Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. április 18., csütörtök 12:55 |
Digitális megoldásokkal a mindennapok kényelméért |
|
Budapest, 2019. április 18., csütörtök (OTS) - Napjainkban a digitalizáció egyre több területen jelenik meg életünkben. Számos szolgáltatás, applikáció, program teszi könnyebbé számunkra a munkát, a családi programok szervezését vagy akár a bevásárlólista összeállítását, illetve a gyors és hatékony fizetést. A folyamatos fejlődésnek köszönhetően már léteznek olyan megoldások, amelyek segítségével életünk minden területén időt tudunk spórolni. |
A ma embere számos dolgot már nem is számítógépen, hanem
okostelefonon intéz, a számlák befizetésétől, az ételrendelésen át,
a színházjegyvásárlásig. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók ma már
nagyfokú rugalmasságot és gyorsaságot várnak el a szolgáltatóktól. A
technológiai innovációk elterjedése a közműcégeket is arra
sarkallta, hogy reagáljanak a legújabb trendekre és fogyasztói
igényekre.
A következő időszakban kezdődnek a mérőóra gáz-, villany- és
vízóra-leolvasások, amelyek számos embernek okoznak nehézséget,
mivel a leolvasásokat munkaidőben végzik, így szabadságot kell
kivenni és otthon várakozni, míg meg nem érkezik a leolvasó. Ezen
próbálnak változtatni a közműcégek digitális megoldásaik
segítségével, többek között az ELMŰ-ÉMÁSZ is.
A vállalat több mint kétmillió ügyfele számára biztosítja az
energiaellátást és az ahhoz kapcsolódó infrastrukturális
szolgáltatásokat. A vállalat azon dolgozik, hogy a szolgáltatások
automatizációjának és a folyamatok robotizációjának segítségével
ügyfeleik számára a 21. század digitális elvárásainak megfelelő
szolgáltatást nyújtsanak. Folyamatosan fejlesztik hálózatukat és
szolgáltatásaikat az ügyfélélmény terén is. A fejlesztéseknek
köszönhetően ma már havonta közel 1 millió felhasználó intézi
elektronikusan az ügyeit.
A legnagyobb kényelmetlenséget a fogyasztásmérő éves/havi
leolvasása jelentette a felhasználóknak. Évente legalább egy
alkalommal be kellett engednünk a mérőóra-leolvasót, hogy a
leolvasás a helyszí-nen, emberi munkával megtörténjen. Az ELMŰ-ÉMÁSZ
EnergiApp mobil-applikációja ezen segít, az ügyfeleknek nem kell
várniuk a leolvasóra.
"Ma már nem elég magas szintű szolgáltatást nyújtani a
fogyasztóknak. A digitalizáció korában ügyfele-ink joggal várhatják
el, hogy kiszolgálásuk a lehető leggyorsabb és legkényelmesebb módon
történjen. Folyamatosan nő azon ügyfelek száma, akik a mobil
applikáción alapuló ügyintézést részesítik előnyben" - mondta Dr.
Marie-Theres Thiell, az ELMŰ-ÉMÁSZ igazgatósági elnöke.
Az EnergiApp alkalmazás segítségével a fogyasztók telefonjukon
keresztül jelenthetik be a mérőállást. A mérőórák viszont sok
esetben pincében, kamrában vagy nem jól megvilágított lépcsőházban
helyezkednek el, ezért a pontos értékékek leolvasását úgy
könnyítették meg az ELMŰ-ÉMÁSZ fejlesztői, hogy az ügyfelek egy
kattintással fényképet készíthetnek, amelyet az applikáción
keresztül juttathatnak el a társasághoz. Így az alkalmazás
használatával minimálisra csökken a hibás mérőállásközlés lehetősége.
Budapest, 2019. április 18.
Tisztelettel, Dr. Boross Norbert Kommunikációs igazgató
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|