Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. március 30., csütörtök 16:00 |
A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban is növelte forgalmát (1. rész) |
|
Budapest, 2017. március 30., csütörtök (OTS) - A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban ismételten jelentős forgalomnövekedést könyvelhetett el. A forgalom 40,34 milliárd forint volt (előző év: 38,27 milliárd forint). A tavalyi évhez képest ez több, mint öt százalékos emelkedést jelent. "Nagyon elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel. 2006 óta sikerül megőriznünk piacvezető pozíciónkat Magyarországon, mivel következetesen vásárlóink igényeihez igazodunk" - mondja Czeczeli Tamás, a DEICHMANN CIPŐ ügyvezetője. |
A DEICHMANN CIPŐ a tavalyi évhez hasonlóan közel öt millió pár cipőt
adott el üzleteiben és az online shopban. Matematikailag nézve tehát
minden második magyar ember DEICHMANN cipőt hord. A vállalatnak
2016-ban országszerte 113 üzlete volt, néggyel több, mint az előző
évben, és 960 munkatársat foglalkoztatott. "Idén is tovább
invesztálunk Magyarországon, üzlethálózatunkat tovább építjük és
modernizáljuk" - mondja Czeczeli. "Idén további új üzletek nyitását
tervezzük, illetve 7 üzletet átépítünk."
A hagyományos kereskedelem további kiépítése mellett a DEICHMANN
fontosnak tartja az online üzletet is. Már 2014 óta vásárolhatnak a
magyarok online a www.deichmann.com oldalon. Amennyiben a cipő még
sem lenne jó, országszerte 113 üzletben azonnal ki lehet cserélni.
2015 óta kínálja a DEICHMANN CIPŐ a "Ship to home" házhozszállítást.
Amennyiben egy termék az adott üzletben nincs a megfelelő méretben,
a vevő megrendelheti azt az üzletben és kényelmesen házhoz
szállíttathatja. Múlt évben került bevezetésre az új "Click&collect"
szolgáltatás. Ez lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a cipőt az
online shopban kiválasszák és megrendeljék, és a legközelebbi
üzletbe érte mehessenek.
"Következetesen követjük omnichannel koncepciónkat, hogy
vásárlóink bárhol és bármikor igénybe vehessék kényelmes
szolgáltatásainkat" - mondja Czeczeli. "Vásárlóink számára fontos,
hogy mindig és egyszerűen válthassanak az online és offline vásárlás
között és minden értékesítési csatornán kapcsolatba léphessenek
velünk. A fogyasztók nem értékesítési csatornákban gondolkodnak,
hanem a márkákban."
A DEICHMANN számára a társadalmi szerepvállalás is nagyon fontos
A rászorulók segítése a DEICHMANN vállalati filozófia fontos része.
Sok más projekt mellett a DEICHMANN CIPŐ 2016-ban támogatott egy
gyerekeknek szóló segélyprogramot is, és adományával gondoskodott
arról, hogy a 2012-ben életre hívott projekt tovább működhessen. A
közösségi ház Gyöngyösmelléken, Magyarország déli részén a gyerekek
és fiatalok találkozó helye. A ház a régióban élő emberek számára
rendezvényeket szervez, különböző formában segítséget nyújt, segíti
a tanulásban és szabadidős programokat kínál, sőt orvosi segítséget
és egészségügyi vizsgálatokat is biztosít. A létesítményben az
emberek új reményt és perspektívát kapnak az életükhöz.
A DEICHMANN csoport a sikeres évet követően is támad - a
hagyományos és online kereskedelemben egyaránt
A DEICHMANN CIPŐ a DEICHMANN SE leányvállalata. Piacvezető a német
és európai cipőkereskedelemben. A DEICHMANN csoport a tavalyi évben
23 európai országban és az USA-ban 5,6 milliárd euró bruttó (4,8
milliárd euró nettó) forgalmat ért el. Az új üzletek forgalmát
leszámítva a forgalmi plusz 5,6 százalék volt. 2016-ban a
vállalatcsoport 173 millió pár cipőt adott el üzleteiben és az
online shopokban. 2016-ban a csoportnak világszerte összesen 3857
üzlete volt és 38.252 munkatársat foglalkoztatott. A vállalat
2016-ban közel 1000 új munkahelyet teremtett.
2017-ben a vállalatcsoport megnyitja első üzleteit Franciaországban
és Belgiumban is. Ezen kívül tovább bővíti már meglévő üzletláncait,
a fejlődés fókuszában a minőségi növekedés áll. Az idei évre a
csoport nemzetközi szinten 262 új üzlet nyitását tervezi.
Csoportszinten további 185 üzlet kerül modernizálásra. Ebben az
évben a DEICHMANN összesen kb. 232 millió eurót fog invesztálni a
nemzetközi infrastruktúrába.
A digitális expanzió is folytatódik. A csoport nemzetközi szinten
jelenleg 29 saját online shopban és négy online piactéren értékesíti
termékeit. 2017-ben további e-shopok nyitása és az ezzel együtt járó
szolgáltatások bevezetése is tervben van.
A DEICHMANN új reklámarccal startolt a tavaszi-nyári szezonban. A
brit énekesnő, Ellie Goulding most dobta piacra első, DEICHMANN-nal
közös cipőkollekcióját, amelyet Londonban az egész európai piac
számára bemutatott. Sneakerek, ethno szandálok, magas sarkú, wedge,
espadrille és mule modellek - az "Ellie Goulding for DEICHMANN"
kollekció darabjai mind a mottó szerint: "Rock your Look". Tarka
színek, extravagáns szabások, egyedi díszítések, rockos szegecsek
adják a stílushoz azt a bizonyos pluszt. A kollekció a DEICHMANN
csoport összesen 21 európai országának üzleteiben és online
shopjaiban kapható.
Többet erről: www.rockyourlook.eu
Média kapcsolat:
DEICHMANN Cipő, Magyarország Herr Mónika Tel. +36 (1) 263 6680 monika_herr@deichmann.com
DEICHMANN csoport Sonja Schröder-Galla Tel. + 49 (0) 201 86 76-962 sonja_schroeder-galla@deichmann.com (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. március 30., csütörtök 16:00 |
A DEICHMANN CIPŐ 2016-ban is növelte forgalmát (2. rész) |
|
Budapest, 2017. március 30., csütörtök (OTS) - |
Az esseni (Németország) székhelyű DEICHMANN SE megalapítására
1913-ban került sor, a cég 100 százalékban az alapító család
tulajdonában van. A vállalat piacvezető az európai
cipőkereskedelemben és világszerte 38.000 munkatársat foglalkoztat.
DEICHMANN név alatt működnek üzletek Németországban, Ausztriában,
Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában,
Horvátországban, Lengyelországban, Litvániában, Magyarországon,
Nagy-Britanniában, Olaszországban, Oroszországban, Portugáliában,
Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában,
Szlovákiában, Szlovéniában és Törökországban. A csoport ezen kívül
jelen van az Egyesült Államokban (Rack Room Shoes/Off Broadway),
Hollandiában (vanHaren), Svájcban (Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner
Sport). Németországban a Roland SE is a cégcsoporthoz tartozik. A
MyShoes SE üzleteivel a vállalat jelen van Németországban,
Ausztriában és Svájcban. 2017-ben a vállalatcsoport megnyitja első
üzleteit Franciaországban és Belgiumban.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|