2018. december 5., szerda 10:07 |
Digitalizáció a turizmusban/ iWelcome2Budapest - új magyar turisztikai értékesítés ösztönző alkalmazás |
|
Budapest, 2018. december 5., szerda (OTS) - Az alapító team 2016 októbere óta turisztikai szakemberek, BI (Business Intelligence) informatikusok, alkalmazás-fejlesztők és a legnagyobb hazai idegenforgalmi szolgáltatók bevonásával fejleszt egy olyan online turisztikai Sales House rendszert, amely az MFB Növekedési Tőkealap, a Hiventures Zrt. befektetésével, és az MTÜ támogatásával hazai - első körben Budapestre fókuszált - turisztikai startup projectként indul el 2018. december 5.-én. |
Az iWelcome2 Budapest lehetőséget biztosít a turisták számára, hogy
közvetlenül vásárolhassanak digitális belépőt a szolgáltatóknál, így
valamennyi kiválasztott attrakcióval közvetlen technikai kapcsolatot
alakítunk ki. Célunk, hogy a Budapestre látogató turisták élményének
és költéseinek növekedését ösztönözzük a piaci / etikai szempontból
szakmailag kifogástalannak ítélt partnereknél.
Platformunk a hazai turisztikai ipar idejétmúlt értékesítési
rutinja, valamint az átláthatatlan és néha átjárhatatlan
kedvezmény-rendszerek helyett kínál egy korszerű, egységes,
központosított, transzparens informatikai alkalmazást.
Alkalmazásunk segítségével a turisztikában érdekelt vállalkozások
online képet kaphatnak a forgalmukról, az értékesítőhelyek
eredményességéről, a felajánlott értékesítésösztönző akciók
sikerességéről.
Speciális adat-vizualizációnk segítségével az adminisztrációs
felületünkön a döntéshozók azonnal képesek reagálni és befolyásolni
az üzleti folyamatokat.
Üzleti modellünk egyedi a piacon: a szoftver alapvetően két
szereplőt (az alkalmazás letöltésére rábírót, és a szolgáltatót)
valamint értelemszerűen a vendéget azonosítja be különféle
alternatív, de együttesen is működő informatikai módszerekkel
(geo-lokáció GPS, Wi-Fi, illetve QR, vagy egyéb egyedi kóddal), majd
a szolgáltató által felajánlott értékesítési jutalékot két szeletre
osztja:
a) az affiliate (loyalty) rész annak a beazonosítható szereplőnek
jár, aki a turistát arra ösztönözte, hogy letöltse az
alkalmazásunkat (pl: hotelek, Főtaxi, Airbnb szállások, reptéri
transzfer fuvarozók, stb.) - ebben az esetben ameddig csak a vendég
Budapesten az alkalmazáson keresztül rendel/vásárol/ bármit, ők
minden tranzakció értékesítési jutalékából részesednek,
b) a jutalék másik része pedig cégünk saját rendszerüzemeltetési
díja.
Vállalkozásunk - eltérően sok hasonló startup formációtól - úgy
tervezi átültetni új technológiára a turisztikai szakma jelenlegi
értékesítési működési rutinját, hogy közben nem hagyja figyelmen
kívül a piac alapvető sajátosságait, amelyek évtizedek alatt
alakultak ki.
S végül, de nem utolsósorban, a felhasználóknak az alkalmazásunkba
épített "augmented reality" azaz a kiegészített valóság nyújt
különleges élményt, amely segítségével a turisták a telefonjukon
rátalálhatnak a város "láthatatlan" nevezetességeire is. (A
PokemonGO őrület már ennek a korszaknak a nyitánya volt, ezen
keresztül talán sokan megtapasztalhatták, hogy milyen érzés látni
olyan virtuális dolgokat, amelyek a valóságban nincsenek ott, csak a
telefonunk kijelzőjén.)
Flesch Tamás alapító
Kiss-Simon Máté
ügyvezető igazgató
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|