2020. október 12., hétfő 12:51 |
A karantén idején az omnichannel platformszolgáltatások iránt globális kereslet megugrásának köszönhetően a 3 milliárd USA dolláros vállalatértékű MessageBird 200 millió USA dollárt gyűjtött C sorozatú részvényeinek kibocsátása során (1. rész) |
|
Amszterdam, San Francisco és Szingapúr, 2020. október 12., hétfő (Business Wire/OTS) - A világ vezető felhőalapú omnichannel kommunikációs platformja, a MessageBird október 8-án bejelentette, hogy sikeresen lezárta a Szilícium-völgyben működő Spark Capital vezetésével lefolytatott, 200 millió USA dollár befolyását eredményező, C sorozatú részvények kibocsátásával megvalósuló új tőkebevonási ügyletét. A 3 milliárd USA dollár befektetési értékű MessageBird forrásgyűjtési célú kibocsátásában részt vett a Bonnier, a Glynn Capital, a LGT Lightstone, a Longbow, a Mousse Partners és a New View Capital. E legutóbbi befektetés kapcsán Will Reed, a Spark Capital korlátlan felelősségű tulajdonosa csatlakozni fog a MessageBird igazgatótanácsához. A cég meglévő befektetői, az Accel, az Atomico és az Y-Combinator szintén részt vettek a harmadik befektetési körben. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20201008005504/en/
- A világ első és egyetlen, számos eszközt (Inbox, Omnichannel
Chat Widget és Flow Builder) magában foglaló, omnichannel (az összes
kommunikációs csatornát lefedő) platformszolgáltatása (OPaaS) révén
a MessageBird megoldást kínál még a legösszetettebb
ügyfélkommunikációs feladatokra is
- A MessageBird igazgatótanácsához hamarosan csatlakozó Will Reed,
a Spark Capital korlátlan felelősségű tulajdonosa vezetésével
lebonyolított legutóbbi forrásbevonási célú kibocsátás teljes
mértékben digitális alapokon történt, és eredményeként a 3 milliárd
USA dolláros befektetési értékű MessageBird Európa legújabb
unikornisává (azaz 1 milliárd USA dollár befektetési értéket
meghaladó értékű startup vállalkozásává) lépett elő
- Az omnichannelplatform-alapú megközelítés lehetővé teszi a
vállalatok számára, hogy konkrét földrajzi tevékenységi területüktől
függetlenül különféle alkalmazások (WhatsApp, Messenger, WeChat,
Google Business Messaging, Line és Telegram) használatával, illetve
szöveges üzenetekben [SMS] vagy hangalapú alkalmazások segítségével
közvetlenül, késedelmek nélkül kommunikáljanak ügyfeleikkel vagy
megosszanak velük értéknövelt (interaktív, multimédiás) tartalmakat
bárhol a világon, és ugyanakkor az ügyfelekkel különféle csatornákon
megvalósuló interakcióból származó információkat és adatokat
egyetlen adatfolyamként gyűjtsék össze
- A legutóbbi forrásbevonás a "Work from Anywhere" (Munkavégzés
bárhonnan) elnevezésű, a teljes mértékben távmunkaként megvalósuló
munkavégzést lehetővé tévő vállalatpolitika életbe léptetése kapcsán
került lefolytatásra
Manapság a globális üzleti vállalkozások azzal a kihívással
szembesülnek, hogy az adásvétel szinte kizárólag online lehetséges,
és a mostanáig az üzletekben a helyszínen vagy az ügyfélszolgálati
központok által telefonon nyújtott ügyféltámogatási szolgáltatásokat
a munkájukat teljes mértékben távmunkaként végző alkalmazottak
biztosítják, így világszerte jelentősen megnőtt az igény az
ügyfelekkel való kommunikációt mobileszközökön keresztüli
üzenetváltás révén biztosító eszközök és a különféle kommunikációs
csatornák körének bővítése iránt. A MessageBird ennek az igénynek a
felismerése nyomán indította el a karantén idején ezt a harmadik,
teljes mértékben online lefolytatott forrásbevonási ügyletet. A
karanténnal kapcsolatos gazdasági változások felgyorsították a
MessageBird átalakulását is, és a cég egy kizárólag
kommunikációsplatform-szolgáltatóból (CPaaS) a világ első és
egyetlen omnichannelplatform-szolgáltatójává (OPaaS) vált. A
forrásbevonási ügylet eredményeként befolyt összeget a MessageBird
globális csapata tagszámának megháromszorozására és a vállalat
alapvető európai, ázsiai és latin-amerikai piacain végzett
tevékenysége bővítésének finanszírozására fordítja, melynek kapcsán
ugyanakkor hivatalosan életbe lépteti a "Work Anywhere" (Munkavégzés
bárhonnan) elnevezésű vállalatpolitikáját.
