Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. március 26., péntek 10:06 |
A Tommy Hilfiger Alegra O'Hare-t nevezte ki a cég globális marketingigazgatójává (1. rész) |
|
Amszterdam, Hollandia, 2021. március 26., péntek (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. [NYSE: PVH] tulajdonában lévő Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy 2021. április 12-i hatállyal Alegra O'Hare-t nevezte ki a Tommy Hilfiger Global marketingigazgatójává. E szerepében O'Hare feladata a TOMMY HILFIGER meglévő ügyfeleinek és a fogyasztók felnövekvő generációinak elérését és elkötelezését célzó innovatív, globális marketingstratégiák kidolgozása és végrehajtása lesz. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/
"Alegra kinevezése az egyik kulcsfontosságú következő lépés a TOMMY
HILFIGER történetének ebben az új szakaszában" - mondta Avery Baker,
a Tommy Hilfiger Global elnöke és vezető márkatisztviselője. "Biztos
vagyok benne, hogy Alegra előrevivő erő lesz a márkánkkal
kapcsolatos új víziónk világszínvonalú, kreatív, digitális és
omnichannel marketingstratégiák révén való megvalósítása terén. A
kulturális trendek iránti érzéke, a márkarelevancia globális
fogyasztók körében való növelése, illetve az üzleti növekedés
elősegítése terén szerzett tapasztalatai rendkívül hasznosak lesznek
a cég számára. Nagy izgalommal várom, hogy Alegra csatlakozzon
csapatunkhoz, és rábízhassuk a Tommy-rajongók következő generációja
kiépítésével kapcsolatos tevékenységek irányítását."
"A TOMMY HILFIGER mindig is olyan márka volt, amely egy lépéssel a
kora előtt jár, és én nagy örömmel csatlakozom a csapathoz azon az
új úton, amely a közelmúltban drasztikus változásokon átesett
fogyasztói piac meghódításához vezet" - nyilatkozta O'Hare. "Együtt
dolgozva minden bizonnyal sikeresen meg fogunk tudni küzdeni az
átalakult gazdasági környezet kihívásaival, arra összpontosítva
erőinket, hogy elkötelező és újfajta, a megszokottól eltérő
márkaélményeket nyújtsunk minden fogyasztó számára, és a kulturális
és kreatív határok feszegetésével tovább erősítsük a piacon
világszínvonalú értékesítőként birtokolt pozícióinkat."
O'Hare mintegy 25 évnyi tapasztalattal rendelkezik a
marketingtevékenységek terén. Pályafutása során számos fogyasztói
márkával működött együtt, ideértve az olyan globális márkákat, mint
az adidas, a Bang & Olufsen, a Champion, a Lee és a Wrangler.
Legutóbbi posztján a GAP marketingigazgatójaként a globális
marketingcsapat irányításáért felelt, melynek feladata a fogyasztói
kapcsolatok főként digitális marketingeszközökkel, omnichannel
kiskereskedelmi megközelítésen alapuló fejlesztése volt a
fogyasztókkal való összes kapcsolódási ponton, ideértve a
kommunikációt, a kiskereskedelmet, a digitális és közösségi
médiumokat és a PR-t. Ezt megelőzően O'Hare az adidas Originals
márka marketingtevékenységét irányította, és felelősségi körébe
tartozott az összes márkakampány, a kiemelt partnerekkel (mint
például Pharrell Williams, Alexander Wang és a Childish Gambino)
való együttműködés és a globális marketingkommunikációs
tevékenységek felügyelete.
A TOMMY HILFIGER a világ egyik vezető, nemzetközi ismertséggel és
identitással rendelkező, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) márkája. A vállalat marketing
területén tett kezdeményezései központi szerepet játszottak abban,
hogy a márka globális ismertségének folyamatos növelése és egy
lojális vásárlói kör kiépítését és megtartását célzó, ügyfélközpontú
stratégiák révén jelentős mértékben nőtt a TOMMY HILFIGER globális
"lábnyoma". A kiemelkedő kollekcióknak, a sikeres kampányoknak, a
kiválóan működő partnerségi kapcsolatoknak és a világszerte
alkalmazott, nagy hatású ügyfélelkötelezési gyakorlatnak
köszönhetően a márka ma minden eddiginél szélesebb körben ismert.
