Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. szeptember 15., kedd 13:05 |
A vállalatok célorientáltságát mérő mutató, a "Purpose Power Index™" alapján készült rangsorban a Mary Kay a vezető márkák közt végzett (1. rész) |
|
Dallas, 2020. szeptember 15., kedd (Business Wire/OTS) - A Reputation Institute és a StrawberryFrog által készített tanulmány azt térképezte fel, hogy milyen érzéseket vált ki a fogyasztókban egy márka célorientáltsága és mit gondolnak erről valójában - A Reputation Institute és a StrawberryFrog felmérése arra keresett választ, milyen érzéseket vált ki a fogyasztókban egy márka célorientáltsága és mit gondolnak erről valójában. A felmérés során több mint 5700 válaszadó mintegy 17500 minősítést adott, melyek alapján a felmérést végző szervezetek kiszámították az egyes vállalatokra jellemző célorientáltsági mutatót (Purpose Power Index™). A mutató segítségével a Reputation Institute és a StrawberryFrog képet szeretett volna adni arról, melyek azok az amerikai egyesült államokbeli vállalatok, amelyeknek tevékenysége a fogyasztók szerint a leginkább összhangban van az adott cég küldetésével. |
"A Mary Kay már megalapításakor egyértelműen meghatározott célok
elérését tűzte ki feladatául" - mesélte Julia Simon, a Mary Kay Inc.
vezető jogásza és diverzitásért felelős vezetője. "Ennek köszönhető,
hogy erőfeszítéseink mindig is a nők szerepvállalásának
elősegítését, a fenntarthatóságot, a rákkutatások és a nők és lányok
elleni nemi alapú erőszak felszámolásáért folyó küzdelem támogatását
célzó eredeti küldetésünk teljesítését szolgálták. A kutatások
igazolták, hogy a fogyasztók manapság nem érdeklődnek azok iránt a
vállalatok iránt, amelyeknek egyedüli célja a haszonszerzés - a
társadalmi felelősségvállalás körébe tartozó célok teljesítése
iránti elkötelezettség tehát fontos tényező abból a szempontból,
hogy hogyan ítélnek meg a fogyasztók egy céget."
A Purpose Power Index™ több elemből tevődik össze, melyek
együttesen határozzák meg, milyen kedvező egy vállalat
célorientáltságának fogyasztói megítélése. A nem pusztán a
pénzcsinálásra összpontosító, hanem különféle magasabb rendű célok
(mint például az emberek és közösségeik életének javítása, a világ
jobbá tétele és a társadalom egészének érdekeit szolgáló
tevékenységek) eléréséért is elkötelezetten dolgozó vállalatokat a
fogyasztók jóval kedvezőbben ítélik meg.
"A leginkább célorientált márkáknak azokat a márkákat tekintik,
amelyek kitartóan dolgoznak céljaik eléréséért, és a maguk elé
kitűzött célok nem csak üres frázisok számukra, hanem olyan
prioritások, amelyek összes tevékenységüket vezérlik, kezdve az
alkalmazottaik javadalmazásától a társadalmi felelősségvállalásig" -
magyarázta Scott Goodson, a StrawberryFrog vezérigazgatója. "Ezek a
márkák azok, amelyek hatására társadalmi mozgalmak indulnak el, és
amelyek résztvevői a társadalmi változásokat célző mozgalmaknak."
A Mary Kay mellett a lista élvonalában végző márkák közé tartoztak
a következők: a The North Face, a Kellogg Company, az Unilever, a
UPS, az Etsy, a Disney, a Microsoft, az IBM, a Netflix, a Canon, a
Chick-fil-A, az Amazon és a Tesla.
Kylie Wright-Ford, a The RepTrak Company vezérigazgatója szerint:
"Azoknak a vállalatoknak a jutalma, amelyeket valóban vállalt
céljaik teljesítése vezérel mindenben, amit tesznek vagy mondanak, a
jobb hírnév. A valóban célorientált, hiteles vállalatok számos
előnyt élveznek, melyek közt az egyik legfontosabb a különféle
érdekcsoportok által számukra nyújtott támogatás, ideértve a valós
vásárlási szándékot a fogyasztók, illetve az elkötelezett
munkavégzést az alkalmazottak részéről, valamint a vállalatba való
befektetési hajlandóságot a potenciális befektetők részéről." A Purpose Power Index™ alapján készített rangsorban való előkelő
helyezés a legutóbbi azok közt a megtiszteltetések közt, amelyekben
a Mary Kay Inc. vállalati felelősségvállalás iránti
elkötelezettségéért részesült. Nemrégiben David Holl, a Mary Kay
vezérigazgatója a Reputation Institute által készített RepTrak®
felmérés eredményei alapján bekerült a világ 10 legnevesebb,
legnagyobb elismeréssel övezett vezérigazgatója közé ("10 Most
Reputable CEOs in the World in the World"), és a Mary Kay 42.
helyezést ért el a Reputation Institute által a világ 100 legjobb
munkahelyéről készített 2019. évi rangsorban ("Global Workplace
100"). (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. szeptember 15., kedd 13:05 |
A vállalatok célorientáltságát mérő mutató, a "Purpose Power Index™" alapján készült rangsorban a Mary Kay a vezető márkák közt végzett (2. rész) |
|
Dallas, 2020. szeptember 15., kedd (Business Wire/OTS) - |
Amit a Mary Kay-ről tudni kell…
Több mint 56 évvel ezelőtt Mary Kay Ash, egyikeként azoknak a
nőknek, akiknek sikerült áttörni a nők vezető pozíciókba kerülését
akadályozó, sokszor "láthatatlan" korlátokat, három cél teljesítését
tűzte ki az általa létrehozott szépségápolási cég elé: biztosítson
ígéretes lehetőségeket a nők számára, gyártson ellenállhatatlan
termékeket és tegye jobbá a világot. Ez az álom szolgált alapul
annak a ma már több milliárd dolláros bevételt elérő vállalatnak a
felépítéséhez, amely mintegy 40 országban több millió független
szépségápolási tanácsadó munkatárs közreműködésével értékesíti
termékeit. A Mary Kay elkötelezett a szépségápolási termékek
tudományos alapjait biztosító kutatások és innovatív,
csúcstechnológiát képviselő bőrápolási, dekorkozmetikai termékek és
illatszerek előállítása iránt. A Mary Kay elkötelezett a nők és
családjuk szerepvállalásának támogatása iránt, és ennek érdekében
szerte a világon együttműködik különféle szervezetekkel, főként
olyan területekre összpontosítva erőfeszítéseit, mint a rákkutatás,
valamint a családon belüli erőszak áldozatainak védelme, a közösségi
életterek szépítése és a gyermekek támogatása álmaik elérésében.
Mary Kay Ash eredeti elképzelése továbbra is fényesen ragyogó
vezércsillag számunkra - és ennek az elképzelésnek a
megvalósításához minden egyes eladott rúzs egy lépéssel közelebb
juttatja cégünket. További információkért látogasson el honlapunkra
a következő internetes címen: MaryKay.com.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/
Kapcsolat:
Mary Kay Inc. Corporate Communications marykay.com/newsroom 972.687.5332 or media@mkcorp.com
Forrás: Mary Kay
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|