2019. április 25., csütörtök 16:54 |
A P&G legjelentősebb márkái, köztük a Pampers, az Ariel és a Herbal Essences erősítik vezető szerepüket a felelős fogyasztás támogatása terén (1. rész) |
|
Párizs, 2019. április 25., csütörtök (Business Wire/OTS) - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma részletes ismertetőt tett közzé azokról az intézkedésekről, amelyeket vezető márkái a cég 2030-ra teljesítendő környezeti fenntarthatósági céljait összefoglaló jelentés "Márkák 2030" címszava alatt foglaltak értelmében tesznek annak érdekében, hogy tevékenységük pozitív hatással legyen a társadalomra és a környezetre egyaránt. A Párizsban megrendezett "Sustainable Brands Paris" (Fenntartható márkák) konferencián ma a cég vezető tisztviselői bemutatták azt az innovatív stratégiákat magába foglaló, előremutató kerettervet, amely a P&G termékeit naponta használó ötmilliárd fogyasztót felelős fogyasztásra ösztönzi, illetve lehetővé teszi a felelős fogyasztást számukra. A P&G vezető márkái, köztük a Pampers®, az Ariel® és a Herbal Essences® különféle intézkedések bevezetésével és kötelezettségvállalások meghatározásával már meg is kezdték a fenntartható életstílus kialakítását felgyorsító keretterv megvalósítását. |
"A fogyasztók manapság már nem hajlandóak megvásárolni az olyan
termékeket, amelyek ugyan hozzájárulnak a fenntartható életmód
elősegítéséhez, de minőségük emiatt nem éri el a megszokott szintet,
és elvárják a gyártóktól, hogy azok érdemi lépéseket tegyenek a
világ legösszetettebb kihívásainak megoldása érdekében" - magyarázta
Marc Pritchard, a P&G márkákért felelős vezető tisztviselője. Ezért
a P&G azon munkálkodik, hogy a marketing eszközök újfajta
alkalmazásával márkáink befolyását az emberiség javára és a
növekedés elősegítésére használja. Azt szeretnénk, hogy márkáink
tovább erősödjenek és növekedjenek úgy, hogy eközben értéket
teremtenek, és mérhető, hosszú távú, pozitív hatást gyakorolnak a
társadalomra és a környezetre."
A Márkák által a 2030. évre teljesítendő követelmények két fő
területre vonatkoznak, és mindegyik terület tekintetében
körvonalazzák azokat a konkrét intézkedéseket, amelyekkel a márkák
elérhetik, hogy befolyásukat kiaknázva hozzájáruljanak az "emberek
életének jobbá tételéhez és a növekedéshez":
- A márkák célkitűzései - a márkák a társadalmi felelősséggel és
környezetvédelemmel kapcsolatos stratégiai célkitűzések
meghatározásával igyekeznek mind teljesebbé tenni a fogyasztói
élményt, és egyedi és érdemi intézkedésekkel hozzájárulni a
társadalmi kihívások megoldásához.
- A márkák alapvető vállalásai - a márkák innovatív megoldásokat
igyekeznek bevezetni a termékek előállítása és csomagolása terén,
kiaknázva befolyásukat a társadalmi és környezeti fenntarthatóság
elősegítése érdekében, és átlátható, egyértelmű tájékoztatást
biztosítani az általuk használt összetevőkről és az alkalmazott
biztonsági intézkedésekről, valamint csökkenteni az általuk igénybe
vett beszállítói lánc tagjainak környezetterhelését.
Az alábbiakban példák találhatók arra, hogyan építik be a P&G
vezető márkái a cég által meghatározott célkitűzéseket terveikbe, és
milyen alapvető vállalásokkal és intézkedésekkel igyekeznek
megvalósítani a kitűzött célokat:
Az Ariel célkitűzése a tisztítószerek innovatív gyártási,
szolgáltatási és csomagolási megoldások bevezetésével való
átalakítása annak érdekében, hogy az előállításhoz igénybe vett
erőforrások 50%-kal csökkenjenek az olyan kulcsfontosságú
területeken, mint az energia- és vízfelhasználás. Az Ariel alapvető
vállalásai közé tartozik a termékcsomagolással kapcsolatos legújabb,
ma bejelentett vállalása, miszerint 2022-re az összes termékét
újrahasznosítható csomagolásban hozza forgalomba, és a műanyag
csomagolás mennyiségét 2025-re 30%-kal csökkenti. Ezen felül az
Ariel befolyását kiaknázva segíteni igyekszik az emberek
egyenlőségének elérésében olyan kampányokkal, mint a franciaországi
"Partage des taches" és az indiai "Share the Load", amelyek a
férfiak és nők egyenlő szerepvállalására ösztönöznek a háztartásbeli
feladatok elvégzése terén is.
