Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. február 17., hétfő 09:31 |
A Tommy Hilfiger a most másodszor meghirdetett Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű pályázat révén a divat befogadóbbá tételét kívánja elérni (1. rész) |
|
Amszterdam, 2020. február 17., hétfő (Business Wire/OTS) - A szakértőkből álló zsűri, amelynek tagjai közt volt Tommy Hilfiger úr, Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója és Noor Tagouri, újságíró, aktivista és előadó, két nyertest választott ki a pályázók közül - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger bejelentette, hogy 2019. évi Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge (A Tommy Hilfiger Divathatárok kihívása) elnevezésű pályázatának nyertese az Apon Wellbeing és az A Beautiful Mess lett. A globális program célja a divat terén a befogadást és a pozitív változásokat elősegítő, innovatív megoldásokat kidolgozó kezdő, illetve a gyors növekedés fázisában lévő (ún. "scale-up") vállalkozások támogatása. A cég felhívására a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge második éves fordulójára több mint 400 pályázat érkezett. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/
"A Tommy Hilfigernél mindenki elkötelezett a "zéró hulladék" és az
általános inkluzivitás elve iránt. A pályázat elindításától egészen
az eredmények kihirdetéséig rendkívüli inspiráció forrása volt
számomra a pályázó társadalmi vállalkozók hihetetlenül tehetséges
csoportja, akiknek újításai fentarthatóbbá és befogadóbbá teszik a
divatot" - mesélte Tommy Hilfiger. "Büszke vagyok arra, hogy
gratulálhatok az ez évi nyerteseknek, az Apon Wellbeingnek és az A
Beautiful Mess-nek. A pályázat jó alapot ad ezeknek a kezdő
vállalkozásoknak az induláshoz, illetve a már a fejlődés szakaszában
lévő cégeknek a további növekedéshez, és cégünk a jövőben is
mentorálni és támogatni fogja ezeket a vállalkozókat, akik
hihetetlenül elkötelezettek az iránt, hogy pozitív változásokat
indítsanak el ágazatunkban."
"A második Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pályázat
nyertesei a divatipar jövőjének képviselői" - mondta Daniel Grieder,
a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "Ágazatunk
rendkívül gyorsan fejlődik, és ezért nagyon fontos, hogy
együttműködjünk mind a divatágvilág többi cégével, mind pedig az
ágazaton kívüli gazdasági szereplőkkel, és olyan innovatív
megoldásokat vezessünk be, amelyek alkalmasak arra, hogy pozitív
változásokat indítsanak el a szektorban. Gratulálunk minden
döntősnek és nyertesnek!"
Az Apon Wellbeing nyereménye 75000 Euró. A bangladesi székhelyű
fejlődő vállalkozás gyárakon belül mindennapi szükségleti cikkeket
méltányos áron kínáló üzleteket nyit, ahol a vevők a gyáron kívüli
üzletek áraihoz viszonyítva 10%-os árengedménnyel vásárolhatják meg
a termékeket, továbbá létrehozott egy pontrendszert, amelynek
keretében az e boltokban vásárló munkások a vásárlásaik alapján
összegyűjtött pontokért ingyenes egészségbiztosítást és egészségügyi
szolgáltatást kapnak.
"Amikor egy vállalkozás a divatipar értékláncában a magasabb szint
felé halad, egy olyan márka, mint a TOMMY HILFIGER támogatása és
elismerése nagy segítségnek számít az induló és fejlődő cégek
számára a növekedésben és az ágazatra gyakorolt hatásuk fokozásában"
- nyilatkozta Saif Rashid, az Apon Wellbeing alapítója és ügyvezető
igazgatója. "De a legfontosabb dolog az a stratégiai támogatás és
mentorálás, amely rendelkezésünkre áll a Tommy Hilfiger Fashion
Frontier Challenge kezdeményezése révén. A TOMMY HILFIGER-től kapott
támogatás már most érezteti hatását üzleti modellünk, stratégiánk,
kommunikációnk és a jövőről alkotott elképzeléseink fejlődése terén."
A holland start-up, az A Beautiful Mess, szintén 75000 eurós
díjazásban részesült. Az A Beautiful Mess egy kreatív weboldalt
üzemeltet azzal a céllal, hogy menekülteket segítsen a társadalmi és
gazdasági függetlenség elérésében fenntartható ruházati termékek
előállítása révén.
"A divatiparnak arra van szüksége, hogy a legnagyobb cégek
felvállalják a cirkuláris termelési modell elterjesztését, és a
Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge kezdeményezésének pontosan
ez a célja" - magyarázta Naz Kawan, az A Beautiful Mess Makerspace
igazgatója. "Ha át akarjuk alakítani a divatipar ellátási láncát,
együttműködésre és integrált megközelítésre van szükség. Ennek a
globális programnak a támogatásával azon munkálkodunk, hogy egy
nagyobb mértékben cirkuláris, átlátható és befogadó divatágazatot
hozzunk létre."
