Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. augusztus 14., hétfő 09:56 |
Iskolakezdési akciókkal indítja az őszt a Neo Interactive és a Mastercard |
|
Budapest, 2017. augusztus 14., hétfő (OTS) - Ha vásárlásról van szó, az év egyik kiemelt időszaka az iskolakezdés és az azt megelőző tanszervásárlás. A Nyárzuhanás, amely a Neo Interactive és a Mastercard kezdeményezése, olyan egyedi és máshol nem elérhető akciókat nyújt a családoknak, melyekkel jelentősen csökkenthetik a kiadásaikat. |
Az eNET kutatása alapján a magyar online kiskereskedők 426 milliárd
forint forgalmat bonyolítottak le a tavalyi évben, a legnépszerűbb
online vásárlási cikkek között pedig ott találjuk az iskolakezdést
is érintő számítástechnikai és ruházati cikkeket. A Karácsony és a
Black Friday akciók idején is dinamikusan nő az online vásárlási
kedv - mind a vásárlások száma, mind azok értéke harmadával nőtt az
előző évhez képest. A Neo Interactive és a Mastercard ezekhez
hasonló változást vár az iskolakezdés kapcsán is, ezért is hívták
életre a Nyárzuhanás nevű oldalt.
A Nyárzuhanás nagy segítséget jelent az iskolai és egyetemi év
előtt, hiszen amellett, hogy az érintettek az oldalon kedvezménnyel
vásárolhatják meg a kiszemelt termékeket, bankkártyájukkal gyorsan,
egyszerűen és biztonságosan is fizethetnek - mindezt az otthonuk
kényelmében. Ráadásul a vásárlást már nem csak online rendezhetik
bankkártyával, de a legnagyobb futárcégeknél utánvétes
kiszállításnál is.
A Nyárzuhanás olyan kezdeményezés, amely az Internetes Vásárlás
Napjához, vagy a Black Friday-hez hasonlóan az online vásárlás
előnyeire hívja fel a figyelmet. Az augusztus 14. és 20. között
tartó akció is ebbe a sorba illeszkedik bele, de az időzítését a
szervezők az iskolakezdéshez igazították, így segítve a családokat
abban, hogy gördülékenyen készülhessenek az új tanévre.
"A Mastercard korábbi kutatásaiból azt láttuk, hogy a magyarok
elsősorban a kényelem miatt választják az online vásárlást, e
mellett pedig fontos szempont számukra az is, hogy sorban állás
nélkül jussanak a kívánt termékekhez. Ez különösen fontos az év
olyan kiemelt időszakában, mint az iskolakezdés, hiszen rengeteg
tanszert kell beszerezni. Szívesen álltunk a Nyárzuhanás
kezdeményezés mellé, hiszen a gyors, egyszerű és biztonságos online
vásárlással több ideje marad a családoknak arra, hogy a vakáció
utolsó pillanatait is kiélvezzék." - mondta Eölyüs Endre a
Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|