2020. június 4., csütörtök 13:40 |
PVH Corp. változásokról adott hírt a Tommy Hilfiger és a PVH Europe vezetőségében (1. rész) |
|
New York, 2020. június 4., csütörtök (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. (NYSE:PVH), amelynek portfóliójában olyan ikonikus márkák találhatók, mint a TOMMY HILFIGER és a CALVIN KLEIN, ma bejelentette, hogy Daniel Grieder, aki a szervezetnél töltött 23 év során számos különféle vezető pozícióban végezte munkáját, lemond a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatói posztjáról, és távozik a vállalattól, hogy más területeken próbálja ki magát. Grieder utódja a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatói székében Martijn Hagman lesz, akinek megbízatása 2020. június 2-án lép hatályba. |
Hagman jelenleg a Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe operatív
vezetője, valamint a Tommy Hilfiger Global pénzügyi vezetője, és e
pozícióiban a működés, a pénzügyek, a digitális üzleti átalakulás, a
technológiai és üzleti fejlesztés és a Tommy Hilfiger globális
fenntarthatósági programjának felügyeletéért felelős. Hagman, aki a
Tommy Hilfiger vezetői csapatában töltött 12 évével veteránnak
számít a vállalatot irányító tisztviselők közt, kulcsfontosságú
szerepet játszott a Tommy Hilfiger figyelemre méltó globális
terjeszkedésében, valamint annak a stratégiának a kialakításában,
amelynek eredményeként a PVH Europe évről évre folyamatos növekedést
ér el.
"A Tommy Hilfiger Global és a PVH Europe az idei év elején
ugyanolyan sikeresen működtek, mint eddig is, kedvező értékesítési
tendenciákat és javuló márkatudatosságot és ügyfélkapcsolatokat
mutatva" - mondta Manny Chirico, a PVH Corp. elnök-vezérigazgatója.
"Daniel az egyik bajnoka volt innovációs képességeink elmélyítésének
és a TOMMY HILFIGER globális hatóköre kiterjesztésének, mindig
prioritásként kezelte az ügyfélorientált hozzáállást és a digitális
alapú, fenntartható piaci jelenlétet, és sikeresen kiépített egy
rendkívül erős vezetői csapatot."
"Ez a 23 év csodálatos volt" - mondta Grieder. "Ebben az
ágazatunkban is világrengető változásokat hozó időszakban
vállalatunk számára egyedülálló lehetőség kínálkozik arra, hogy
olyan változásokat vezessen be, amelyek hitem szerint új korszakot
nyitnak a márka történetében. Jó érzés tudni, hogy Martin veszi át
tőlem a kormányt, aki igaz barát, megbízható bizalmas és
felelősségteljes vezetőtárs volt az utóbbi 12 évben. Egy olyan
szervezet elhagyására, amelyet az ember szeret, soha sincs megfelelő
pillanat; rendszerint túl korán vagy túl későn hozzuk meg ezt a
döntést, de én úgy határoztam, hogy addig kell továbblépnem, amíg
még rendelkezem azzal az optimizmussal, energiával és lelkesedéssel,
amelyekre eddigi pályafutásom során támaszkodtam."
Grieder vállalkozó szellemű vezetése idején a Tommy Hilfiger vezető
'lifestyle' vállalattá nőtte ki magát, amelynek termékei
kategóriájukban a legjobbnak számítanak, amely kiemelkedően sikeres
az ügyfélelkötelezés és a digitalizáció terén, és amelynek
tevékenységét elkötelezett vállalati felelősségvállalásról tanúskodó
kezdeményezések jellemzik. Mióta 2014-ben Grieder elfoglalta a Tommy
Hilfiger Global és a PVH Europe vezérigazgatói székét, a Tommy
Hilfiger kiskereskedelmi értékesítési árbevétele 6 milliárd USA
dollárról 2019-re több mint 9 milliárd USA dollárra nőtt, és a
Calvin Klein európai üzleti tevékenységéből származó árbevétele és
jövedelme több mint kétszeresére emelkedett.
