Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2023. január 23., hétfő 09:33 |
A Hyatt 2023-ban és azon túl rekordszintű globális értékesítési előrejelzéssel megerősíti a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős vendéglátás terén betöltött vezető pozícióját (1. rész) |
|
Chicago, 2023. január 23., hétfő (Business Wire/OTS) - A Hyatt átalakuláson alapuló növekedése a Dream Hotel Group tervezett felvásárlásával, a Caption by Hyatt márka globális terjeszkedésével és a Hyatt globális portfóliójának szerves bővülésével folytatódik |
A Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) a mai napon bejelentette, hogy
a Hyatt jó pozícióban van ahhoz, hogy 2023-ban és azon túl is
folytatódjon átalakuláson alapuló növekedése, a szállodalánchoz
tartozó, világszerte rekord nagyságrendet képviselő közel 117 000
szobával, a 2022 év végi állapot szerint. Figyelemre méltó, hogy a
szállodalánchoz tartozó majdnem minden negyedik ingatlan az
életstílust képviselő szállodák kategóriájába tartozik, ami a
meglévő szállodabázis 10 százalékát képviseli, tovább erősítve a
Hyatt vezető pozícióját a luxus-, életstílust képviselő és
szabadidős vendéglátási szegmensekben. E nagy értékű ingatlanok
arányának jelentős növekedése a Hyatt portfólióján belül kiterjeszti
a vendégek által megtapasztalt rendkívüli élményt, ami hajtóereje
lehet a World of Hyatt hűségprogram Hyatt portfólióján belüli
további penetrációjának.
E növekedés jelentős hajtóereje a Dream Hotel Group életstílus
szálloda-márkájának és igazgatási platformjának bejelentett
eszközkönnyű felvásárlása, amelytől azt várják, hogy jól bevezetett,
életstílust képviselő szállodamárkákat - köztük a Dream Hotels,
Unscripted Hotels és a The Chatwal márkákat - hozza majd a Hyatt
portfóliójába. A Dream Hotel Grouphoz tartozó ingatlanok kivételes
élményt nyújtó vendégszeretetükről ismertek, köztük stratégiai és
nem konvencionális programokat kínáló, a márkák együttműködésén
alapuló hotspot éttermekkel és éjszakai szórakozóhelyekkel,
amelyekhez vezető tervezők által kigondolt, a tartalom és a
csillogás egyensúlyát nyújtó design párosul. A felvásárlással a
Hyatt-család több, mint 600 új kollégát köszönthet, akik a Hyatt
életstílus-élményt kínáló globális portfólióját a kivételes élményt
nyújtó vendéglátás terén elmélyült szakértelemmel gazdagíthatják, és
elősegítik a Hyatt márka kiterjesztését olyan stratégiai
desztinációkra, mint Nashville, Hollywood, Las Vegas, South Beach,
Saint Lucia, Doha és New York City. Ezzel egyben a Hyatt márkák
olyan piacokra is belépnek, mint a Catskills New York államban, vagy
a Valle de Guadalupe Mexikóban.
Ezen túlmenően, a Caption by Hyatt márka - amely egy
felsőkategóriás, előremutató életstílust képviselő szálloda
dizájnját és kényelmét ötvözi egy ételt és italt nem, csak szállást
nyújtó (select-service) ingatlan rugalmasságával - a Caption by
Hyatt Beale Street Memphis szálloda 2022. évi megnyitását követően
jelentős növekedés előtt áll. A várakozások szerint a márka növeli
jelenlétét Tennessee államban a Caption by Hyatt Chattanooga
szállodának a 3H Grouppal együttműködésben történő megnyitásával
(várhatóan 2024-ben), és Kaliforniában is megjelenik a Caption by
Hyatt Roseville szálloda az LRE & Companies és az American
Hospitality Services, Inc. vállalatokkal, valamint a Caption by
Hyatt Sacramentónak a Presidio Hotel Development LLC-vel és a 29th
Street Capital társaságokkal együttműködésben történő megnyitásával
(mindkettő 2026-ra várható). A Caption by Hyatt márka nemzetközi
viszonylatban is terjeszkedik, korábban bejelentett szállodákkal,
amelyek megnyitása Kínában és Japánban 2023-ban, Vietnamban 2025-ben
és Sydney-ben az elkövetkező években várható. E márka alapelve az
emberekkel és a hellyel való törődés és közöttük kapcsolódások
megteremtése, ily módon a Caption by Hyatt márka elkötelezett az
iránt, hogy sokféle tehetséget, kereskedelmi partnert, kézműveseket,
és beszállítókat alkalmazzon - és ünnepelje és érvényre juttassa
azon közösségekben élő emberek sokféleségét és sokszínűségét,
amelyek helyszínt adnak a Caption by Hyatt szállodáknak.
