Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2017. december 11., hétfő 09:25 |
A L'Officiel és a GEM Group L'Officiel Fund néven különleges, diszruptív befektetési alapot indít (1. rész) |
|
Párizs és New York, 2017. december 11., hétfő (Business Wire/OTS) - A Jalou Media Group tulajdonában lévő L'Officiel és a GEM Group (New York) örömmel jelentik be, hogy L'Officiel Fund (L'Officiel Alap) néven elindítottak egy 50 millió USA dolláros befektetési alapot, melynek célja új, feltörekvő márkák támogatása és a luxuskategóriás termékek vásárlóinak körében való népszerűsítése. |
A L'Officiel Alap elindítása a két cég közti együttműködésnek már
második fázisa. A partneri viszony idén októberben jött létre,
amikor a Jalou Media Group és a GEM Group együtt hívta életre a
L'Officiel USA Inc.-et, amely egyrészt egy digitális platformot (az
október végén elindított lofficielusa.com-ot) működtet, másrészt
annak kéthavonta megjelenő, nyomtatott magazinja, a L'Officiel USA
publikálásával kapcsolatos feladatokat végzi. A L'Officiel USA első
kiadása a tervek szerint 2018 márciusában kerül majd az
újságosstandokra.
ÉRTÉKTEREMTÉS AZ ÉLETMÓD SZEKTOR FELTÖREKVŐ VÁLLALKOZÁSAI SZÁMÁRA
Az Alap olyan fejlődő márkák számára biztosít marketingstratégia
megvalósítását szolgáló, befektetési célú tőkét, amelyek tisztában
vannak a célzott marketing értékével, nem rendelkeznek azonban a
megfelelő pénzeszközökkel ahhoz, hogy hozzáférhessenek a
prémiumkategóriás hirdetési csatornákhoz. Ennek kiegészítéseként
ugyanakkor a L'Officiel a kiválasztott márkák számára előnyös
feltételekkel biztosít hozzáférést a L'Officiel globális digitális
és nyomtatottsajtó-termékeihez 70 országban. A támogatott márkák
részt vehetnek a L'Officiel nyomtatott sajtóban és online folytatott
reklámkampányaiban, és hozzáadott értéket képviselő marketing
szolgáltatásokban részesülnek, ideértve, többek közt, márkához
kapcsolódó tartalmak (ún. "branded content") készítését, videóklipek
forgatását, közösségi médiákban való megjelenések lehetővé tételét,
rendezvények szervezését és ún. "élménymarketing" szolgáltatásokat.
EGYEDI ÉS DISZRUPTÍV BEFEKTETÉSI ALAP
"A tartalomkészítéshez való sajátos, egyedi hozzáállásunk révén-a
történetmesélés diszruptív módszereitől kezdve egészen centralizált,
globális digitális platformunkig-az Alap által támogatott márkák
számára új és minden eddiginél dinamikusabb erőforrásokat tudunk
biztosítani, lehetővé téve számukra, hogy kilépjenek a hagyományos
médiamodellek kereteiből, és a terület újítóivá váljanak" - jegyezte
meg Benjamin Eymere, a Jalou Media Group vezérigazgatója.
"Az Alap célja az, hogy ezeknek a feltörekvő márkáknak megfelelő
eszközöket adjon a kezébe ahhoz, hogy fenntarthassák a folyamatos
növekedést" - mutatott rá Anthony Romano, a L'Officiel Alap
ügyvezető igazgatója. "Olyan erőforrásokat szeretnénk biztosítani e
márkák a számára, amelyek segítségével boldogulhatnak a globális
piacon érvényesülő rendkívül erős versenyben."
Bár az Alap által megcélzott cégek elsősorban tőzsdén jegyzett
globális vállalatok, tőkéjének 25%-át magánvállalkozások
támogatására szánja.
A L'OFFICIEL HÁLÓZAT LEGFONTOSABB ADATAI
- 56 forgalmazott termék 30 országban
- 15 milliós közönség világszerte
- 2 millió nyomtatásban megjelenő magazin havonta, 17 nyelven
- 500000-es divatarchívum 1921 óta (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2017. december 11., hétfő 09:25 |
A L'Officiel és a GEM Group L'Officiel Fund néven különleges, diszruptív befektetési alapot indít (2. rész) |
|
Párizs és New York, 2017. december 11., hétfő (Business Wire/OTS) - |
AMIT A GEM GROUPRÓL TUDNI KELL…
A Global Emerging Markets (GEM) cégcsoport fejlődő és globális
piacokon végez befektetési tevékenységet több mint 20 éve, mely idő
alatt mintegy 375 ügyletet kötött 70 országban. A L'Officiel USA a
Csoport egyik új tőkebefektetése, amely a GEM közelmúltban
elindított, és a Beverly Hills-ben működő irodája által irányított
médiafejlesztési stratégiája megvalósításának egyik első lépését
képviseli.
AMIT A L'OFFICIELRŐL TUDNI KELL…
A Jalou Media Group tulajdonában lévő vezető franciaországi magazin
lapjain egyedi, exkluzív divatcikkekről, az haute couture
kategóriába tartozó ruhakölteményekről és luxuskategóriás
termékekről tájékozódhatnak az olvasók. A franciaországi női
divatlapok doyenjének számító magazin ma már 80 országban jelenik. A
L'Officiel, amely mintegy 100 éve tudósít a francia divatról és a
divatvilág legtehetségesebb tervezőinek munkásságáról, ma az egyik
vezető stílusútmutató médium, és amellett, hogy öltözködési
tanácsokkal látja el a nőket, közvetlenül is támogatja a magazinban
bemutatott divat- és luxuscikkeket forgalmazó márkák nemzetközi
kereskedelmi tevékenységét. A stílusválasztás támogatását alapvető
küldetésének tekintő L'Officiel dinamikus nemzetközi fejlődési
stratégiával és külföldi nemzeti L'Officiel publikációk kiterjedt
hálózatával rendelkezik. A női divatmagazin mellett a kiadó
L'Officiel Hommes címmel publikál férfiaknak szóló, illetve
L'Officiel Art címmel a művészetekről tudosító magazint, továbbá
számos egyéb kiadványát jelentetik meg helyi kiadók licenc alapján,
helyi cégekkel létrehozott vegyesvállalkozások vagy közvetlenül a
Jalou Media Group.
AMIT A JALOU MEDIA GROUPRÓL TUDNI KELL…
A Jalou Media Group médiacégeket tömörítő, családi tulajdonú
vállalatcsoport, amelynek központja Párizsban, a nemzetközi divat
fővárosában működik már mintegy 100 éve. A csoport, amelynek elnöke
Marie-Jose Jalou, a Jalou család 100%-os tulajdonát képezi. A
szabadalmaztatott lofficiel.com technológiát birtokló Jalou Media
Group 10 magazint (L'Officiel, L'Officiel Hommes, L'Officiel Art,
L'Officiel Voyage, La Revue des Montres, Jalouse, L'Officiel 1000
Modéles, L'Officiel Shopping, L'Officiel 1000 Modéles Design,
L'Officiel Médecine and Chirurgie Esthetique) jelentet meg, és saját
nemzetközi kiadványainak száma ma már meghaladja a 44-et. A csoport,
amely több mint 80 országban tevékenykedik, kiemelkedő példája
annak, hogyan lehet létrehozni és fenntartani egy stabil,
folyamatosan fejlődő médiaipari vállalkozást.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20171207006046/en/
Kapcsolat: GEM GROUP New York & LA Offices Anthony Romano aromano@gemny.com Tel: (212) 582-3400 Forrás: GEM Group
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|