Stefan Larsson, a PVH elnöke a következőket nyilatkozta: "Daniel és
Martijn együttes erőfeszítéssel egy olyan jövőorientált vállalati
víziót alakítottak ki, amelynek középpontjában a fogyasztói
elégedettség és egy termékfejlesztés által vezérelt vállalati
kultúra áll. Hálásak vagyunk Danielnek a számos éven át biztosított,
határozott iránymutatásért és a segítségével elért nagyszerű
eredményekért. Tudom, hogy Martijn is olyan vezető, aki minden
aspektusát ismeri az ágazatunkban értékteremtést biztosító
feltételeknek. A fogyasztókat a középpontba helyező gondolkodásmódja
és a digitális fejlődésre összpontosító hozzáállása révén sikeresen
fogja átvezetni cégünket a Tommy Hilfiger és az európai régióbeli
üzleti tevékenység fenntartható és nyereséges növekedését biztosító
következő korszakba."
Hagman hozzátette: "Megtiszteltetés számomra, hogy munkámat a TOMMY
HILFIGER márka és a PVH Europe eddigi eredményeire építve egy
kivételesen tehetséges és lelkes vezetői csapat támogatásával
végezhetem. Sok egyéb mellett köszönettel tartozom Danielnek az évek
során számomra nyújtott rendületlen támogatásért, a fejlődési
lehetőségekért és az iránymutatásért. Így magabiztosan folytathatjuk
jelenlegi stratégiai tervünk megvalósítását, és az elkövetkezendő
hónapokban erőfeszítéseinket a COVID-19-világjárvány utáni
felgyógyulásra és globális üzleti tevékenységünk visszaépítésére és
fejlesztésére összpontosíthatjuk."
Grieder a következő néhány hónapban még segíteni fogja utódját
feladatkörének átvételében a vállalatvezetés zökkenőmentes és
sikeres továbbvitele érdekében.
Grieder és Hagman egyaránt több éven keresztül dolgozott együtt a
márka alapítójával és vezető tervezőjével, Tommy Hilfiger úrral.
"Soha nem voltam biztosabb abban, hogy márkánk a jövőben is sikeres
lesz, és izgatottan várom az elkövetkező időszakot" - jelentette ki
Tommy Hilfiger. "Daniel legnagyobb ajándéka szervezetünk számára azt
volt, hogy még szorosabb köteléket létesített márkánk és
fogyasztóink között, egy olyan vállalati kultúrát építve ki, amely
elkötelezett az úttörő termékfejlesztés, az innováció és a közösségi
szellem iránt. Martijn megbízható kísérője volt ezen az úton, és
szerte a világon. partnereink és a fogyasztók támogatására
támaszkodva továbbra is mindent megteszünk márkánk jövőjének
biztosításáért."(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. június 4., csütörtök 13:40 |
PVH Corp. változásokról adott hírt a Tommy Hilfiger és a PVH Europe vezetőségében (2. rész) |
|
New York, 2020. június 4., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH a világ egyik legelismertebb divatipari és ún. lifestyle (egy
adott életstílust/életérzést képviselő) termékeket előállító
vállalata. Cégünk olyan márkák tulajdonosa, amelyek irányító
szerepet töltenek be a divat világában, igyekezve azt az emberiség
szolgálatába állítani. Márkaportfóliónkban számos olyan ikonikus
márka szerepel, mint például a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van
Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene,
valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre
összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmazunk. A PVH több mint 40 000
értékesítési partnert foglalkoztat a világ 40 országában, és éves
bevétele 9,9 milliárd USA dollár. Ez a közösség adja a mi erőnket.
Ez a PVH erejének forrása.
AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK MAGÁNÉRTÉKPAPÍROKRA VONATKOZÓ PERES
ELJÁRÁSOK REFORMJÁRÓL SZÓLÓ 1995. ÉVI TÖRVÉNYE (PRIVATE SECURITIES
LITIGATION REFORM ACT OF 1995) ÁLTAL ELŐÍRT, FELELŐSSÉGVÁLLALÁSRA
VONATKOZÓ NYILATKOZAT: A jelen sajtóközleményben található
előremutató állításokra, ideértve, de nem kizárólag, a Vállalat
jövőbeli terveire, stratégiáira, célkitűzéseire, várakozásaira és
szándékaira vonatkozó kijelentéseket, az Amerikai Egyesült Államok
Magánértékpapírokra vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló
1995. évi törvényének (Private Securities Litigation Reform Act of
1995) a felelősség hárítására vonatkozó, ún. "biztonságos kikötő"
("safe harbor") rendelkezései alkalmazandók. Felhívjuk a befektetők
figyelmét, hogy az ilyen előremutató állítások jellegükből adódóan
különféle kockázatokat és bizonytalansági tényezőket hordoznak
magukban, amelyek közül számos nem becsülhető meg pontosan, illetve
nem feltétlenül látható előre. Ide tartoznak például többek közt a
következők: (i) a Vállalat terveiben, stratégiáiban, célkitűzéseiben,
várakozásaiban és szándékaiban a vállalat saját hatáskörében
bármikor meghozott döntései alapján érvényesülő változások; (ii) mivel a Vállalat jelentős mértékben hitelből finanszírozott
vállalkozásnak tekinthető, és cash flow-jának jelentős részét
adósságszolgálati célokra fordítja, előfordulhat, hogy a Vállalat
nem rendelkezik elegendő forrással ahhoz, hogy az általa szándékolt
vagy az eddigi módon működtesse üzleti egységeit; (iii) a Vállalat ruházati termékeinek, lábbelijeinek és az ezekhez
kapcsolódó termékeinek nagykereskedők vagy kiskereskedelmi üzletek
számára való értékesítéséből származó bevételek és a vállalat által
adott licenc alapján nagykereskedők és kiskereskedők által végzett
értékesítésből származó bevételek szintje, valamint azoknak az
árengedményeknek a mértéke, illetve promóciós áraknak az alakulása,
amelyeket a Vállalat, az általa adott licencek jogosultjai és a
vállalat egyéb üzleti partnerei kénytelenek biztosítani (melyek
mindegyikére hatással lehetnek az időjárási körülmények, a gazdasági
változások, az üzemanyagárak, az idegenforgalom csökkenése, a
divattrendek, a kiskereskedelmi szférában bekövetkező
vállalategyesülések, irányváltások és csődök, a márkáknak a Vállalat
licencadói általi átalakítása és egyéb tényezők); (iv) a Vállalat képessége a növekedés és a raktárkészletek
kezelésére, ideértve a Vállalat képességét arra, hogy kiaknázza az
olyan felvásárlásokból eredő előnyöket, mint például a jelen
sajtóközleményben említett akvizíciók; (v) kvótacsökkentések, biztonsági óvintézkedések bevezetése,
illetve illetékek vagy vámok kivetése olyan országokból származó
árukra, amely országokban a Vállalat vagy licencjogosultjai a
Vállalat védjegyes termékeit előállítják, mint például a Kínából az
USA-ba importált árukra vonatkozó, nemrégiben bevezetett vagy
bevezetni tervezett vámok, mely fejlemények bármelyikének
bekövetkezése eseténtöbbek közt ellehetetlenülhet vagy nehézzé
válhat a termékek költséghatékony előállítást biztosító vagy a
szükséges szakmai és technikai szakértelemmel bíró munkavállalókkal
rendelkező országokban való gyártása, illetve a Vállalat arra
kényszerül, hogy a kiadásokat saját forrásaiból fedezze vagy
megkísérelje továbbhárítani azokat a fogyasztókra, ami lényeges
mértékben befolyásolhatja a Vállalat árbevételét és nyereségességét; (vi) a nyersanyagok rendelkezésre állása és ára; (vii) a Vállalat képessége arra, hogy időben alkalmazkodjon a
kereskedelmi szabályozások változásaihoz és a gyártók migrációjához
és fejlődéséhez (mely kihatással lehet arra, hogy mely országokban
állíthatók elő legelőnyösebb feltételekkel a termékek); (viii) a rendelkezésre álló gyártási és szállítási kapacitások
változásai, a munkabérek és a szállítási költségek emelkedése,
polgári zavargások, háborúk vagy terrorcselekmények, illetve ezek
bármelyike bekövetkezésének veszélye, vagy politikai vagy a
munkaerővel kapcsolatos bizonytalanság bármely országban, ahol a
Vállalat vagy a Vállalat licencjogosultjainak vagy egyéb üzleti