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. március 26., péntek 10:07 |
A Tommy Hilfiger Alegra O'Hare-t nevezte ki a cég globális marketingigazgatójává (2. rész) |
|
Amszterdam, Hollandia, 2021. március 26., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" ruházati
cikkeket tervező és forgalmazó cégcsoportja. A vállalat magas
minőségű, egyedi szabású férfiruházatot és sportruházatot, női
ruhakollekciókat és sportruházatot, gyermekruhákat, denim
kollekciókat, fehérneműket (ideértve köntösöket, hálóruhákat és
szabadidőruházatot), lábbeliket és kiegészítőket tervez és
forgalmaz. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női farmerruházat
és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A TOMMY HILFIGER
és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a vásárlók szerte a
világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY HILFIGER és TOMMY JEANS
kiskereskedelmi üzlethálózat egységeiben, a vezető szaküzletekben és
áruházakban, egyes online kiskereskedőktől, valamint a tommy.com
internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH a világ egyik legkedveltebb és legnagyobb elismeréssel
övezett divat- és ún. "lifestyle" termékeket forgalmazó
vállalataként meghatározó szerepet játszik a stílustrendek alakítása
terén. A társaság tulajdonát képezik olyan, a divatot a világ jobbá
tétele érdekében formáló, ikonikus márkák, mint a Calvin Klein, a
TOMMY HILFIGER, a Van Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga
és a Geoffrey Beene, valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális
értékesítésre összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint
egyéb ismert amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe
adott márkanevek alatt számos különféle terméket forgalmazunk több
mint 40 országban. Ez az alapja a PVH erejének.
AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK MAGÁNÉRTÉKPAPÍROKRA VONATKOZÓ PERES
ELJÁRÁSOK REFORMJÁRÓL SZÓLÓ 1995. ÉVI TÖRVÉNYE (PRIVATE SECURITIES
LITIGATION REFORM ACT OF 1955) ÚN. "SAFE HARBOR" ("BIZTONSÁGOS
KIKÖTŐ") (SZEMÉLYES ADATOK VÉDELMÉRE VONATKOZÓ) RENDELKEZÉSEI ÁLTAL
ELŐÍRT NYILATKOZAT: A jelen sajtóközleményben szereplő előremutató
állításokat (ideértve, korlátozás nélkül, a Vállalat stratégiáira,
célkitűzéseire, várakozásaira és szándékaira vonatkozó állításokat
is) cégünk az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra
vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvénye
(Private Securities Litigation Reform Act of 1955) ún. "Safe Harbor"
("biztonságos kikötő") (személyes adatok védelmére vonatkozó)
rendelkezéseinek megfelelően közli. Felhívjuk a befektetők figyelmét
arra, hogy az ilyen előremutató állítások egy sor kockázati és
bizonytalansági tényezőt hordoznak magukban, melyek közül jó néhány
nem jósolható meg pontosan, illetve egyes kockázatok és
bizonytalansági tényezők nem vetíthetők előre, ideértve, többek közt
a következőket: (i) a Vállalat stratégiáit, célkitűzéseit,
várakozásait és szándékait a Vállalat körülményeinek alakulása
következtében bármikor módosíthatja; (ii) a Vállalat magas
hitelállománnyal rendelkező cégnek tekinthető, és mint ilyen, cash
flow-ja jelentős részét adóságállományának törlesztésére fordítja,
melynek eredményeként előfordulhat, hogy a Vállalat nem rendelkezik
elegendő forrással üzleti tevékenységeinek az általa szándékolt vagy
a múltban megszokott módon való végzéséhez; valamint (iii) egyéb, a
Vállalat által az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és
Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission) időről
időre benyújtott dokumentumokban leírt kockázatok és bizonytalansági
tényezők.
A Vállalat nem vállal kötelezettséget semminemű előremutató állítás
új információk tudomására jutása, jövőbeli események vagy egyéb okok
miatti nyilvános frissítésére.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/
Kapcsolat: Tommy Hilfiger: Virginia Ritchie Vice President, Global Communications E-mail: virginia.ritchie@tommy.com Tel: +31 6 4318 4870
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|