniában, Olaszországban, Oroszországban, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában és Törökországban. A csoport ezen kívül jelen van az Egyesült Államokban (Rack Room Shoes/Off Broadway), Hollandiában (vanHaren), Svájcban (Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner Sport). Németországban a Roland SE is a cégcsoporthoz tartozik. A MyShoes SE üzleteivel a vállalat jelen van Németországban, Ausztriában és Svájcban. 2017-ben a vállalatcsoport megnyitja első üzleteit Franciaországban és Belgiumban.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.