A Herbal Essences célkitűzése az, hogy mindenki számára lehetővé
tegye a természet pozitív erejének megtapasztalását és az emberek és
a bolygó jövője érdekében támogassa a biológiai sokféleséget. Ennek
értelmében a Herbal Essences vezető szerepet vállal az általa
felhasznált összetevőkre vonatkozó átfogó tájékoztatás
biztosításában, átlátható információkkal szolgálva az általa
alkalmazott, 4 lépésből álló biztonsági eljárásról. Ugyanakkor a
márka elnyerte a PETA (People for the Ethical Treatment of Animals)
tanúsítványát arról, hogy a márka termékeinek tesztelését nem végzik
állatokon, és a jövőben is ezt az elvet kívánja alkalmazni. A Herbal
Essences bio:renew márkája az első olyan globális hajápolási márka,
amelynek növényi hatóanyagait ellenőrizte és jóváhagyta a Royal
Botanic Gardens, Kew, amelynek tudósai a világ vezető
szaktekintélyeinek számítanak a növényi hatóanyagok terén. A Herbal
Essences befolyását latba vetve igyekszik elősegíteni olyan
csomagolások bevezetését, amelyek a csökkent látóképességűek számára
is megkülönböztethetővé teszik a termékeket, valamint az óceánok
partjain összegyűjtött műanyaghulladékból készült műanyag palackok
használatát legnagyobb piacán, az Amerikai Egyesült
Államokban.(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. április 25., csütörtök 16:55 |
A P&G legjelentősebb márkái, köztük a Pampers, az Ariel és a Herbal Essences erősítik vezető szerepüket a felelős fogyasztás támogatása terén (2. rész) |
|
Párizs, 2019. április 25., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
A Pampers célkitűzése az, hogy egészségügyi szakemberekkel,
szülőkkel és nem kormányzati szervezetekkel együttműködve több
millió kisbabának biztosítsa az egészséges, boldog fejlődés
lehetőségét. A P&G márkái által 2030-ra teljesítendő alapvető
követelményeknek való megfelelés érdekében a Pampers elindítja '7
Acts for Good' (7 lépés az emberiség javáért) elnevezésű programját,
melynek részét képezik az alábbi intézkedések: folyamatos innováció
a még nagyobb mértékű fenntarthatóság elérése érdekében a
pelenkázási anyagok használata terén (végső célként egy gyermekre
vetítve 30%-kal kevesebb(1) pelenka használata a kisbabáknak abban
az életszakaszában, amikor pelenkázzák őket). Az újításoknak és a
hatékonyabb alapanyagok használatának köszönhetően a márkának az
utóbbi 3 év alatt sikerült 18%-kal csökkentenie a pelenkák
súlyát(2), melyek ugyanakkor továbbra is a megszokott, megbízható
szárazságot biztosítják a kisbabák számára. A márka vezető szerepet
vállal a pelenkák és nedves törlőkendők újrahasznosításában(3), és
kötelezettséget vállalt arra, hogy 2021-re 3 városban újrahasznosító
üzemet hoz létre. Az UNICEF-fel együttműködve a Pampers hozzájárult
az anyai és újszülöttkori tetanusz kiküszöböléséhez 24 országban.
2019 márciusára újabb országban, a Csád Köztársaságban sikerült
felszámolni ezt a betegséget, így 2006 óta becslések szerint mintegy
880000 újszülött életét mentették meg(4).
"A Márkák által a 2030. évre teljesítendő követelmények a márkák
számára meghatározzák azokat a feltételeket, amelyek alapján az
egyes vezető márkák hozzájárulhatnak a felelős fogyasztás lehetővé
tételéhez. A program alapul szolgál arra, hogy a márkák az érdemi és
mérhető társadalmi felelősségvállalási és környezeti
fenntarthatósági célokat általános, hosszú távú, a fogyasztói élmény
elmélyítését célzó stratégiájuk szerves részeként kezeljék, és ne
csak a márkák által szponzorált egyszeri, rövid távú célok elérését
szolgáló marketing projektként vagy a marketing eszközök egyikeként"
- magyarázta KoAnn Vikoren Skrzyniarz, a Sustainable Brands
vezérigazgatója.