- Tudatos hosszú távú növekedési stratégiánknak és a
tulajdonosokkal való szoros együttműködésünknek köszönhetően a Hyatt
azzal büszkélkedhet, hogy szobái számának nettó organikus növekedése
öt éven keresztül az élen járt az ágazatban - jelentette ki Jim Chu,
a Hyatt ügyvezető alelnöke és növekedésért felelős
vezérigazgató-helyettese. - A tulajdonosok szakértelmünk, hosszú
éveken át nyújtott jó teljesítményünk és az ágazatban betöltött
optimális pozíciónk miatt akarnak velünk dolgozni. Globális
léptékben vagyunk jelen, de nyitottak és elég okosak vagyunk ahhoz,
hogy személyes kapcsolatokat hozzunk létre, saját tapasztalatainkból
merítsünk és empátiával vezessünk.
Új luxus-, életstílust képviselő és szabadidős szállodaingatlanok
prominens piacokon
A Hyatt további szerves növekedést vár a luxus-, életstílust
képviselő és szabadidős kínálatában, elvíve az átgondolt dizájnt, az
újító jellegű étel- és italkínálatot és a személyre szabott
szolgáltatást a világ minden tájára.
A Park Hyatt márka az alábbiakra készül:
- Újra megalapozni jelenlétét Dél-Afrikában a Park Hyatt
Johannesburg 2023 második felében való megnyitásával és betörni a
marokkói piacra a Park Hyatt Marrakech szállodával, amely egy luxus
üdülőhely eleganciáját kínálja marokkói bájjal kiegészítve.
- Visszatérni Londonba a Park Hyatt London River Thames
szállodával, és terjeszkedni az Ázsiai-Csendes-óceáni térségben a
Park Hyatt Tajpei (Tajwan), Park Hyatt Kuala Lumpur (Malajzia) és a
Park Hyatt Phu Quoc (Vietnam) szállodák 2024-ben történő
megnyitásával. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. január 23., hétfő 09:33 |
A Hyatt 2023-ban és azon túl rekordszintű globális értékesítési előrejelzéssel megerősíti a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős vendéglátás terén betöltött vezető pozícióját (2. rész) |
|
Chicago, 2023. január 23., hétfő (Business Wire/OTS) - |
2023-ban az Andaz márka is az új piacokra való betörést fogja
ünnepelni, az
- Andaz Doha (Katar) szállodával, amely új szintre emeli a helyi
ihletésű dizájnt és a kortárs művészetet, jellegzetes találkozási
pontokat és innovatív étkezőhelyeket kínálva a vendégeknek, köztük
egy tipikus dél-afrikai éttermet és egy szingapúri street food
éttermet.
- az Andaz Pattaya Jomtien Beach Thaiföldön kínál buja és csendes
tengerparti pihenőhelyet, amely mégis ezernyi lehetőséget kínál a
vendégeknek, hogy megismerkedjenek a helyi thai kultúrával, egy-egy
úti célt kitűző kirándulásoktól autentikus étkezéseken át wellness
és családi tevékenységekig.
- az Andaz Mexico City Condesa, amely összekapcsolja a mexikói
kultúrát annak hagyományos építészetével és nagy képzelőerőről
tanúskodó díszítőművészetével, a közelmúltban, januárban nyitotta
meg kapuit.
- az Andaz Macau (Makaó), amely Ázsia egyik legikonikusabb és
legfejlettebb konferencia- és rendezvénydesztinációjában - a Galaxy
International Convention Center-ben (GICC) - foglal majd helyet,
több, mint 700 szobájával és lakosztályával a világ legnagyobb Andaz
szállodájaként fogja megkezdeni működését.
- az Andaz Nanjing Hexi a kínai anyaországban, amely a modern
Nanking eklektikus szellemét elegyíti a virágzó egyetemi kultúra
hosszú történelmével.
