OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 16. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2019. július 3., szerda 11:36

A Mary Kay Inc. aranyérmet kapott az oktatás kategóriában a nagy presztízsnek örvendő Omni-díjak 2019. évi tavaszi pályázati fordulójában
    Dallas, 2019. július 3., szerda (Business Wire/OTS) - A globális szépségápolási márka innovatív "Link & Learn™" elnevezésű értékesítési képzési rendszerét 10 pontból 9,5 ponttal díjazta a zsűri - A Mary Kay Inc. ma bejelentette, hogy a vállalat a 2019. évi tavaszán kiadott Omni-díjak (Omni Awards) "Oktatás" kategóriájában elnyerte a sokak által áhított aranyérmet innovatív "Link & Learn™" elnevezésű értékesítési képzési rendszeréért. Az innovatív e-tanulási platform a Mary Kay független szépségápolási tanácsadói számára egy nagy körültekintéssel felépített tananyagot tesz elérhetővé, amelyet kifejezetten azzal a céllal dolgoztak ki, hogy hatékonyabb képzést biztosítsanak a cég független értékesítési képviselői számára, és így elősegítsék üzleti teljesítményük javítását. A platform ugyanakkor lehetővé teszi a Mary Kay független szépségápolási tanácsadói számára, hogy az őket érintő tartalmakkal kapcsolatosan, adott termékek hozzáférhetőségére és a helyi feltételekhez való adaptációjára vonatkozó információszerzés és konzultáció céljából érintkezésbe lépjenek a cég képzésben részesülő alkalmazottait tömörítő közösség többi tagjával.

    "A Mary Kay-nél hiszünk abban, hogy a folyamatos képzésre és a szakmai fejlődésre mindenkinek törekednie kell" - magyarázta Beth Lopez, a Mary Kay Global Sales Education (Globális értékesítési képzés) egységének elnökhelyettese, és a Mary Kay Inc. Sales and Marketing (Értékesítés és marketing) egységének európai régióért felelős elnökhelyettese. "Nagy megtiszteltetésnek tekintjük, hogy az Omni-díjak 2019. évi tavaszi fordulójában aranyéremmel ismerték el azt a kemény munkát, amelyet a Link & Learn™ technológia kifejlesztése céljából végeztünk. Az értékesítési képzésre szolgáló új rendszer igen pozitív fogadtatásra talált: alkalmazottaink nagy számban jelentkeztek a programban való részvételre, és csapatunk tovább dolgozik azon, hogy a Mary Kay többi piacán is hozzáférhetővé tegyük ezt az innovatív, díjnyertes platformot, mely nagy mértékben elősegíti azon küldetésünk teljesítését, hogy a világ minden táján gazdagítsuk a nők életét."

Az Omni-díjak kiemelkedően sikeres filmekért/videókért, web- és mobilmédia-tartalmakért nyerhetők el. A versenybe a világ bármely országából lehet nevezni. Az Omni-díjak zsűrije különféle elismert vállalatoknál dolgozó tehetséges szakemberekből áll össze. A díjakat odaítélő zsűri tagjait adó vállalatok közé olyanok tartoznak, mint például az Olimpiai Játékok szervezőbizottsága, a CNN, az NBC, az ABC, a PBS, az Amerikai Egyesült Államok Hadserege, a Cartoon Network, a Disney, az Associated Press és a Sodium Entertainment, valamint számos egyéb, neves szervezet.

Amit a Mary Kay-ről tudni kell…

 Több mint 55 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív bőrápolási, dekorkozmetikai és táplálékkiegészítő termékek előállítása iránt. A Mary Kay Alapítványon (Mary Kay FoundationSM) keresztül a vállalat ez idáig több mint 78 millió USA dollárt adományozott rákkutatási célokra, valamint a családon belüli erőszak áldozatai számára létesített menedékházak létesítése céljára. Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb juttatja cégünket.

Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen: businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190702005176/en/

Kapcsolat:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Forrás: Mary Kay Inc.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.
    

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.