2016. szeptember 22., csütörtök 14:06 |
Ezek a kkv-k legnépszerűbb marketingeszközei 2016-ban |
|
Budapest, 2016. szeptember 22., csütörtök (OTS) - Kisebb változások történtek, de nem fordult a feje tetejére a hazai kis- és középvállalkozások marketingeszköz-mixe. Ez derül ki a Marketing112 frissen publikált, "KKV Marketingeszköztár 2016" c. kutatásából. |
A TOP-10 marketingeszköz a magyarországi kis- és középvállalkozások
körében
1. Weboldal
2. Facebook-hirdetés
3. Kuponkedvezmény
4. eDM / hírlevél
5. Facebook céges oldal
6. SEO (keresőoptimalizálás)
7. Google Adwords
8. Upsell, termékkapcsolás
9. Céges blog
10. PR-cikk
A kutatás teljes tartalma:
http://www.marketing112.hu/kkv-marketingeszkoztar-2016
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|