2023. február 15., szerda 09:35 |
 Munkáltatói márkaépítés 2023-ban |
|
Budapest, 2023. február 15., szerda (OTS) - A válság miatt az eddigieknél is fontosabb az employer branding, hiszen a sikeres vállalkozás egyik titka a jó kvalifikált, lojális munkaerő. Ha nagy a cégnél a fluktuáció, vagy nehéz új kollégákat találni, érdemes alkalmazni a munkáltatói márkaépítés eszközeit. |
Az employer branding egy hosszú távú stratégia, mely a vállalati
értékekre és a dolgozói jóllét figyelembevételére épül. Azzal, hogy
a cég pozitív képet alakít ki magáról, növelheti a magas
kompetenciákkal rendelkező munkatársak számát, illetve könnyebben
megtarthatja őket hosszú távon.
Ehhez elengedhetetlen a megfelelő kommunikáció (munkáltatói
értékígéret, közösségi média, tartalommarketing stb.), de egy önálló
karrieroldal létrehozása is hatékony lehet.
A versenyképes jövedelem mellett a jó munkahelyi légkör, a tanulási
lehetőség és a rugalmas munkavégzés a legfontosabb ma a
munkavállalók számára.
További információk az employer brandingről:
https://dlxmedia.hu/employer-branding/
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OTS Üzleti Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|