A Hyatt Boundless Collection és Independent Collection márkainak
égisze alatt, amely a felsőkategóriástól a luxus életstílust
képviselő márkákig terjed, 2023-ban és 2024-ben várhatóan szállodák
megnyitásának egész sora várható, többek között:
- A Thompson Hotels márka két elegáns városi oázissal bővül, amely
a tervek szerint a Thompson Palm Springs és a Thompson Houston
szállodákkal debütál.
- A Hyatt Centric márka olyan kulcsfontosságú desztinációkban
terjeszkedik, amelyek a vendégeket a történések középpontjával kötik
össze, többek között a Hyatt Centric Congress Avenue Austin, a Hyatt
Centric Zhongshan Park Shanghai, és a Hyatt Centric Xi'an Gaoxin
szállodákkal.
- A Destination by Hyatt márka várható debütálása Floridában, a
West Palm Beach-i, zöldellő, 18-lyukas, mértékadó Banyan Cay Resort
& Golf golfozókat megcélzó üdülőhellyel, valamint az
Ázsiai-Csendes-óceáni térségben a The Grand Resort in Qingchengshan
(Kína) szállodával.
- A JdV by Hyatt márka a tervek szerint a The Pell nevű
szállodával kezdi meg működését Rhode Island-en, amely egy élettel
teli part menti szálloda és Middletownban, az Aquidneck-sziget
közepén található, valamint Goában, a Ronil várható megnyitásával,
amely az indiai Baga városában, 1,6 hektárnyi part menti területen
terül el.
- A NUMU Boutique Hotel várható megnyitása, amely Mexikóban, San
Miguel de Allende helységben található és a The Unbound Collection
by Hyatt márka része.
All-Inclusive ellátást nyújtó, prémium-kategóriás márkák bevezetése
szerte a világon
A Hyatt a luxus- és all-inclusive ellátást nyújtó üdülések terén az
egyik legszélesebb portfóliót kínálja, beleértve 2023-ban várható új
szálloda-megnyitások egész sorát, amelyet tovább erősít a bulgáriai
fekete-tengeri desztinációknál elért növekedés, valamint a Secrets
Impression Resorts & Spas termékek közelmúltbéli piacra lépése,
amelyek a maguk nemében úttörőnek számítanak és céljuk a legmagasabb
szintű luxus- és all-inclusive szolgáltatások és szórakozási
lehetőségek nyújtása. Ezek az intim, butik-, kizárólag felnőtteknek
szóló "kikötők" exkluzív, személyre szabott szolgáltatásokat,
inas-szervizt és a vallási tradíciókat tiszteletben tartó, a
várakozásokat felülmúlni hivatott gasztronómiát kínálnak. Az új
termékkínálat kiterjesztése során ünnepelhettük a Secrets Impression
Moxché Playa del Carmen megnyitását 2022 decemberében és örömmel
várjuk, hogy második szállodaingatlanát, a Secrets Impression Isla
Mujeres szállodás is üdvözölhessük később az év során.
Az étel- és italszolgáltatást nem, csak szállást nyújtó üzletág
bővülése a listavezető vakációs desztinációkban vonzza a családokat
és a szabadidős utazókat
A Hyatt szerte a világon a listavezető utazási desztinációkban
több, mint 400 Hyatt Place és közel 130 Hyatt House ingatlannal
rendelkező select-sercvice márkái tovább bővítik ügyfélbázisukat,
hogy a pihenést, lazítást és zavartalan szállodai élményeket kereső
szabadidős utazókat és családokat is magukhoz vonzzák. A Hyatt House
márka a közelmúltban megújult, hogy valamennyi utazási alkalmat,
legyen az hosszú- vagy rövidtávú, ki tudjon szolgálni. A világ
bármely pontján a Hyatt House szállodákban tartózkodó utazók otthon
érezhetik magukat, legyen az egy családi kiruccanás, baráti
összejövetel vagy egy üzleti utazás meghosszabbítása.