A nyerteseknek a pénzdíjon felül a Tommy Hilfiger és az INSEAD
globális szakértői egy egész éven át mentori támogatást
biztosítanak, és a két vállalkozás ugyanakkor bekerül az INSEAD
Social Entrepreneurship (Társadalmi vállalkozási) Programba (ISEP)
is.
A 10000 eurós "Közönségkedvenc" díjat a szavazatok alapján egy
start-up, a Sudara nyerte el. Az Indiában és az Amerikai Egyesült
Államokban működő Sudara egy pizsamákat, hálóruhákat és
szabadidőruházatot gyártó, a gyors fejlődés fázisában lévő
vállalkozás, amely olyan nők számára biztosít szakmai és varrási
készségeket biztosító képzést, akiknek sikerült kilépniük a
szexiparból, vagy akiket az a veszély fenyeget, hogy szexmunkássá
válnak.
"A Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pályázat célja az,
hogy a divat erejét a jó ügyek szolgálatába állítsa, és ez pontosan
az a cél, amelyet saját márkánk is kitűzött maga elé" - mutatott rá
Shannon Keith, a Sudara Inc. alapítója és elnökasszonya. "Nagy
örömünkre szolgál, hogy elnyertük a "Közönségkedvenc" díjat, mert ez
is azt mutatja, hogy amit tenni igyekszünk, azt fontosnak találják a
TOMMY HILFIGER divatipar átalakítása iránt elkötelezett csapatai."
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. február 17., hétfő 09:31 |
A Tommy Hilfiger a most másodszor meghirdetett Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge elnevezésű pályázat révén a divat befogadóbbá tételét kívánja elérni (2. rész) |
|
Amszterdam, 2020. február 17., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Egy számos szakaszból álló, 2019 májusában indított, több hónapos
folyamat során több mint 420 pályázó közül került kiválasztásra a
hat döntős versenyző, akiket felkértek, hogy egy, a társadalmi
vállalkozások elismert szakértőiből álló, lelkes csapat segítségével
részletesen dolgozzák ki és "finomhangolják" üzleti tervüket. A
program zárórendezvényén, amelyre a Tommy Hilfiger Hollandiában,
Amszterdamban található Campus of the Future elnevezésű
létesítményében került sor 2020. február 13-án, a hat döntős
bemutatta üzleti koncepcióját egy neves szakértőket magába foglaló
zsűrinek, amelynek tagjai közt volt többek közt Tommy Hilfiger úr,
Daniel Grieder, a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe
vezérigazgatója, Noor Tagouri, újságíró, aktivista és előadó,
Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger Global vezetője és a Tommy Hilfiger
Global és a PVH Europe operatív vezetője, Willemijn Verloop, a
Social Impact Venture alapító tulajdonosa, Steven Serneels, az EVPA
vezérigazgatója és igazgatótanácsának tagja, valamint Katrin Ley, a
Fashion for Good ügyvezető igazgatója.
A Tommy Hilfiger álma az, hogy olyan divatot terjesszen el, amely
megszünteti a pazarlást és minden ember számára biztosítja a
befogadást. A márka hosszú távú fenntarthatósági erőfeszítéseiről,
különös tekintettel az inkluzivitásra és a cirkularitásra, további
információk a következő internetes címen találhatók:
https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Ezúton is sok szeretettel invitáljuk a márka kedvelőit és követőit,
hogy csatlakozzanak a közösségi médiákban folyó párbeszédhez a
következő felhasználónevekre rákeresve: #TommyHilfiger és
@TommyHilfiger..
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS üzlethálózat egységeiben, a vezető
szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH Corp. 135 éves működése során számos sikeres, az amerikai
divat hagyományaira építő márkát és vállalkozást hívott életre,
melynek eredményeként mára a világ egyik legnagyobb ruhaipari
vállalatává vált. Cégünk több mint 36000 értékesítési partnere több
mint 40 országban összesen mintegy 9 milliárd USA dollár összegű
éves árbevételt ért el. A társaság tulajdonát képezik olyan ikonikus
márkák, mint a TOMMY HILFIGER, a CALVIN KLEIN, a Van Heusen, az
IZOD, az ARROW, a Speedo*, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene,
valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre
összpontosító True & Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmazunk. A PVH több mint 38000
értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,7
milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH
erejének. *A Speedo márka a Speedo International Limited által Észak-Amerika
területére és a Karib-térségre adott örökös licenc alapján kerül
forgalmazásra.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200213005895/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger Baptiste Blanc Sr. Director, Communications and Earned Media E-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com Tel.: +31 62904 2334
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|