Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. július 3., péntek 11:54 |
A Zynga lezárta az isztambuli székhelyű Peak átalakítással megvalósuló felvásárlását; örökös franchise portfóliója kibővül a Toon Blasttal és a Toy Blasttal (1. rész) |
|
San Francisco, 2020. július 3., péntek (Business Wire/OTS) - A Zynga 2020. július 1-i hatállyal lezárta a Peak felvásárlását - A Peak megtartja egyedi kreatív kultúráját és márkaidentitását - A Zynga a 2020-as év második negyedévben elért pénzügyi eredményeiről szóló jelentésének 2020. augusztus 5-i kiadásakor módosítani fogja a 2020-as év egészére vonatkozó pénzügyi előirányzatait |
Az interaktív szórakoztatás egyik globális vezető vállalata, a Zynga
Inc. (Nasdaq: ZNGA) és az isztambuli székhelyű Peak, amely a Toon
Blast és a Toy Blast megalkotója, ma bejelentette, hogy a két
vállalat lezárta azt az ügyletet, melynek keretében a Zynga
felvásárolta a Peak összes kibocsátott és forgalomban lévő
törzsrészvényét körülbelül 1,8 milliárd USA dolláros vételárért,
mely összeg megközelítőleg azonos arányban készpénzben és Zynga
törzsrészvényben kerül kifizetésre. A Peak akvizíciójának
eredményeként a Zyngához kerül egy neves, rendkívül tehetséges
tagokból álló csapat és két örökös franchise, a Toon Blast és a Toy
Blast, amelyek az utóbbi két évben folyamatosan a legtöbb bevételt
hozó iPhone-os mobiljátékok közt szerepeltek az USA-ban: a Toon
Blast az első 10-es, a Toy Blast az első 20-as listán.
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20200702005008/en/
A Peaket továbbra is annak alapítója és vezérigazgatója, Sidar
Sahin, valamint a jelenlegi vezetői csapat fogja irányítani, és a
vállalat székhelye a tervek szerint a jövőben is Törökországban,
Isztambulban lesz.
"Megtiszteltetés számunkra, hogy a Zynga csapatának új tagjaiként
üdvözölhetjük Sidart és a Peak fantasztikusan tehetséges
munkatársait" - nyilatkozta Frank Gibeau, a Zynga vezérigazgatója.
"A Toon Blast és a Toy Blast birtokunkba kerülése révén az
élőszolgáltatás-portfóliónkban szereplő örökös franchise-ok száma
nyolcra nő, jelentős mértékben bővül globális felhasználói táborunk,
és számos új, fejlesztés alatt álló, izgalmas játék is a
tulajdonunkká válik. A két cég egyesített csapatai képviselte
szakértelemnek köszönhetően minden esélyünk megvan arra, hogy együtt
még gyorsabb növekedést érjünk el."
"Nagy örömünkre szolgál, hogy véglegesítettük ezt a monumentális
egyesülést, amely nem pusztán a Zyngára és a Peakre, hanem az egész
mobiljáték-ágazatra kihatással lesz" - jelentette ki Sidar Sahin, a
Peak alapítója és vezérigazgatója. "Az együttműködés alapját a két
vállalat szinte azonos jövőképe adja - mindkét cég küldetésének
tekinti az emberek közti kapcsolatok kialakulásnak elősegítését
játékai révén. A Peak vállalati kultúrájának alapja a megalkuvást
nem ismerő előrehaladás és a folyamatos tanulás, és bár
fejlődésünknek ebbe az új szakaszába már a Zynga-val együtt lépünk
be, továbbra is elkötelezettek vagyunk egyedi vállalati kultúránk
megőrzése iránt. Nagy izgalommal tekintünk közös jövőnk és az
eredményes együttes munka elé."