A várakozások szerint a Hyatt nagy számban sorakoztat majd fel
további Hyatt Place és Hyatt House ingatlanokat az elkövetkező évek
során szerte a világon, köztük kulcsfontosságú, az USA-ban vagy
Kanadában található és egyre népszerűbb szabadidős központokban és
üzleti úti desztinációkban: ilyen a Hyatt House Traverse City
(Michigan), a Hyatt House Bozeman (Montana), a Hyatt Place Cape
Canaveral (Florida), a Hyatt House Roseville (Kalifornia), a Hyatt
Place Toronto - Downtown/Jarvis Street (Ontario), és a Hyatt Place
Mississauga - Airport Corporate Centre (Ontario). 2023-ban továbbá a
márkák várhatóan megjelennek a nemzetközi piacokon is guyanai és
észtországi szállodákkal.
A Hyatt szállodákkal kapcsolatos további információkért kérjük,
látogasson el a következő weboldalra: www.hyatt.com.
E sajtóközleményben a "Hyatt" megnevezést egyszerűsítésként
használtuk a Hyatt Hotels Corporation és/vagy annak egy vagy több
leányvállalatának jelölésére. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. január 23., hétfő 09:34 |
A Hyatt 2023-ban és azon túl rekordszintű globális értékesítési előrejelzéssel megerősíti a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős vendéglátás terén betöltött vezető pozícióját (3. rész) |
|
Chicago, 2023. január 23., hétfő (Business Wire/OTS) - |
A Hyatt Hotels Corporation-ről
A chicagói székhelyű Hyatt Hotels Corporation vezető globális
vendéglátó-ipari vállalat, amelynek célja - gondoskodni az
emberekről, hogy a legjobbak legyenek. A 2022. szeptember 30-i
állapot szerint a Vállalat portfóliója hat kontinens 72 országában,
több, mint 1200 szállodából és all-inclusive szolgáltatást nyújtó
ingatlanból állt. A Vállalat kínálatában olyan márkák szerepelnek,
mint aTimeless Collection, benne a Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt
Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®,
és az UrCove márkákkal; a Boundless Collection, benne a Miraval®,
Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, és a Caption by
Hyatt márkákkal; az Independent Collection, benne a The Unbound
Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, és a JdV by Hyatt™
márkákkal; valamint az Inclusive Collection, benne a Hyatt Ziva®,
Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts &
Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid
Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts®, és a Sunscape® Resorts &
Spas márkákkal. A társaság leányvállalatai működtetik a World of
Hyatt® törzsvendég programot, az ALG Vacations®, Unlimited Vacation
Club®, Amstar DMC desztinációkezelési szolgáltatásokat, illetve a
Trisept Solutions® technológiai szolgáltatásokat. További
információért, kérjük látogasson el a következő weboldalra:
www.hyatt.com.
Előretekintő nyilatkozatok
A jelen sajtóközleményben tett előretekintő nyilatkozatok, amelyek
nem történelmi tények, a magántulajdonú értékpapírokkal kapcsolatos
jogviták reformjáról szóló 1995. évi törvény értelmében vett
előretekintő nyilatkozatok. Ide tartoznak a Hyatt növekedési
terveiről, várható szálloda-megnyitásokról, a hálózatról, tervezett
felvásárlásról, valamint aluxus-, az életstílust képviselő és
szabadidős üzleti szegmensekben való pozicionálásról tett
nyilatkozatok. Tényleges eredményeink, teljesítményünk vagy elért
eredményeink lényegesen eltérhetnek az ilyen előretekintő
nyilatkozatokban kifejezett vagy azokban hallgatólagosan benne
foglalt eredményektől és teljesítménytől. Egyes esetekben az
előretekintő nyilatkozatokat olyan szavak használata esetén tudja
azonosítani, mint a "lehet", "lehetne", "várja", szándékozik",
"tervezi", "arra törekszik", "várakozásai szerint", "úgy gondolja",
"úgy becsüli, hogy", "előre jelzi", "potenciál(is)", "továbbra is",
"valószínű", "fogja", "megtenné", valamint ezen szavak és hasonló