partnereinek termékei értékesítésre vagy előállításra kerülnek,
illetve a tervek szerint értékesítésre vagy előállításra kerülnének;
(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. június 4., csütörtök 13:41 |
PVH Corp. változásokról adott hírt a Tommy Hilfiger és a PVH Europe vezetőségében (3. rész) |
|
New York, 2020. június 4., csütörtök (Business Wire/OTS) - |
(ix) egészséggel kapcsolatos aggodalmak és járványok (mint például a
nemrégiben kitört COVID-19-járvány), melyek az ellátói lánc
működését akadályozó gyárbezárásokhoz,
munkavállalószám-csökkenéshez, nyersanyaghiányhoz és a fertőzött
területeken előállított termékek ellenőrzéséhez vagy embargó alá
helyezéséhez, üzletbezárásokhoz, valamint a fogyasztók mozgásának
csökkenéséhez és vásárlásainak visszaeséséhez vezetnek az okból,
hogy a fogyasztók megbetegszenek vagy a járványnak való kitettség
elkerülése érdekében, illetve a kormányok által a betegség
terjedésének megakadályozása céljából elrendelt kötelező
üzletbezárások, utazási korlátozások vagy hasonló intézkedések miatt
kevesebbet vásárolnak vagy nem vásárolnak a Vállalat termékeiből
(mely következmények közül néhány a nemrégiben kitört
COVID-19-járvány esetében is tapasztalható volt), továbbá olyan
piaci és egyéb változások, amelyek eredményeként a Vállalat
cégértékében és egyéb immateriális javaiban, operatív lízing alapján
fennálló használati jog alapján használt eszközeiben és bizonyos
tárgyi eszközeiben (ingatlanok, gépek és berendezések) értékvesztés
következik be; (x) felvásárlások és vállalat- vagy vállalatiegység-értékesítések,
és felvásárlásokkal, vállalat- vagy vállalatiegység-értékesítésekkel
és javasolt tranzakciókkal kapcsolatos problémák, ideértve többek
közt a Vállalat képességét arra, hogy integráljon egy felvásárolt
szervezetet vagy vállalkozást a felvásárolt szervezetnél vagy
vállalatnál, illetve a Vállalat által végzett tevékenység terén, az
alkalmazottaival, vevőivel, ügyfeleivel való kapcsolataiban, vagy a
Vállalat pénzügyi teljesítménye terén érvényesülő jelentősebb
hátrányok nélkül, valamint a Vállalat képessége arra, hogy
hatékonyan és nyereségesen működtesse a Vállalat meglévő, működő
egységeit/vállalkozásait egy leányvállalat, vállalkozás vagy azok
eszközeinek értékesítését vagy egyéb módon való elidegenítését
követően; (xi) a Vállalat licencjogosultjainak sikertelensége a licenc
alapján való termékértékesítés vagy a Vállalat márkái értékének
megőrzése terén, illetve a Vállalat márkáival való visszaélésük; (xii) az USA dollár és azon országok valutái közti átváltási
árfolyam jelentős fluktuációi, amely országokban a Vállalat jelentős
mértékű üzleti tevékenységet folytat; (xiii) a Vállalat munkavállalóinak nyugdíjazásával kapcsolatos
költségeinek változása (mely költségek az év során olyan biztosítási
értékelések alapján kerülnek kiszámításra, amelyeknek a
pénzpiacokra, gazdasági és demográfiai feltételekre vonatkozó
feltételezések is részét képezik, és a becsült és tényleges
eredmények közti különbségek nyomán olyan jelentős nyereség vagy
veszteség keletkezhet, amely azonban csak általában az év negyedik
negyedévében kerül könyvelésre a bevételek közt); (xiv) új adózási jogszabályok vagy szabályozás kiadásának vagy az
érvényes adózási jogszabályok vagy szabályozások módosításának
hatásai; továbbá (xv) egyéb, a vállalat által az Amerikai Egyesült Államok
Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange
Commission ["SEC"]) időről időre benyújtott dokumentumokban
azonosított kockázatok és bizonytalansági tényezők. A Vállalat nem vállal kötelezettséget az előremutató állítások új
információk birtokába kerülése, jövőbeli események bekövetkezése
vagy egyéb okok miatti nyilvános frissítésére.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200602005248/en/
Kapcsolat:
Dana Perlman Treasurer and Senior Vice President, Business Development and
Investor Relations (212) 381-3502 office (917) 579-1374 cell investorrelations@pvh.com
Virginia Ritchie VP Corporate Communications, Influencer Marketing & Experiences +31643184870 Virginia.Ritchie@Tommy.com
Forrás: PVH Corp.
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|