"Olyan világban szeretnék élni, ahol bármikor küldhetek szöveges
üzeneteket egy üzleti vállalkozásnak ahelyett, hogy hosszas
próbálkozás után sem sikerül elérnem a telefonos ügyfélszolgálatát.
A MessageBird annak az elképzelésnek az alapján vezette be a
szektorban elsőként az OPaaS-t (omnichannelplatform-szolgáltatás),
miszerint a globális vállalatoknak képessé kell válniuk az
ügyfeleikkel történő zökkenőmentes kommunikációra (legyen az adott
ügyfél a világ bármely részén), bármely, az ügyfél által preferált
csatornán keresztül" - magyarázta Robert Vis, a MessageBird
alapítója és vezérigazgatója. "Ennek a mostani forrásbevonási körnek
a sikere is igazolja, hogy szerte a világon jelentős erre a
kielégítetlen igény az ügyfelek részéről, akik egyre inkább
elvárják, hogy a hagyományos üzleti vállalkozások is belépjenek ebbe
az új, üzenetváltás révén való kommunikációt lehetővé tévő,
omnichannel-alapú világba, és a MessageBird új, piacvezető terméke
lehetővé teszi ezt minden piaci szereplő számára."
"Mivel a fogyasztók egyre inkább igénylik, hogy az üzleti
vállalkozások az általuk preferált alkalmazásokon keresztül
kommunikáljanak velük, a cégek kénytelenek átfogó omnichannel
stratégiákat bevezetni" - fejtette ki Will Reed, a Spark Capital
korlátlan felelősségű tulajdonosa. "Robert és a MessageBird csapata
kifejlesztették a legtökéletesebb platformot arra a célra, hogy
bármely ügyféllel, bármely csatornán világszerte kommunikálni
lehessen - és e mellé biztosítanak egy sor olyan szoftverterméket
is, amelyek optimalizálják és automatizálják ezeket az
interakciókat, lehetővé téve az üzleti vállalkozások számára, hogy
előnyhöz jussanak ebben az újfajta, üzenetváltáson alapuló üzleti
világban."(folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. október 12., hétfő 12:53 |
A karantén idején az omnichannel platformszolgáltatások iránt globális kereslet megugrásának köszönhetően a 3 milliárd USA dolláros vállalatértékű MessageBird 200 millió USA dollárt gyűjtött C sorozatú részvényeinek kibocsátása során (2. rész) |
|
Amszterdam, San Francisco és Szingapúr, 2020. október 12., hétfő (Business Wire/OTS) - |
Az omnichannel kommunikáció az jelenti, hogy az ügyfelek a kevéssé
hatékony e-mail és hangalapú (telefonos) kommunikációs csatornák
helyett jóval dinamikusabb üzenetváltást biztosító csatornákon
keresztül tudnak kapcsolatot létesíteni az üzleti vállalkozásokkal.
Ehhez olyan termékekre van szükség, amelyek mind a cégek, mind a
fogyasztók számára egységes alapot biztosítanak minden
interakcióhoz. Ezt teszi elérhetővé a MessageBird termékcsaládja,
amelybe beletartoznak a következő termékek:
- Inbox - A hatékony ügyféltámogatást és ügyfélelkötelezést
lehetővé tévő, díjmentes, omnichannel Inbox biztosítja az üzleti
vállalkozások számára, hogy szerte a világon kommunikáljanak
bármelyik ügyfelükkel és azonnal megosszanak vele multimédiás
tartalmakat számos alkalmazáson (WhatsApp, SMS, hangalapú
alkalmazások, Messenger, WeChat, Google Business Messaging, Line és
Telegram) keresztül. Az ügyféltől a különféle csatornákon beérkező
üzenetek az adott ügyfélhez tartozó egyetlen (összevont)
üzenetfolyamként kezelhetők, ami nagy mértékben megkönnyíti a
hibajegyekkel kapcsolatos feladatok végzését és a válaszadást
- Omnichannel Chat Widget - Az eszköz a statikus oldalakat
dinamikus beszélgetésekké alakítja át, lehetővé téve az ügyfelek
számára, hogy akár a cég honlapján keresztül, akár valamely más
alkalmazás vagy bármilyen üzenetküldő app (WhatsApp, Messenger,
WeChat, SMS stb.) használatával kommunikáljanak a cég
alkalmazottjaival.