"A követelmények kidolgozásához igénybe vettük több vállalaton
kívüli érdekcsoport képviselőinek segítségét" - mondta el Virginie
Helias, a P&G fenntarthatóságért felelős vezető tisztviselője.
"Olyan követelményeket akartunk felállítani, amelyek az ENSZ által
kitűzött fenntartható fejlődési célok (Sustainable Development Goals
[SDG]) közt 12. célként megfogalmazott "felelős fogyasztást és
termelést" kézzel fogható közelségbe hozzák márkáink számára, és
amelyek a számonkérhetőség révén arra ösztönzik őket, hogy fokozzák
a felelős fogyasztás elősegítése érdekében tett erőfeszítéseiket.
Márkáink világszerte ötmilliárd embert szolgálnak termékeikkel, mely
egyrészt felelősséget ró ránk, másrészt egyedülálló lehetőség
biztosít számunkra arra, hogy ne pusztán magas minőségű termékeket
kínáljunk a fogyasztók számára, hanem elősegítsük a társadalmi
párbeszédet, befolyásoljuk az emberek hozzáállását, elérjük a
negatív viselkedési minták elhagyását és globálisan, széles körben
megvalósíthatóvá tegyük a fenntartható életmódot."
Amit a P&G társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos
hozzáállásáról tudni kell…
A vállalat társadalmi felelősségvállalási programjaival támogatja
az Egyesült Nemzetek Szervezete által kitűzött fenntartható
fejlődési célok elérését, és tevékenysége során prioritásként kezeli
az etikus vállalati magatartást, a vállalat társadalmi
felelősségvállalását, a környezeti fenntarthatóságot, a közösségekre
gyakorolt pozitív hatásokat, a nemek közötti egyenlőséget, a
sokszínűséget és a társadalmi befogadást. A Márkák által a 2030.
évre teljesítendő követelmények olyan, az egyes márkákkal szemben
támasztott elvárások, amelyek a vállalat létező programjainak
céljait kiegészítő célkitűzéseket testesítik meg. További
információkért a P&G társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatos
erőfeszítésekről kérjük, olvassa el a P&G 2018. Évi Társadalmi
felelősségvállalási jelentését ide kattintva.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat vezető márkái közt szerepel
többek közt az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a
Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az
Oral-B®, a Pampers®, a Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a
Whisper®. A P&G vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek
szerte a világon. A P&G-re és márkás termékeire vonatkozó
legfrissebb információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt! (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2019. április 25., csütörtök 16:55 |
A P&G legjelentősebb márkái, köztük a Pampers, az Ariel és a Herbal Essences erősítik vezető szerepüket a felelős fogyasztás támogatása terén (3. rész) |
|
Párizs, 2019. április 25., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Amit a Sustainable Brands Paris konferenciáról tudni kell…
A Fenntartható márkák (Sustainable Brands) az innovációt és
fenntarthatóságot kulcsfontosságú kérdésként kezelő márkák és
szervezetek első globális közössége. 2019. április 23-a és 25-e
között a vállalati társadalmi felelősségvállalás terén a világon
legbefolyásosabbnak számító márkák képviselői Franciaországban
gyűlnek össze, hogy a konferencián a hagyományostól eltérő keretek
közt gondolják újra a márkák társadalmi felelősségvállalás iránti
elkötelezettségét és új perspektívákat tárjanak fel.
(1) egy tipikus egyszer használatos pelenkához viszonyítva (2) a Pampers 2016-ban legnagyobb számban eladott pelenkáihoz
viszonyítva (3) Az újrahasznosítási technológia kifejlesztését a Fater, a P&G
vegyesvállalat és az Angelini (a Pampers termékek olaszországi
gyártója) végezte. (4) Az Egészségügyi Világszervezet és az UNICEF 2019. február havi
becsült adatai alapján
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20190424005170/en/
Kapcsolat: P&G médikapcsolatok: Becky East H&K Strategies +44 7785 990159 Becky.East@hkstrategies.com
Eleni Papadimitriou P&G Communications +41792077166 papadimitriou.e@pg.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|