OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. június 18. kedd
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2023. március 2., csütörtök 11:37

Az NIQ bemutatja új márkaidentitását, amely tükrözi a fogyasztói magatartás teljes körű feltérképezése iránti elkötelezettségét
    Chicago, 2023. március 2., csütörtök (Business Wire/OTS) - Az NIQ a fogyasztók vásárlási magatartásának eddigi legteljesebb és legmélyebb megértését kínálja - A fogyasztókutatásban a világ élvonalában járó NIQ új márkaidentitást fogalmazott meg, amely tükrözi a vállalat piacvezető szakértelmét és mérési képességeit, és új növekedési utakat tár a kiskereskedők és a gyártóvállalatok elé. Az új márkaidentitás bevezetésével párhuzamosan jelentős változások zajlanak a vállalaton belül, amely elkötelezte magát amellett, hogy Full View elnevezésű megoldása révén világszerte biztosítja a fogyasztók legteljesebb és legmélyebb megértését.

    Az NIQ Full View megoldására leginkább a „még több” kifejezés jellemző – még több adatra támaszkodik, amelyeket még több csatornán keresztül, még több forrásból, fogyasztótól és régióból nyer. A teljes körű adatok megértése, mérése és felhasználása páratlan lehetőséget biztosít a vállalat ügyfeleinek arra, hogy versenyelőnyre tegyenek szert, kiaknázzák lehetőségeiket, mérsékeljék kockázataikat és megértsék a fogyasztók változó vásárlási szokásait. Az elemzési szolgáltatást is kínáló fejlett platform a fogyasztói magatartás minden korábbinál mélyebb megértését nyújtja, így a vállalkozások magabiztosan tudnak a növekedésüket serkentő döntéseket hozni.

„Új márkaidentitásunk egyensúlyt teremt örökségünk és a vezető fogyasztókutató vállalatként ránk váró jövő között” – nyilatkozta Tracey Massey, az NIQ ügyvezető igazgatója. „1923-ban vállalatunk megalkotta a piaci részesedés koncepcióját, most pedig az omnichannel vásárlói magatartás kutatásába tett beruházásai révén az NIQ identitása új mércét állít fel az olyan kérdések megértésében, mint hogy mit vásárolnak a fogyasztók, miért hoznak bizonyos vásárlási döntéseket, és ami a legfontosabb: hogyan tudnak ügyfeleink győztesen kikerülni a vásárlókért folyó küzdelemben.”

Az új márkaidentitás jegyében megújult a vállalat neve, logója, színpalettája és célkitűzése. Mindezek az elemek összességükben a vállalat fejlődését jelzik, és kihangsúlyozzák az omnichannel fogyasztókutatásban betöltött vezető szerepét.
     - Név/logó: NIQ, a vállalat örökségére építve újragondolja a jövőt.
     - Színpaletta: a széles skálán mozgó színpaletta az NIQ fejlett Connect platformjának és Discover adatvizualizációs platformjának teremt szilárd hátteret. Ez utóbbi egy robusztus és intuitív üzleti hírszerzési eszköz, amely a világ legteljesebb fogyasztóiadat-készleteiből nyer információkat.
     - A márka célkitűzése: „Megmutatjuk a világnak, mit akarnak a fogyasztók”, a vállalati stratégiára és a munkavállalói értékajánlatra helyezi a hangsúlyt.
     - A márka ígérete: „Teljes képet adunk Full View megoldásunkkal, amely a fogyasztók vásárlási magatartásának eddigi legteljesebb és legmélyebb megértését kínálja, feltárva a növekedés új lehetőségeit”, érzékelteti az ügyfelekkel a vállalat egyedülállóan ambiciózus szemléletmódját.

„Új identitásunk megtestesíti az egész vállalatot átjáró megújult céltudatosságot és energiát, amelynek révén üdvözöljük a változást, az innovációt, és megoldást kínálunk az iparág legnagyobb kihívásaira” – mondta Marta Cyhan-Bowles, a vállalat észak-amerikai üzletágának kommunikációs és marketingigazgatója. „Ez egy kiemelkedően fontos év az NIQ történetében, mert a vállalat megújítja jövőképét, hogy annak lásson bennünket a világ, akik valójában vagyunk: út a növekedés felé.”

Az NIQ új identitását az éves Consumer 360® konferencián mutatja be, miközben új utakat tár fel célkitűzésének megvalósításához, új lépéseket tesz az innováció felé, új hidakat épít az együttműködéshez, és feltérképezi a növekedés új lehetőségeit.

Amennyiben további tájékoztatást szeretne az NIQ vállalatról és új márkaidentitásáról, látogasson el a www.niq.com oldalra.

Amit az NIQ-ról tudni érdemes

A világ vezető fogyasztókutató vállalataként az NIQ új növekedési utakat tár fel a kiskereskedők és a fogyasztási cikkeket előállító gyártóvállalatok számára. A vállalat több mint 100 országban folytat üzleti tevékenységet. Előrejelző elemzési szolgáltatásokat is kínáló fejlett üzleti hírszerzési platformján keresztül az NIQ a fogyasztók vásárlási magatartásának eddigi legteljesebb és legmélyebb megértését biztosítja. Az NIQ a Full View megalkotója.

Az 1923-ban alapított NIQ az Advent International portfóliójába tartozó vállalat. További információkért látogasson el az NIQ.com oldalra.

Forrásverzió a businesswire.com címen: https://www.businesswire.com/news/home/20230301005483/hu/

Kapcsolatok:
Médiakapcsolatok
Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)

Forrás: NIQ

    
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.  

-------------------------------------------------------------------

       Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
       Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI Zrt.
       Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.