Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2016. december 16., péntek 09:43 |
A P&G kiadta legelső Globális polgársági jelentését (1. rész) |
|
Cincinnati, 2016. december 16., péntek (Business Wire/OTS) - A The Procter & Gamble Company (NYSE:PG) ma kiadta legelső Globális polgársági jelentését, amelyben részletes elemzést nyújt a vállalat ökológiai lábnyomának csökkentését, a leginkább rászorultak szociális körülményeinek javítását, a sokszínűség és a társadalmi befogadás elősegítését és a nők vállalati kereteken belüli és kívüli szerepvállalásának és érdekérvényesítési képességeinek erősítését célzó erőfeszítéseinek eredményeiről. A P&G 1999 óta minden évben kiadott egy fenntarthatósági jelentést, idén azonban új megközelítést alkalmazva egy részletesebb jelentést készített, amely átfogóbb, teljesebb képet ad a vállalat társadalmi felelősségvállalásáról. |
"Olyan vállalat vagyunk, és azt szeretnénk, hogy világszerte olyan
vállalatként ismerjenek, amely felelősségteljesen és etikusan végzi
tevékenységét, üzleti folyamatai és ügyletei nyíltak és átláthatóak,
támogatja a társadalom hasznát szolgáló ügyeket, védi a környezetet
és olyan vonzó munkahelyet biztosít alkalmazottai számára, ahol
megbecsülésben részesülnek és lehetőséget kapnak arra, hogy
kiteljesítsék képességeiket és megvalósítsák céljaikat" - fejtette
ki David Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, a vállalat
elnök-vezérigazgatója.
A P&G 2016. évi Globális polgársági jelentésének legfontosabb
témakörei közé tartoznak az alábbiak:
- Felelősség a környezet iránt: Az éghajlatváltozás megelőzését, a
vízfelhasználás és a hulladékkibocsátás csökkentését előirányzó
célkitűzések megvalósítása terén elért eredmények, ideértve a P&G
azon célját, hogy teljes energiafelhasználását 2010 óta 20%-kal
csökkentse; az első természetes alapanyagokból (65%-ban biológiailag
lebomló anyagok) készült mosószer, a Tide-tól megszokott magas fokú
tisztítóhatást biztosító Tide purclean™ mosószer előállítását,
valamint az összes Charmin termék FSC® tanúsításának elérését, amely
tanúsítvány igazolja, hogy a termékek alapanyaga felelős
erdőgazdálkodást folytató beszállítóktól származik, és a termékek
megfelelnek a környezettudatos és társadalmilag felelős termelés,
gyártás feltételeinek.
- A helyi közösségekre gyakorolt hatás: A P&G Children's Safe
Drinking Water (CSDW) (Tiszta vizet a gyermekeknek) elnevezésű
programja keretében ezidáig már 10 milliárd liter tiszta ivóvizet
biztosított a rászoruló gyermekek számára; a vállalat szerte a
világon több mint 25 természeti katasztrófa által sújtott terület
lakosainak nyújtott segítséget, és a Project Hope (Remény) nevet
viselő projektje révén már 20 éve munkálkodik azon, hogy képzés és
oktatás biztosításával lehetővé tegye a kínai gyermekek számára a
jobb életet, a tanulást és a boldogulást.
- Sokszínűség és társadalmi befogadás: Az emberek sokszínűségében,
különbözőségében rejlő lehetőségek kiaknázása azzal a céllal, hogy
az ötletek eljussanak a megvalósításig, és az egyének
együttműködését előtérbe helyező csapatok hatékonyabb munkájának
köszönhetően innovatív és sikeres termékeket dolgozzunk ki; a nők
szerepvállalását gátló akadályok megszüntetése a P&G-n belül annak
az elkötelezettségnek a jegyében, hogy a vállalati struktúra minden
szintjén biztosítsuk a nemi esélyegyenlőséget és a férfi és női
alkalmazottak számának egyensúlyát; a társadalom javát szolgáló
ügyek támogatása olyan kampányok révén, mint például az SK-II
"Change Destiny" (Változtass a sorsodon) kampánya; valamint az
afrikai ősökkel bíró alkalmazottaink és fogyasztóink
érdekérvényesítésének támogatása mind a vállalaton belül, mind a
társadalmi színtéren a My Black is Beautiful (A fekete gyönyörű)
kampánnyal és olyan termékekkel, mint például a Pantene Gold Series.
- Nemi esélyegyenlőség: Hallatjuk a szavunk a nemi alapon történő
hátrányos megkülönböztetés leküzdése érdekében olyan hirdetési
kampányokkal, mint például az Always "Like a Girl" (Mint egy lány)
vagy az Ariel "Share the Load" (Oszd meg a terhet) kampánya;
különféle kezdeményezésekkel, mint például az Indiában folyó
"Shiksha" programunk igyekszünk hozzájárulni a nők oktatáshoz való
hozzáférését és az üzleti való boldogulását gátló, nemi
diszkrimináción alapuló akadályok lerombolásához; továbbá
megerősítjük elkötelezettségünket a nők és férfiak egyenlő
képviselete iránt a P&G szervezetében.
A Globális polgársági jelentés IDE KATTINVA olvasható.
(http://us.pg.com/2016-Citizenship-Report.html) (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2016. december 16., péntek 09:44 |
A P&G kiadta legelső Globális polgársági jelentését (2. rész) |
|
Cincinnati, 2016. december 16., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell…
A P&G világszerte megbízható és magas minőségű termékekkel áll a
fogyasztók rendelkezésére. A vállalat rendkívül erős
termékportfóliójának piacvezető márkái közt szerepel többek közt az
Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a Charmin®, a Crest®, a
Dawn®, a Downy®, a Fairy®, a Febreze®, a Gain®, a Gillette®, a Head
& Shoulders®, a Lenor®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a
Pantene®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks® és a Whisper®. A P&G
vállalatcsalád tagjai mintegy 70 országban működnek szerte a
világon. A vállalatra és márkás termékeire vonatkozó legfrissebb
hírekért és információkért kérjük, keresse fel a http://www.pg.com
internetes oldalt.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20161215005685/en/
Kapcsolat: Procter & Gamble Damon Jones 513-983-0190 jones.dd@pg.com
Forrás: The Procter & Gamble Company
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|