A 2010-ben Sidar Sahin által alapított Peak a közkedvelt
játékfranchise-ok, a Toon Blast és a Toy Blast megalkotója. Az újító
szelleméről, kreativitásáról és kiemelkedően igényes grafikájáról
ismert Toon Blast és Toy Blast révén vált széles körben népszerűvé a
"match-3" (azaz a három egyforma elem megtalálásán alapuló) puzzle
(kirakós) játékok ún. 'bezuhanós' (collapse) mechanikája. A játékok
igen hamar rendkívül nagyszámú, lelkes és lojális rajongótábort
szereztek világszerte, és az ágazatban a játékosmegtartás terén máig
a legjobbak közt találhatók. A Toon Blast és a Toy Blast
mobiljátékok napi aktív felhasználóinak száma (DAU) együttesen
átlagosan több mint 12 millió fő. A Peak akvizíciója nyomán a Zynga
mobiljátékainak átlagos DAU-ja várhatóan több mint 60%-kal fog
növekedni, és szélesedik a Zynga nemzetközi játékostábora is. A Peak
felvásárlásának eredményeként ugyanakkor több, a fejlesztés korai
szakaszában lévő játék is a Zynga tulajdonába kerül.
A felvásárlás zárására 2020. július 1-i hatállyal került sor. A
Zynga a tervek szerint a 2020-as év második negyedévben elért
pénzügyi eredményeiről szóló jelentésének 2020. augusztus 5-i
kiadásakor módosítani fogja a 2020-as év egészére vonatkozó pénzügyi
előirányzatait.
A szerkesztő megjegyzése: A legfontosabb kép- és videóanyagok a következő internetes címen
érhetők el: https://bit.ly/ZyngaKeyArtandVideo
Amit a Zynga Inc.-ről tudni kell…
A Zynga az interaktív szórakoztatási ágazat egyik globális vezető
vállalata, mely küldetésének tekinti az emberek játékok révén való
összekapcsolását szerte a világon. Ez idáig több mint egymilliárd
ember játszott a Zynga franchise játékaival, köztük a következőkkel:
CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With
Friends™ és Zynga Poker™. A Zynga játékai több mint 150 országban
érhetők el, és szerte a világon játszhatók közösségi oldalakon és
mobileszközökön egyaránt. A 2007-ben alapított vállalat központja
San Franciscóban található, és a cég irodákat működtet az Amerikai
Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban,
Írországban, Indiában, Törökországban és Finnországban is. További
információkért kérjük, látogasson el honlapunkra (www.zynga.com)
vagy kövesse a Zynga-t a Twitteren, az Instagramon, a Facebookon,
illetve kísérje figyelemmel a cég blogját: Zynga blog! (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. július 3., péntek 11:54 |
A Zynga lezárta az isztambuli székhelyű Peak átalakítással megvalósuló felvásárlását; örökös franchise portfóliója kibővül a Toon Blasttal és a Toy Blasttal (2. rész) |
|
San Francisco, 2020. július 3., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Peakről tudni kell…
A Peak vezető, globális mobiljáték-fejlesztő vállalat, amelynek
fejlesztői csapata prioritásnak tekinti a megalkuvás nélküli
előrehaladást. A Peak hisz abban, hogy a legjobb termékek akkor
alkothatók meg, ha tehetséges emberek olyan önállóan tevékenykedő
csapatokat hoznak létre, amelyeknek célja hatásos fejlesztések
elérése. A Peak jelenleg két, a népszerűségi listák élvonalába
tartozó mobil franchise-zal (Toon Blast és Toy Blast) rendelkezik,
amelyek az utóbbi két évben folyamatosan a legtöbb bevételt hozó
iPhone-os mobiljátékok közt szerepeltek az USA-ban: a Toon Blast az
első 10-es, a Toy Blast az első 20-as listán, és amelyek
mobileszközökön játszó napi aktív felhasználóinak átlagos száma
(DAU) együttesen több mint 12 millió. A 2010-ben alapított Peak
székhelye Isztambulban, Törökországban található. További
információkért kérjük, látogasson el a vállalat honlapjára:
www.peak.com.
