OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. március 22., péntek 11:45

A Tommy Hilfiger felhívja a társadalmi vállalkozókat, hogy vegyenek részt a Tommy Hilfiger Fashion Frontiers Challenge elnevezésű kezdeményezésben (1. rész)
    Amszterdam, 2019. március 22., péntek (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy mostantól várja a jelentkezéseket a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge (A Tommy Hilfiger Divathatárok Kihívása) elnevezésű kezdeményezésének második éves fordulójában való részvételre. A globális program célja a startup, illetve a növekedési fázisban lévő vállalkozások támogatása olyan megoldások kidolgozásában, amelyek inkluzív és pozitív változásokat indítanak el a divatiparban. A program igen sikeres első évének lezárását követően a vállalat nagy izgalommal vág bele ismét azoknak a lehetőségeknek a feltárásába, amelyek elősegítik a divatipar fejlődését.

        Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

"Ennek a globális kezdeményezésnek az első fordulója inspiráló felfedezések sorozata volt: olyan hihetetlen ötletek kerültek napvilágra, amelyek a divat pozitívabbá és befogadóbbá tétele révén jelentős változásokat hozhatnak az emberek életébe" - mesélte Tommy Hilfiger. "A Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge program második évében folytatjuk azoknak a társadalmi vállalkozóknak a mentorálását és támogatását, akik egész életüket teszik fel arra, hogy szolgálják az ügyet, amiben hisznek, mivel saját márkánk DNS-ébe is ez a vállalkozó szellem és eltökélt optimizmus van kódolva."

A programban részt venni kívánó vállalkozásoknak egy projektjavaslatot kell benyújtaniuk az inkluzív divat témakörében. Egy többszintes, négyhónapos értékelési folyamat során a pályázók körét hat vállalkozásra szűkítjük le, amelyeket felkérünk, hogy az utolsó fordulóban dolgozzák ki projekttervüket a Tommy Hilfiger egy melléjük rendelt, az adott téma szakértőiből álló csapatának segítségével Hollandiában, Amszterdamban, a Campus of the Future elnevezésű létesítményben. Véglegesített koncepciójukat a versenyzők a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge program globális zárórendezvényén mutatják be 2020 elején, ahol egy neves tagokból álló zsűri választja majd ki közülük azt a két vállalkozót, akik közt megoszlik a vállalkozásuk támogatására fordítható, összesen 150000 eurós fődíj. A nyerteseket továbbá ezt követően egy éven át támogatják majd világszerte a Tommy Hilfiger, valamint az INSEAD Üzleti Iskola szakértői, és részvételt nyernek az INSEAD Social Entrepreneurship (Társadalmi vállalkozás) Programjába (ISEP). Ezen felül a legtöbb közönségszavazatot elnyerő vállalkozó 10000 eurós különdíjat kap.

A Challenge program első évének zárórendezvényére 2019 januárjában került sor. A szakértőkből és hírességekből álló zsűri tagjai közt volt Tommy Hilfiger úr; Arizona Muse modell és aktivista; Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója; Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe pénzügyi és operatív vezetője, Willemijn Verloop, a Social Impact Venture alapító tulajdonosa; Filipe Santos, a Católica-Lisbon Üzleti és Közgazdasági Iskola professzora és az INSEAD Social Entrepreneurship programjának elnöke és vendégprofesszora; valamint Katrin Ley, a Fashion for Good ügyvezető igazgatója. A zsűri összesen 210000 eurót osztott szét a három győztes, Selina Wamucii, doctHERs és Auf Augenhoehe között.

A Tommy Hilfiger küldetése az, hogy az egyik vezető lifestyle termékeket tervező vállalat legyen, amely termékei megalkotása, tevékenységének irányítása és a közösségekkel és a hozzá kapcsolódó érdekcsoportokkal való kapcsolatainak ápolása során a fenntarthatóságot tekinti alapelvnek. További információk a Tommy Hilfiger fenntartható fejlődéséről a következő internetes címen állnak rendelkezésre: http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

A pályázatok 2019. március 21-e és 2019. május 12-e közt adhatók be ide kattintva.
https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2019

További információk a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge programról, ideértve a pályázati feltételeket és a pályázatok beadásának módját, a következő internetes címen találhatók: http://global.tommy.com/int/en/about/corporate-responsibility/16

A márka kedvelői és követői a közösségi oldalakon csatlakozhatnak a programról folyó beszélgetéshez a következő hashtagek segítségével: #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible és @TommyHilfiger..

Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…

A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek, mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. lifestyle (bizonyos életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat, kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com internetes címen.



2019. március 22., péntek 11:45

A Tommy Hilfiger felhívja a társadalmi vállalkozókat, hogy vegyenek részt a Tommy Hilfiger Fashion Frontiers Challenge elnevezésű kezdeményezésben (2. rész)
    Amszterdam, 2019. március 22., péntek (Business Wire/OTS) -

    Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…

A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre, melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari vállalatává vált. Cégünk több mint 36000 értékesítési partnere több mint 40 országban összesen mintegy 9 milliárd USA dollár összegű éves árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk.

*A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül forgalmazásra.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190321005068/en/

Kapcsolat:
Tommy Hilfiger Contact
Baptiste Blanc
Sr. Director, Global Communications
E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com
Tel: +31 62904 2334

Forrás: Tommy Hilfiger

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.