Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
 |
2023. március 2., csütörtök 11:37 |
 Az NIQ bemutatja új márkaidentitását, amely tükrözi a fogyasztói magatartás teljes körű feltérképezése iránti elkötelezettségét |
|
Chicago, 2023. március 2., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az NIQ a fogyasztók vásárlási magatartásának eddigi legteljesebb és legmélyebb megértését kínálja - A fogyasztókutatásban a világ élvonalában járó NIQ új márkaidentitást fogalmazott meg, amely tükrözi a vállalat piacvezető szakértelmét és mérési képességeit, és új növekedési utakat tár a kiskereskedők és a gyártóvállalatok elé. Az új márkaidentitás bevezetésével párhuzamosan jelentős változások zajlanak a vállalaton belül, amely elkötelezte magát amellett, hogy Full View elnevezésű megoldása révén világszerte biztosítja a fogyasztók legteljesebb és legmélyebb megértését. |
Az NIQ Full View megoldására leginkább a „még több” kifejezés
jellemző – még több adatra támaszkodik, amelyeket még több csatornán
keresztül, még több forrásból, fogyasztótól és régióból nyer. A
teljes körű adatok megértése, mérése és felhasználása páratlan
lehetőséget biztosít a vállalat ügyfeleinek arra, hogy
versenyelőnyre tegyenek szert, kiaknázzák lehetőségeiket,
mérsékeljék kockázataikat és megértsék a fogyasztók változó
vásárlási szokásait. Az elemzési szolgáltatást is kínáló fejlett
platform a fogyasztói magatartás minden korábbinál mélyebb
megértését nyújtja, így a vállalkozások magabiztosan tudnak a
növekedésüket serkentő döntéseket hozni.
„Új márkaidentitásunk egyensúlyt teremt örökségünk és a vezető
fogyasztókutató vállalatként ránk váró jövő között” – nyilatkozta
Tracey Massey, az NIQ ügyvezető igazgatója. „1923-ban vállalatunk
megalkotta a piaci részesedés koncepcióját, most pedig az
omnichannel vásárlói magatartás kutatásába tett beruházásai révén az
NIQ identitása új mércét állít fel az olyan kérdések megértésében,
mint hogy mit vásárolnak a fogyasztók, miért hoznak bizonyos
vásárlási döntéseket, és ami a legfontosabb: hogyan tudnak
ügyfeleink győztesen kikerülni a vásárlókért folyó küzdelemben.”
Az új márkaidentitás jegyében megújult a vállalat neve, logója,
színpalettája és célkitűzése. Mindezek az elemek összességükben a
vállalat fejlődését jelzik, és kihangsúlyozzák az omnichannel
fogyasztókutatásban betöltött vezető szerepét.
- Név/logó: NIQ, a vállalat örökségére építve újragondolja a
jövőt.
- Színpaletta: a széles skálán mozgó színpaletta az NIQ fejlett
Connect platformjának és Discover adatvizualizációs platformjának
teremt szilárd hátteret. Ez utóbbi egy robusztus és intuitív üzleti
hírszerzési eszköz, amely a világ legteljesebb
fogyasztóiadat-készleteiből nyer információkat.
- A márka célkitűzése: „Megmutatjuk a világnak, mit akarnak a
fogyasztók”, a vállalati stratégiára és a munkavállalói
értékajánlatra helyezi a hangsúlyt.
- A márka ígérete: „Teljes képet adunk Full View
megoldásunkkal, amely a fogyasztók vásárlási magatartásának eddigi
legteljesebb és legmélyebb megértését kínálja, feltárva a növekedés
új lehetőségeit”, érzékelteti az ügyfelekkel a vállalat
egyedülállóan ambiciózus szemléletmódját.
„Új identitásunk megtestesíti az egész vállalatot átjáró megújult
céltudatosságot és energiát, amelynek révén üdvözöljük a változást,
az innovációt, és megoldást kínálunk az iparág legnagyobb
kihívásaira” – mondta Marta Cyhan-Bowles, a vállalat észak-amerikai
üzletágának kommunikációs és marketingigazgatója. „Ez egy
kiemelkedően fontos év az NIQ történetében, mert a vállalat
megújítja jövőképét, hogy annak lásson bennünket a világ, akik
valójában vagyunk: út a növekedés felé.”
Az NIQ új identitását az éves Consumer 360® konferencián mutatja
be, miközben új utakat tár fel célkitűzésének megvalósításához, új
lépéseket tesz az innováció felé, új hidakat épít az
együttműködéshez, és feltérképezi a növekedés új lehetőségeit.
Amennyiben további tájékoztatást szeretne az NIQ vállalatról és új
márkaidentitásáról, látogasson el a www.niq.com oldalra.
Amit az NIQ-ról tudni érdemes
A világ vezető fogyasztókutató vállalataként az NIQ új növekedési
utakat tár fel a kiskereskedők és a fogyasztási cikkeket előállító
gyártóvállalatok számára. A vállalat több mint 100 országban folytat
üzleti tevékenységet. Előrejelző elemzési szolgáltatásokat is kínáló
fejlett üzleti hírszerzési platformján keresztül az NIQ a fogyasztók
vásárlási magatartásának eddigi legteljesebb és legmélyebb
megértését biztosítja. Az NIQ a Full View megalkotója.
Az 1923-ban alapított NIQ az Advent International portfóliójába
tartozó vállalat. További információkért látogasson el az NIQ.com
oldalra.
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20230301005483/hu/
Kapcsolatok: Médiakapcsolatok Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Forrás: NIQ
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |