OTS Üzleti Sajtószolgálat
2024. április 19. péntek
Ismertető
Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)


2013. március 20., szerda 09:18

A Rimini Street szerint véget ért a teljes áras szoftverkarbantartás kora (1. rész)
    Las Vegas, 2013. március 20., szerda (Business Wire/OTS) - A harmadik fél által nyújtott terméktámogatási szolgáltatások sikere lehetővé teszi az SAP és az Oracle vásárlói számára, hogy árengedményt csikarjanak ki a szoftverek eladóitól, vagy akár még nagyobb megtakarítást érjenek el azáltal, hogy a szoftvertulajdonosok terméktámogatási szolgáltatásai helyett egy harmadik fél szolgálatait veszik igénybe.

    A vállalati szoftverek (ideértve az SAP AG [NYSE:SAP] szoftverét és az Oracle Corporation [NASDAQ: ORCL] Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database és Hyperion nevet viselő szoftverét) karbantartását és ügyfélszolgálati támogatását harmadik félként ellátó szolgáltatók közt vezető szerepet betöltő cég, a Rimini Street, Inc. ma bejelentette, hogy fordulóponthoz ért az éves karbantartási szolgáltatások piaca. Az újonnan közzétett ágazati kutatási jelentés rámutat, hogy az élelmes ügyfelek manapság már nem fizetnek teljes árat az Oracle-nek vagy az SAP-nek az éves szoftverkarbantartásért. Ehelyett néhány piacvezető cég és a példájukat gyorsan követő kisebb cégek árengedmény elérését célzó tárgyalásokat kezdeményeznek az Oracle-lel vagy az SAP-val, vagy egész egyszerűen harmadik felek által nyújtott értékalapú szoftvertámogatási szolgáltatásokat vesznek igénybe a nagyobb megtakarítás, az innovatív szoftverkövetés és a gyors kiszolgálás érdekében.


Az Oracle és az SAP karbantartási monopóliumát megtörte a cégek egyre szélesebb köre által igénybe vett, harmadik felek által nyújtott szoftverkarbantartási szolgáltatások felfutása

A harmadik felek által nyújtott, bizonyítottan sikeres és a partnerek igényeinek legteljesebb kielégítését célzó terméktámogatási szolgáltatásokat egyre több cég veszi igénybe. A Rimini Street már egymás után 11 negyedévben könyvelhetett el rekordnak számító növekedést, teljesítetlen rendelésállománya több, mint fél milliárd dollárt tesz ki, és szerte a világról mintegy 600 kormányzati és kereskedelmi ügyfél szerepel ügyfélportfoliójában - beleértve a Fortune Magazin 500 legnagyobb árbevételt elérő céget tartalmazó listájáról 69-et, és a 100 legnagyobb nemzetközi vállalat közül 15-öt -, így a vállalat nem alaptalanul véli úgy, hogy a harmadik felek által nyújtott terméktámogatási szolgáltatások piaca fordulóponthoz érkezett.

A független ágazati elemző cég, a Constellation Research közelmúltban publikált "The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers"1 (A harmadik felek által kínált szoftverkarbantartási szolgáltatások pozitív hatása az Oracle és SAP ügyfelek által fizetett árakra") című jelentése szerint a vállalati szoftverek piacán bekövetkező korábbi konszolidáció nyomán az Oracle és az SAP olyan pozícióba került, amelyből diktálhatták a szoftverkarbantartási feltételeket és árakat. Ezért a felmérés során megkérdezett ügyfelek többsége az Oracle-lel és az SAP-val folytatott ártárgyalások során a versenyképes harmadik felektől kapott ajánlatokat használja arra, hogy - egyre nagyobb sikerrel - alacsonyabb éves karbantartási díjat érjen el a két óriáscégnél" - olvasható a Constellation Research felmérésében. 2

"Szerződéskötésre irányuló tárgyalások előtt vagy az alkalmazásvásárlási terv készítésekor minden pénzügyi és számítástechnikai vezetőnek, illetve beszerzésért felelős tisztviselőnek részletesen tájékozódnia kell a harmadik felek által kínált lehetőségekről. A minimum, amit minden szervezetnek meg kell tennie, az, hogy szoftverkarbantartási árajánlatokat kér be versenyképes harmadik felektől" - fejtette ki a Constellation Research vezető elemzője és vezérigazgatója, R "Ray" Wang. "Ha elmulasztják felmérni ezeket a stratégiai lehetőségeket, előfordulhat, hogy magasabb áron kisebb értékű szolgáltatást vásárolnak az addigi szolgáltatójuktól."

A harmadik felek által nyújtott terméktámogatási szolgáltatások iránt megnyilvánuló fokozott érdeklődésre reagálva a Rimini Street rendkívüli módon megkönnyítette az Oracle és az SAP felhasználók számára a versenyképes árajánlat beszerzését. A www.riministreet.com/proposal című weboldalon található egyszerű online nyomtatvány kitöltése vagy a vállalat ajánlatkérések céljára szolgáló telefonszámának felhívása után két nappal (vagy akár ennél rövidebb idő elteltével is) az Oracle és az SAP felhasználók már a kezükbe vehetik a Rimini Street versenyképes árajánlatát. Az ügyfél, függetlenül attól, hogy a Rimini Street díjnyertes támogatási szolgáltatáspalettájának értékelése után úgy dönt, hogy egyelőre nem veszi igénybe a vállalat szolgálatait, eszközül használhatja a Rimini Street árajánlatát arra, hogy számára kedvező árat és feltételeket érjen el az Oracle-lel és az SAP-val a szoftverkarbantartási szolgáltatásokról folytatott tárgyalásokon. A felhasználó tehát mindenképpen nyer.

Wang még hozzátette: "A felmérés eredményei és a Constellation Research által az ügyfelek ártárgyalási támogatása során szerzett közvetlen tapasztalatok alapján úgy véljük, hogy a harmadik felek által nyújtott karbantartási szolgáltatások kulcsfontosságú szerepet játszanak az árelőny elérése és az alkalmazásbeszerzési és szerződésmódosítási tárgyalási stratégia kialakítása terén."(folyt.)

Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.