Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2019. június 5., szerda 16:20 |
A Shopify kiadta a kereskedelem állapotáról szóló első jelentését (1. rész) |
|
Ottawa, Ontario állam, USA, 2019. június 5., szerda (Business Wire/OTS) - A fogyasztók többet költenek egy online vásárlás során, mint az üzletekben való vásárláskor; az utóbbi 12 hónapban 62 millió vevő volt visszatérő vásárló - A piacvezető többcsatornás kereskedelmi platform, a Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP) ma kiadta első globális State of Commerce (A kereskedelem állapota) című jelentését*, amely betekintést nyújt a fogyasztók számára történő közvetlen értékesítésen (direct-to-consumer [DTC]) alapuló kereskedelem és a vásárlói viselkedés rejtelmeibe. Az elmúlt évben a kiskereskedelem területén rendkívüli diszrupció érvényesült, és az ennek következtében átalakult kiskereskedelmi szektorban a fogyasztók és a kereskedők számára új vásárlási és értékesítési lehetőségek állnak rendelkezésre. |
"Küldetésünknek tekintjük, hogy mindenki számára megkönnyítsük a
kereskedelmet. Ennek a küldetésnek a jegyében készítettük el ezt a
jelentést is, hogy közkinccsé tegyük azokat a globális érvényű
meglátásokat, amelyek segíthetik a kereskedőket abban, hogy
alaposabban megismerjék vásárlóik igényeit" - mondta el Harley
Finkelstein, a Shopify operatív vezetője. "A Shopify-nál arra
törekszünk, hogy hozzájáruljunk a független vállalkozók következő
hullámának sikeréhez, biztosítva számukra az ehhez szükséges
eszközöket és ismereteket. Szándékunkban áll a jövőben is hasonló
jelentések kiadása, hiszen a Shopify egyre inkább a
legáltalánosabban igénybe vett platformmá válik az üzleti
vállalkozások kiépítése és a globális kereskedelmi tevékenység
elősegítése céljára."
A kereskedelem állapotáról újonnan kiadott jelentésében a Shopify
kulcsfontosságú meglátásokat közöl, ideértve a következőket:
- Háború folyik a márkahűség eléréséért, és a nyertesek jutalma az
egyre több visszatérő vásárló: Szerte a világon több mint 62 millió
vevő vásárolt már ugyanabban a Shopify üzletben kétszer, és a vevők
átlagosan 3,8 alkalommal szerzik be a kívánt árut ugyanabban az
üzletben.
- A vásárlók nagyon szeretik, ha valamilyen különleges alkalomból
(különösen az év végi ünnepek alkalmából) vásárolhatnak, februárban
azonban visszaesik a forgalom: A november világszerte a legnagyobb
forgalmú hónap, februárban a legkevésbé aktívak a vásárlók, míg az
ünnepi bevásárlási szezonon kívül januárban figyelhető meg éves
szinten a legnagyobb forgalomnövekedés.
- Az amerikaiak veszik a legtöbb árut, a németek a leggyorsabb
vásárlók, a legtöbbet pedig a japánok költik: Az Amerikai Egyesült
Államokban a fogyasztók körülbelül kétszer annyi árucikket (6
darabot) vásárolnak, mint bármely más ország lakosai (2-3 árucikk);
a németországi vevők hozzák meg a leggyorsabban a vételre vonatkozó
döntést online vásárláskor (kevesebb, mint 18 perc alatt döntik el,
hogy megvesznek-e valamit), míg a japán fogyasztók költik egy
tranzakció keretében a legtöbbet, átlagosan mintegy 142 USA dollárt
(szemben az amerikai egyesült államokbeli vásárlókkal, akik
mindössze átlagosan körülbelül 81 USA dollárt fizetnek egy-egy
online vásárláskor).
- Mobiltelefon, táblagép vagy asztali számítógép? A földrajzi
elhelyezkedés befolyásolja a fogyasztók vásárlási szokásait:
Brazíliában a fogyasztók az asztali számítógépeknél jobban szeretik
a mobileszközöket használni, míg Dániában, Írországban, Malajziában,
Marokkóban, Hollandiában, Új-Zélandon, Szingapúrban és Vietnámban a
mobileszközökkel szemben inkább a táblagépeket részesítik előnyben
az online vásárlók. Ugyanakkor az USA-ban, Ausztráliában, Kanadában,
Kínában és az Egyesült Királyságban a vásárlások közel azonos száma
történik táblagépek, asztali számítógépek és mobileszközök
használatával.
- A közösségi oldalak hasznosak a termék felfedezése
szempontjából, de a legtöbb vásárló máshol szerzi be az árucikkeket:
Az online üzletekből történik a vásárlások 80%-a, amely után a
leggyakoribb beszerzési forrás az árusítóhely (point of sale [POS]).
A Shopify State of Commerce jelentésében leírt további meglátások
megismeréséhez kérjük, töltse le a jelentést ide kattintva.folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. június 5., szerda 16:20 |
A Shopify kiadta a kereskedelem állapotáról szóló első jelentését (2. rész) |
|
Ottawa, Ontario állam, USA, 2019. június 5., szerda (Business Wire/OTS) - |
Amit a Shopify-ról tudni kell…
A Shopify többcsatornás, piacvezető kereskedelmi platform. A
kereskedők a Shopify használatával megtervezhetik, elindíthatják és
kezelhetik üzletüket, számos értékesítési csatornát igénybe véve,
ideértve az internetet, mobileszközöket, közösségi oldalakat,
piactereket, fizikai üzleteket és ún. pop-up (ideiglenes,
szezonális) boltokat is. A platform ugyanakkor rendkívül hatékony
eszközöket biztosít a kereskedők számára a támogató (back office)
tevékenységekhez is, és üzletmenetük minden mozzanatát, kezdve a
fizetésektől egészen az árukiszállításig, egyetlen felületen
láthatják és kezelhetik ügyfeleink. A Shopify platform
létrehozásakor prioritásként kezeltük a megbízhatóságot és
skálázhatóságot, azzal a céllal, hogy egyszerű és felhasználóbarát
vállalkozási szintű technológiákat biztosítsunk bármely méretű
vállalkozás számára. A Shopify, amelynek központja Ottawában,
Kanadában működik, jelenleg több mint 800000 üzleti vállalkozást
támogat körülbelül 175 országban, és olyan márkák tekintik
megbízható partnerüknek, mint a Unilever, a Kylie Cosmetics, az
Allbirds, az MVMT és számos egyéb neves cég.
*Ez a jelentés a következő adatokon alapul: a Shopify-on való
vásárlásokról 2018 áprilisától 2019 áprilisáig tartó időszakban
gyűjtött globális értékesítési adatok egy alcsoportja; adatok egy
globális online felmérésből, melyben 2019 márciusában 3832 Shopify
kereskedő vett részt; valamint adatok egy 2018 decemberében végzett
kvantitatív és kvalitatív kutatásból, amely a kanadai és amerikai
egyesült államokbeli fogyasztók vásárlási szokásait vizsgálta
közvetlen megkérdezés, valamint egy 2653 fogyasztóra kiterjedő
online felmérés segítségével.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190605005255/en/
Kapcsolat: Julie Nicholson Director of Communications 416-238-6705 x 302 press@shopify.com
Forrás: Shopify Inc.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|