kifejezések variációi, vagy tagadott formái. Az ilyen előretekintő
nyilatkozatok szükségszerűen olyan becsléseken és feltételezéseken
alapulnak, amelyek - bár mi és a menedzsmentünk ésszerűnek tartja
azokat - természetüknél fogva bizonytalanok. Az alábbiak tartoznak a teljesség igénye nélkül azon tényezők közé,
amelyek azt okozzák, hogy a tényleges eredmények lényegesen eltérnek
a jelenlegi várakozásoktól: az Apple Leisure Group felvásárlásával
kapcsolatos kockázatok, ideértve az Apple Leisure Group üzleti
tevékenységének sikeres integrálását is; a COVID-19 világjárvány
vagy bármely más járvány időtartama és súlyossága, valamint a
világjárványt vagy egyéb betegség kitörését követő gazdasági
helyreállítás gyorsaságának üteme; a COVID-19 világjárvány rövid- és
hosszú távú hatásai többek között az utazás iránti keresletre, a
rövid idejű szállodai tartózkodásra és a Csoport üzleti
tevékenységére, valamint a fogyasztói bizalom szintjére; a
kormányok, üzleti vállalkozások vagy egyének által a COVID-19
világjárványra, vagy bármely más kitörő betegségre a világgazdaság
és a helyi gazdaság tekintetében hozott intézkedések, utazási
korlátozások vagy tilalmak hatása, és a gazdasági tevékenység; a
harmadik fél tulajdonosok, a franchise-birtokosok vagy a
vendéglátási vállalkozási partnerek képessége arra, hogy sikeresen
leküzdjék a COVID-19 világjárvány vagy bármely más kitörő járvány
hatásait; általános gazdasági bizonytalanság a globális piacokon és
a globális gazdasági feltételek rosszabbodása, vagy alacsony szintű
gazdasági növekedés; a gazdasági visszaesések után a gazdaság
helyreállásának aránya és gyorsasági üteme; korlátok vagy
megszakadások a globális ellátási láncban, az építéssel kapcsolatos
munkaerő- és anyagköltségek növekedése, valamint infláció, vagy más
tényezők által kiváltott költségnövekedés, amelyet esetleg nem
ellensúlyoz teljes mértékben az üzleti tevékenységünk árbevétele; a
luxus-, az üdülési és all-inclusive szállás-szolgáltatási
szegmenseket érintő kockázatok; az üzleti-, a szabadidős- és a
csoportos szegmensek költési szintjének, valamint a fogyasztói
bizalmi indexnek a csökkenése; a foglaltság és az átlagos napi
díjtétel csökkenése; a jövőbeni foglalások arányának korlátozott
előre láthatósága; kulcsfontosságú személyzet elvesztése; belföldi
vagy nemzetközi politikai és geopolitikai viszonyok, ideértve a
politikai vagy polgári zavargásokat vagy a kereskedelempolitika
változásait; ellenségeskedések vagy azok veszélye, ideértve az
utazást is érintő jövőbeni terrorista támadásokat; utazással
kapcsolatos balesetek; természeti vagy ember által okozott
katasztrófák, mint például: földrengés, cunami, tornádó, hurrikán,
árvizek, erdőtüzek, olajszennyezések, nukleáris balesetek, és
világjárványok vagy fertőző betegségek globális kitörése, vagy annak
veszélye; képességünk arra, hogy bizonyos mértékű működési
nyereséget érjünk el sikeresen azon szállodákban, amelyeknél a
harmadik fél tulajdonosok javára teljesítmény-tesztek vagy
-garanciák vannak érvényben; (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2023. január 23., hétfő 09:34 |
A Hyatt 2023-ban és azon túl rekordszintű globális értékesítési előrejelzéssel megerősíti a luxus-, életstílust képviselő és szabadidős vendéglátás terén betöltött vezető pozícióját (4. rész) |
|
Chicago, 2023. január 23., hétfő (Business Wire/OTS) - |
a szálloda-felújítások és -átépítések hatása; a tőkekihelyezési
terveinkkel, a részvény-visszavásárlási programunkkal és az
osztalékfizetéssel kapcsolatos kockázatok, beleértve a
visszavásárlási tevékenység vagy osztalékfizetés csökkentését,
megszüntetését vagy felfüggesztését; az ingatlan- és vendéglátóipari
tevékenység szezonális és ciklikus természete; a forgalmazási
megállapodásokban végbemenő változások, pl. az Internetes