- Flow Builder - Üzenetváltáson alapuló üzleti kommunikációt
lehetővé tévő, robotizált folyamatautomatizálást (RPA) biztosító
platform, amelynek segítségével bármely üzleti vállalkozás saját
egyedi igényei szerint alakíthatja az ügyfeleinek nyújtott
omnichannel fogyasztói élményeket
- A MessageBird az egyetlen platform, amelyet kiemelt ügyfélként
kezel az összes jelentős üzenetküldő platform, és ennek köszönhetően
a MessageBird biztosítani tudja ügyfelei számára, hogy a világon
mindenütt késedelem nélkül kommunikálhassanak és megoszthassanak
multimédiás tartalmakat bármely üzleti vállalkozással
A Messagebird globális ügyfeleinek már egyharmada váltott a cég
Flow Builder, Inbox vagy Omnichannel Widget termékeinek
használatával megvalósuló omnichannel, felhőalapú kommunikációra. A
MessageBirdöt több mint 15 000 ügyfél választotta szolgáltatójának,
kezdve olyan nagynevű cégektől, mint a Lufthansa Airlines, a
Heineken, az Hugo Boss, a Rituals Cosmetics és a SAP egészen az
olyan gyorsan növekvő, piaci diszruptorként ismert vállalkozásokig,
mint az Uber, a Glovo, a HelloFresh és a Deliveroo.
AMIT A MESSAGEBIRDRŐL TUDNI KELL…
A MessageBird a világ vezető omnichannel felhőalapú kommunikációs
platformja, amely mind omnichannel termékeket, mind felhőalapú
kommunikáción alapuló alkalmazásprogramozási felületeket (API)
biztosít partnereinek, lehetővé téve a fejlesztők és vállalkozások
számára az ügyfeleikkel való kommunikációt bármilyen csatornán,
gyakorlatilag a világ bármely részén.
A 2011-ben alapított vállalat már a kezdetektől nyereséges volt, és
a hat évvel az indulását követő, A sorozatú részvények
kibocsátásával megvalósult első körös forrásbevonási ügylete az
európai szoftvervállalkozások körében az egyik legnagyobb ilyen
jellegű tranzakciónak számított: a cégbe 60 millió USA dollárt
fektetett be az amerikai egyesült államokbeli székhelyű Accel
Partners és az egyesült királyságbeli székhelyű Atomico.
A MessageBirdöt több mint 15 000 tekinti megbízható
szolgáltatójának, kezdve olyan nagynevű cégektől, mint a Lufthansa
Airlines, a Heineken, az Hugo Boss, a Rituals Cosmetics és a SAP
egészen az olyan gyorsan növekvő, piaci diszruptorként ismert
vállalkozásokig, mint az Uber, a Glovo, a HelloFresh és a Deliveroo.
A vállalat számos városban működtet irodákat, ideértve
Amszterdamot, San Franciscót, Szingapúrt, Bogotát, Londont,
Sanghajt, Dublint, Hamburgot és Sydney-t. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. október 12., hétfő 12:53 |
A karantén idején az omnichannel platformszolgáltatások iránt globális kereslet megugrásának köszönhetően a 3 milliárd USA dolláros vállalatértékű MessageBird 200 millió USA dollárt gyűjtött C sorozatú részvényeinek kibocsátása során (3. rész) |
|
Amszterdam, San Francisco és Szingapúr, 2020. október 12., hétfő (Business Wire/OTS) - |
AMIT A SPARK CAPITALRŐL TUDNI KELL…
Mi a Spark Capitalnél olyan általunk nagyra becsült cégek
tetszésünket elnyerő termékekbe fektetünk be, mint például az
Affirm, a Carta, a Cruise, a Discord, az Oculus, a Plaid, a
Postmates, a Slack, a Twitter, és a Wayfair. Tudatában vagyunk
annak, hogy a sikerhez nincsen biztos recept vagy forgatókönyv,
ezért igyekszünk segíteni a cégalapítókat, hogy megtalálhassák a
sikerhez vezető saját útjukat. Befektetéseinkkel az összes iparág
különféle fejlődési szakaszokban lévő vállalkozásait támogatjuk San
Franciscóban, Bostonban és New York City-ben működő irodáinkon
keresztül.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20201008005504/en/
Kapcsolat:
Kerry Walker Walker Communications kerry@walkercomms.com 617-201-7494
Forrás: MessageBird
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|