2021. április 21., szerda 12:20 |
A SentiOne magyar irodája 35 százalékos ügyfélnövekedés mellett a bevételek 55 százalékos emelkedésével zárta a tavalyi évet |
|
Budapest, 2021. április 21., szerda (OTS) - A koronavírus megjelenésével az eddiginél is nagyobb figyelmet kaptak az online platformok a hazai marketingkommunikációs piacon. A SentiOne, a világ egyik vezető online listening és AI ügyfélszolgálat automatizálási platformja szerint 2020-ban a trendet követve megnövekedett az igény a márkák oldaláról, hogy ne csak számokban mérjék az online közösségek reakcióit, de azok érzelmeit is megvizsgálják. Bár a járvány sok esetben nehéz helyzetbe hozta a cégeket, sokan felismerték, hogy a social listening, azaz online közösségük jobb megértése lehet a kulcs a sikeres kampányokhoz. |
A SentiOne tavaly 48 olyan egyedi kutatást készített ügyfelei
részére, amelyek segítségével a márkák nemcsak az online jelenlétük
statisztikáira kapnak rálátást, hogy hányan kattintottak és
kommenteltek tartalmaik alatt, hanem arra is, hogy pozitívan vagy
negatívan fogadták-e termékeiket, szolgáltatásaikat.
A Sentione budapesti irodájában tavaly 1 465 459 darab online
említés elemeztek. 2020-ban több mint 330-an voltak kíváncsiak nagy
sikerű Data Lego webináriumukra, amely a hazai és nemzetközi
streaming szolgáltatók, mint például a Netflix, helyzetét elemezte,
de kutatták azt is, hogyan élik meg a brandek a járványt és a
korlátozásokat.
"A koronavírus járvány kezdetén nekünk is át kellett gondolni
működésünket. Extra riasztásokat, azonnali értesítéseket állítottunk
be partnereknek, azokra az esetekre, hogyha a brandjüket és a
pandémiát együtt említik az online térben."- árulta el Freud Edvin,
a Sentione magyarországi vezetője.
A 10 éve Lengyelországban startupként indult SentiOne tavaly rekord
1,1 millió EUR EBITDA-t és 3,3 millió EUR bevételt ért el, amely 70
százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A több mint
hetven nyelven elérhető szolgáltatás tavaly az EIT Digital Challenge
megmérettetésen Európa 20 legjobb technológiai vállalata közé is
bekerült.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|