közvetítőkön keresztül folytatott tevékenység; ügyfeleink ízlésében
és preferenciáiban végbemenő változások; a kollégákkal és
szakszervezetekkel fennálló kapcsolatok, valamint a munkaügyi
törvények változásai; a harmadik fél
szállodaingatlan-tulajdonosokkal, franchise-birtokosokkal és
vendéglátóipari vállalkozási partnereinkkel fennálló pénzügyi
feltételek és kapcsolataink; a harmadik fél tulajdonosok, a
franchise-birtokosok vagy a fejlesztési partnereink esetleges
képtelensége arra, hogy a folyó működés finanszírozásához, vagy
növekedési terveink megvalósításához tőkéhez jussanak; a potenciális
felvásárlásokhoz és értékesítésekhez, valamint új márka-koncepciók
bevezetéséhez fűződő kockázatok; a felvásárlások és értékesítések
időzítése és képességünk arra, hogy sikeresen integráljuk azokat a
vállalkozásokat meglévő üzleti tevékenységeinkbe, amelyek
felvásárlása befejeződött; a tervezett tranzakciók sikeres
lezárásának meghiúsulása (ideértve azt is, ha nem tudunk eleget
tenni a lezárási feltételeknek vagy nem tudjuk megszerezni az előírt
jóváhagyásokat); képességünk arra irányuló stratégiánk
végrehajtására, hogy kiterjesszük igazgatási/menedzsment és
franchise üzletágunkat, mialatt csökkentjük ingatlan
eszköz-bázisunkat a célul kitűzött időkereteken és elvárt anyagi
értékeken belül; visszaesés ingatlan-aktíváink értékében;
szálloda-igazgatási vagy -franchise megállapodásaink előre nem
látott felbontása; változások a szövetségi, állami, helyi vagy
külföldi adózási törvényekben; kamatráta-, bér- és egyéb működési
költségek emelkedése; külföldi devizaátváltási árfolyamok
ingadozásai, vagy valuta-átszervezések; új márkák vagy az újítások
elfogadásának hiánya; a tőkepiacok általános volatilitása, vagy nem
vagyunk képesek az ilyen piacok elérésére; változások iparágunk
versenykörnyezetében, ideértve a COVID-19 világjárvány következtében
bekövetkező változásokat, az ágazat, valamint azon piacok
konszolidációját, ahol működünk; képességünk arra, hogy sikeresen
bővítsük a World of Hyatt hűségprogramot és az Unlimited Vacation
Club fizetős tagsági programot; kibertámadások és informatikai
meghibásodások; jogi vagy hatósági eljárások kimenetele; a franchise
üzletágunkra vonatkozó törvények vagy szabályozások megsértése; és a
Társaság által az Egyesült Államok Értékpapír- és
Tőzsdefelügyeletéhez ("SEC") benyújtott iratokban tárgyalt egyéb
kockázatok, ideértve a 10-K nyomtatványon benyújtott éves
beszámolónkat és a 10-Q nyomtatványon benyújtott negyedéves
beszámolóinkat, amelyek a SEC-től kikérhetők. Ezek nem feltétlenül alkotják az összes olyan fontos tényezőt,
amelyek azt okozhatják, hogy tényleges eredményeink, teljesítményünk
és elért eredményeink lényegesen eltérnek az általunk tett bármelyik
előremutató nyilatkozatban kifejezett, vagy abban hallgatólagosan
belefoglalt eredménytől vagy teljesítménytől. Figyelmeztetjük
Önöket, hogy ne hagyatkozzanak túlzott mértékben semmilyen
előremutató nyilatkozatra, amelyeket csupán e sajtóközlemény napján
fennálló helyzet alapján teszünk. Nem vállalunk kötelezettséget
arra, hogy nyilvánosan frissítsük bármelyik ilyen előremutató
nyilatkozatot annak érdekében, hogy az a tényleges eredményeket, új
információkat vagy jövőbeni eseményeket, a feltételezésekben vagy
más, az előretekintő nyilatkozatokat befolyásoló tényezőkben
bekövetkező változásokat tükrözze, kivéve, olyan mértékben, amit az
alkalmazandó törvények előírnak. Ha egy vagy több előretekintő
nyilatkozatot frissítünk, abból nem vonható le az a következtetés,
hogy további frissítést teszünk azokhoz vagy más előretekintő
nyilatkozatokhoz.
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20230120005317/hu/
Kapcsolat Glennie Janssen Hyatt glennie.janssen@hyatt.com
Source: Hyatt Hotels Corporation
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|