OTS Üzleti Sajtószolgálat
2019. október 23. szerda
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. június 5., szerda 16:20

A Shopify kiadta a kereskedelem állapotáról szóló első jelentését (1. rész)
    Ottawa, Ontario állam, USA, 2019. június 5., szerda (Business Wire/OTS) - A fogyasztók többet költenek egy online vásárlás során, mint az üzletekben való vásárláskor; az utóbbi 12 hónapban 62 millió vevő volt visszatérő vásárló - A piacvezető többcsatornás kereskedelmi platform, a Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP) ma kiadta első globális State of Commerce (A kereskedelem állapota) című jelentését*, amely betekintést nyújt a fogyasztók számára történő közvetlen értékesítésen (direct-to-consumer [DTC]) alapuló kereskedelem és a vásárlói viselkedés rejtelmeibe. Az elmúlt évben a kiskereskedelem területén rendkívüli diszrupció érvényesült, és az ennek következtében átalakult kiskereskedelmi szektorban a fogyasztók és a kereskedők számára új vásárlási és értékesítési lehetőségek állnak rendelkezésre.

    "Küldetésünknek tekintjük, hogy mindenki számára megkönnyítsük a kereskedelmet. Ennek a küldetésnek a jegyében készítettük el ezt a jelentést is, hogy közkinccsé tegyük azokat a globális érvényű meglátásokat, amelyek segíthetik a kereskedőket abban, hogy alaposabban megismerjék vásárlóik igényeit" - mondta el Harley Finkelstein, a Shopify operatív vezetője. "A Shopify-nál arra törekszünk, hogy hozzájáruljunk a független vállalkozók következő hullámának sikeréhez, biztosítva számukra az ehhez szükséges eszközöket és ismereteket. Szándékunkban áll a jövőben is hasonló jelentések kiadása, hiszen a Shopify egyre inkább a legáltalánosabban igénybe vett platformmá válik az üzleti vállalkozások kiépítése és a globális kereskedelmi tevékenység elősegítése céljára."

A kereskedelem állapotáról újonnan kiadott jelentésében a Shopify kulcsfontosságú meglátásokat közöl, ideértve a következőket:

     - Háború folyik a márkahűség eléréséért, és a nyertesek jutalma az egyre több visszatérő vásárló: Szerte a világon több mint 62 millió vevő vásárolt már ugyanabban a Shopify üzletben kétszer, és a vevők átlagosan 3,8 alkalommal szerzik be a kívánt árut ugyanabban az üzletben.

     - A vásárlók nagyon szeretik, ha valamilyen különleges alkalomból (különösen az év végi ünnepek alkalmából) vásárolhatnak, februárban azonban visszaesik a forgalom: A november világszerte a legnagyobb forgalmú hónap, februárban a legkevésbé aktívak a vásárlók, míg az ünnepi bevásárlási szezonon kívül januárban figyelhető meg éves szinten a legnagyobb forgalomnövekedés.

     - Az amerikaiak veszik a legtöbb árut, a németek a leggyorsabb vásárlók, a legtöbbet pedig a japánok költik: Az Amerikai Egyesült Államokban a fogyasztók körülbelül kétszer annyi árucikket (6 darabot) vásárolnak, mint bármely más ország lakosai (2-3 árucikk); a németországi vevők hozzák meg a leggyorsabban a vételre vonatkozó döntést online vásárláskor (kevesebb, mint 18 perc alatt döntik el, hogy megvesznek-e valamit), míg a japán fogyasztók költik egy tranzakció keretében a legtöbbet, átlagosan mintegy 142 USA dollárt (szemben az amerikai egyesült államokbeli vásárlókkal, akik mindössze átlagosan körülbelül 81 USA dollárt fizetnek egy-egy online vásárláskor).

     - Mobiltelefon, táblagép vagy asztali számítógép? A földrajzi elhelyezkedés befolyásolja a fogyasztók vásárlási szokásait: Brazíliában a fogyasztók az asztali számítógépeknél jobban szeretik a mobileszközöket használni, míg Dániában, Írországban, Malajziában, Marokkóban, Hollandiában, Új-Zélandon, Szingapúrban és Vietnámban a mobileszközökkel szemben inkább a táblagépeket részesítik előnyben az online vásárlók. Ugyanakkor az USA-ban, Ausztráliában, Kanadában, Kínában és az Egyesült Királyságban a vásárlások közel azonos száma történik táblagépek, asztali számítógépek és mobileszközök használatával.

     - A közösségi oldalak hasznosak a termék felfedezése szempontjából, de a legtöbb vásárló máshol szerzi be az árucikkeket: Az online üzletekből történik a vásárlások 80%-a, amely után a leggyakoribb beszerzési forrás az árusítóhely (point of sale [POS]).

A Shopify State of Commerce jelentésében leírt további meglátások megismeréséhez kérjük, töltse le a jelentést ide kattintva.folyt.)



2019. június 5., szerda 16:20

A Shopify kiadta a kereskedelem állapotáról szóló első jelentését (2. rész)
    Ottawa, Ontario állam, USA, 2019. június 5., szerda (Business Wire/OTS) -

    Amit a Shopify-ról tudni kell…

A Shopify többcsatornás, piacvezető kereskedelmi platform. A kereskedők a Shopify használatával megtervezhetik, elindíthatják és kezelhetik üzletüket, számos értékesítési csatornát igénybe véve, ideértve az internetet, mobileszközöket, közösségi oldalakat, piactereket, fizikai üzleteket és ún. pop-up (ideiglenes, szezonális) boltokat is. A platform ugyanakkor rendkívül hatékony eszközöket biztosít a kereskedők számára a támogató (back office) tevékenységekhez is, és üzletmenetük minden mozzanatát, kezdve a fizetésektől egészen az árukiszállításig, egyetlen felületen láthatják és kezelhetik ügyfeleink. A Shopify platform létrehozásakor prioritásként kezeltük a megbízhatóságot és skálázhatóságot, azzal a céllal, hogy egyszerű és felhasználóbarát vállalkozási szintű technológiákat biztosítsunk bármely méretű vállalkozás számára. A Shopify, amelynek központja Ottawában, Kanadában működik, jelenleg több mint 800000 üzleti vállalkozást támogat körülbelül 175 országban, és olyan márkák tekintik megbízható partnerüknek, mint a Unilever, a Kylie Cosmetics, az Allbirds, az MVMT és számos egyéb neves cég.

*Ez a jelentés a következő adatokon alapul: a Shopify-on való vásárlásokról 2018 áprilisától 2019 áprilisáig tartó időszakban gyűjtött globális értékesítési adatok egy alcsoportja; adatok egy globális online felmérésből, melyben 2019 márciusában 3832 Shopify kereskedő vett részt; valamint adatok egy 2018 decemberében végzett kvantitatív és kvalitatív kutatásból, amely a kanadai és amerikai egyesült államokbeli fogyasztók vásárlási szokásait vizsgálta közvetlen megkérdezés, valamint egy 2653 fogyasztóra kiterjedő online felmérés segítségével.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190605005255/en/

Kapcsolat:
Julie Nicholson
Director of Communications
416-238-6705 x 302
press@shopify.com

Forrás: Shopify Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.