Előremutató állítások
Ez a sajtóközlemény előremutató állításokat tartalmaz, ideértve a
következőket: a Peak Oyun Yazilim ve Pazarlama Anonim Şirketin (a
továbbiakban "Peak") felvásárlása eredményeként várt előnyök
realizálására vonatkozó képességünkre (beleértve globális
ügyfélbázisunk bővítését, mobiljátékaink átlagos DAU-jának emelését
és vállalatunk általános értelemben vett növekedését); valamint a
várt és jövőbeli pénzügyi teljesítményünkkel kapcsolatos frissített
információkra vonatkozó állítások. Az előremutató állítások
többnyire olyan szavakat tartalmaznak, mint a "kilátások",
"prognosztizált", "tervezett", "szándékozik", "lesz", "várakozásaink
szerint", "úgy hisszük", "célunk", illetve "várhatóan", és a jövő
idejű állítások általában előremutató állításoknak tekintendők. Az
ezekben az előremutató állításokban említett tervek elérése vagy
sikere jelentős mértékben függ különféle kockázatoktól és
bizonytalansági tényezőktől, illetve a feltételezések helytálló
voltától. Ezért nem szabad túlzott mértékben támaszkodni ezekre az
előremutató állításokra, mivel azok a számunkra jelenleg (azaz a
sajtóközlemény kiadásának időpontjában) rendelkezésre álló
információkon alapulnak. Cégünk nem vállal kötelezettséget ezeknek
az állításoknak a frissítésére. További információk ezekről a
kockázatokról, bizonytalansági tényezőkről és feltételezésekről
részletesebben kifejtésre kerültek vagy kifejtésre fognak kerülni az
Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez
(Securities and Exchange Commission [a továbbiakban "SEC"]) cégünk
által benyújtott nyilvános dokumentumokban, amelyeknek másolata
beszerezhető a vállalat honlapjának Befektetői kapcsolatok (Investor
Relations) aloldalán a http://investor.zynga.com internetes címen,
illetve a SEC honlapján a www.sec.gov internetes címen.
A működésre vonatkozó legfontosabb mérőszámok
Tevékenységünk eredményeit a működésre vonatkozó különféle
mérőszámok alapján követjük nyomon, ideértve a mobiljátékainkra
vonatkozó DAU-t is. A "mobiljátékok DAU-ja", azaz a
mobiljátékainkkal naponta aktívan játszó felhasználók száma belső
analitikai rendszereink segítségével kerül mérésre, illetve
megbecslésre. A mobiljátékok DAU-ját és a működésre vonatkozó egyéb
mérőszámokat olyan belső, vállalati adatok alapján határozzuk meg,
amelyeket a felhasználói aktivitás nyomon követése során rögzítünk.
Ugyanakkor felhasználunk harmadik felek által szolgáltatott adatokat
is (ideértve a platformszolgáltatók által biztosított, harmadik
felek hálózataiba való bejelentkezésekre vonatkozó adatokat) annak
érdekében, hogy segítségükkel meghatározhassuk, hogy a két vagy több
felhasználói fiókból bejelentkezett játékos ugyanaz az személy-e.
Mobiljáték DAU. A mobiljáték DAU alatt azoknak a személyeknek a
számát értjük, akik mobiljátékaink egyikével egy adott napon
játszanak. Az átlagos mobiljáték DAU egy adott időszak
vonatkozásában az adott időszak egyes napjai mobiljáték DAU-jának
átlaga. E mérőszám esetében egy adott személy, aki két különböző
mobiljátékkal játszik ugyanazon a napon, két külön DAU-ként kerül
figyelembe vételre. A mobiljáték DAU mérőszámot a közönségünk
elkötelezése, bevonása (ún. "engagement") terén elért eredményeink
mérésére használjuk.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200702005008/en/
Kapcsolat:
Zynga befektetői kapcsolatok: Rebecca Lau Investors@zynga.com
Zynga sajtókapcsolatok: Sarah Ross Sarah@zynga.com
Peak sajtókapcsolatok: Barlas Cevikus Barlas@peak.com
Forrás: Zynga
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|