OTS Üzleti Sajtószolgálat
2019. november 17. vasárnap
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. június 4., kedd 13:33

A Mary Kay doktori disszertációs díjakat osztott ki az Academy of Marketing Science 2019-es éves konferenciáján (1. rész)
    Dallas, USA, 2019. június 4., kedd (Business Wire/OTS) - Az AMS Mary Kay doktori disszertációs díjak a doktori disszertációjukat készítő hallgatók számára biztosítanak pénzbeli támogatást tanulmányaik befejezéséhez - Az Academy of Marketing Science (Marketingtudományi Akadémia) 2019-es éves konferenciáján Torontóban a vállalati társadalmi felelősségvállalás terén a vezető nemzetközi cégek közé tartozó Mary Kay ma közzétette a vállalat doktori disszertációs díjai (Mary Kay Doctoral Dissertation Award [Doktori Disszertációs díj] és Doctoral Dissertation Proposal Award [Doktori Disszertációs Javaslat díj]) nyerteseinek listáját. A díjak, amelyeket az ikonikus szépségápolási vállalat már 25 éve minden évben kiad, a marketingről doktori disszertációt író hallgatók munkáját ismerik el a disszertáció keretében végzett kutatásaik és az AMS éves konferenciáján a disszertációjuk témájában tartott előadásuk minősége alapján.

    Ez a közlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes közlemény a következő internetes címen tekinthető meg: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Az AMS Mary Kay doktori disszertációs díjai a neves egyetemek, illetve felső szintű, általános, üzleti vagy vállalatvezetési tanulmányokat biztosító intézmények doktori disszertációjukat készítő hallgatóinak kutatási eredményeit ismerik el. Az idei nyertesek a következők:

Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award - 2019:
     1. Shaobo Li, Nanyang Technological University, Szingapúr
     2. Junzhou Zhang, Old Dominion University

Mary Kay Doctoral Dissertation Award - 2019:
     1. Kiran Pedada, Texas Tech University
     2. Anh Dang, Old Dominion University
     3. Martin Hirche, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, University of South Australia

"A Mary Kay fontosnak tartja, hogy támogassa független értékesítési munkatársainak és alkalmazottainak az innováció, a képességek kibontakoztatása és a folyamatos továbbképzés érdekében tett erőfeszítéseit szerte a világon" - magyarázta Beth Lopez, a Mary Kay Global Sales Education (Globális értékesítési képzés) egységének elnökhelyettese. "Az idei AMS éves konferencián előadott disszertációs prezentációk lenyűgözőek voltak, így nagy várakozással tekintünk az elé, hogy nyerteseinknek további mentori segítséget és hálózatépítési lehetőségeket biztosíthassunk a folyamatos továbbképzés terén kitűzött céljaik eléréséhez."

A Mary Kay Dissertation díj és a Mary Kay Dissertation Proposal díj nyerteseinek nevét Michelle Haurilak, a Mary Kay Canada PR, Digital & Product Marketing (Közönségkapcsolatok, digitális és termékmarketing) igazgatója jelentette be a május 30-án, csütörtökön tartott díjátadó banketten.

"A Mary Kay Dissertation és Dissertation Proposal díjjal kapcsolatos előadások fontos részét képezik az Academy of Marketing Science éves konferenciájának" - mondta el O.C. Ferrell, az Academy of Marketing Science elnöke. "A Mary Kay aktív részvétele a konferencián lehetőséget biztosít a díj várományosainak számára, hogy kapcsolatokat építhessenek ki a Mary Kay vezető tisztviselőivel. A disszertációk konferencián való bemutatásának (amely a díjak elnyerésének egyik feltétele) legfontosabb célja az ágazati szakemberek és a doktori disszertációt készítő hallgatók közti kapcsolatok javítása. Az Akadémia rendkívül nagyra becsüli a Mary Kay elkötelezettségét az éves konferenciánkon való részvétel iránt."
További információkért az Academy of Marketing Science-ről kérjük, kattintson ide. https://www.ams-web.org/default.aspx

Amit a Mary Kay-ről tudni kell…

Több mint 55 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási, dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek előállítása iránt. A Mary Kay Alapítványon (Mary Kay FoundationSM) keresztül a vállalat ez idáig több mint 78 millió USA dollárt adományozott rákkutatási célokra, valamint a családon belüli erőszak áldozatai számára létesített menedékházak létesítése céljára. Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb juttatja cégünket.(folyt.)



2019. június 4., kedd 13:33

A Mary Kay doktori disszertációs díjakat osztott ki az Academy of Marketing Science 2019-es éves konferenciáján (2. rész)
    Dallas, USA, 2019. június 4., kedd (Business Wire/OTS) -

    Amit az Academy of Marketing Science-ről tudni kell…

Az Academy of Marketing Science egy nemzetközi, tudományos, szakmai, non-profit szervezet, amelynek célja magas szintű normák kialakítása és a kiválóság elősegítése a marketing ismeretek bővítése során, illetve a marketing ismeretek terjesztése és a marketing módszereinek továbbfejlesztése a marketing tudományok terén való vezető szerep betöltése révén szerte a világon. Az Akadémia küldetése megvalósítása érdekében elkötelezte magát a legmagasabb szintű etikai normák és a szakmai együttműködés megvalósítása iránt.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Kapcsolat:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Forrás: Mary Kay Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.