Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2020. november 20., péntek 13:02 |
A Tommy Hilfiger Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé (1. rész) |
|
Amszterdam, Hollandia, 2020. november 20., péntek (Business Wire/OTS) - A PVH Corp. tulajdonában lévő [NYSE: PVH] Tommy Hilfiger örömmel jelenti be, hogy 2020. november 17-i hatállyal Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé. Baker globális szinten tartozik felelősséggel a márka termékeiért, a marketingtevékenységekért és a magas szintű vásárlói élmény biztosításáért az összes kategóriában, régióban és csatornán. |
Ez a sajtóközlemény multimédia elemeket is tartalmaz. A teljes
közlemény a következő internetes címen tekinthető meg:
https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/
Mióta 1998-ban csatlakozott a Tommy Hilfigerhez, Baker számos
pozíciót töltött be a vállalat globális szervezetében, ideértve a
marketingigazgatói és vezető márkatisztviselői posztot. 2019 közepén
Baker átmenetileg abbahagyta munkáját a vállalatnál, hogy több időt
töltsön a családjával, de most visszatért, hogy kivehesse a részét a
vállalat története következő fejezetének "megírásából", és tovább
támogathassa a márkát, amelyért már eddig is igen sokat tett. A
vállalatnál töltött évei során Baker kulcsfontosságú szerepet
játszott abban, hogy a TOMMY HILFIGER a világ egyik legnagyobb
elismerésnek örvendő, prémiumkategóriás "lifestyle" márkájává vált,
és számos sikert mondhat magáénak az üzleti növekedést és a
márkaérték-fejlesztést hatékonyan segítő márkaépítési stratégiák
kialakítása és megvalósítása terén.
"Avery mélyrehatóan ismeri a TOMMY HILFIGER működését, hagyományait
és vállalatfilozófiáját, mellyel teljes mértékben azonosul. Számos
olyan hatékony kezdeményezés fűződik a nevéhez, melyek a
fogyasztókkal való kapcsolataink erősítése révén sikeresen járultak
hozzá márkánk fejlesztéséhez és üzleti tevékenységeink
kiszélesítéséhez" - nyilatkozta Martijn Hagman, a Tommy Hilfiger
Global és a PVH Europe vezérigazgatója. "A jövőképünk megvalósítása
érdekében kitűzött céljaink alapját az inspiráló, közkedvelt
termékek fejlesztése és világklasszis marketingtevékenységek végzése
iránti elkötelezettség képezi, melyek révén iránymutató, globális
márkává szeretnénk válni. Nagy izgalommal várjuk, hogy Avery-t újra
üdvözölhessük a Tommy Hilfiger családjában, és rábízhassuk az ezeken
az alapokon megvalósuló márkafejlesztés irányítását és a márkában
rejlő globális lehetőségek kibontakoztatását."
"Ezekben a nagy kihívásokat hozó időkben a márkáknak lehetősége
nyílik arra, hogy felelős hozzáállással tevékenykedve pozitív
változásokat hozzanak a fogyasztók életébe" - mondta Baker. "Úgy
gondolom, hogy olyan vállalat lévén, mely nem pusztán az általa
kifejlesztett, kiemelkedő termékeinek, hanem a társadalmi
felelősségvállalás szellemében végzett tevékenységének köszönhetően
is közkedvelt a fogyasztók körében, a Tommy Hilfiger rendkívül
pozitív hatást gyakorolhat. Nagy öröm számomra, hogy csatlakozhatok
ezen az úton Tommy-hoz, Martijnhoz és az európai, ázsiai és
csendes-óceáni térségben, valamint az amerikai kontinensen működő
egységeink vezetői csapataihoz, és együttműködhetek velük az egyes
régiók kínálta hosszú távú lehetőségek kibontakoztatásában, a
vállalat átformálásában és a vállalati kultúra még teljesebb
mértékben fogyasztóközpontúvá tételében annak érdekében, hogy a cég
minden téren megfelelhessen a 2020-as évek kihívásainak."
Bakert 2014-ben nevezte ki a cég vezető márkatisztviselővé, és e
megbízatásának teljesítése során sikeresen fogta össze a kreatív és
üzleti vezetőséget a popkultúra, a divat, a technológia és a
szórakoztatás hatékony ötvözésére támaszkodva az új márkakép
kialakítását célzó erőfeszítések során. Baker nevéhez fűződik több,
jelentős átalakulást eredményező program is, ideértve a divatipar
legnagyobb és legsikeresebb, TOMMYNOW elnevezésű, ún. "See Now, Buy
Now" divatbemutatóját (azaz olyan termékek közvetlenül a
szezonnyitás előtti bemutatása a kifutón, amik azonnal meg is
vásárolhatók), valamint a 90-es évek divatja által inspirált TOMMY
JEANS címke felélesztését és a hagyományok kiaknázása révén a fiatal
fogyasztók egyik kedvenc termékévé tételét. Vezető márkatisztviselői
tevékenysége folyamán a befolyásos, közízlést formáló partnerekkel
(ideértve Lewis Hamiltont, Zendayát, Gigi Hadidot, a KITH-t és a
Vetements-t) létrejött együttműködési megállapodásoknak köszönhetően
jelentős mértékben nőtt a márkarelevancia és a cég a rajongók új
generációjának kedvelt vállalatává vált.
A TOMMY HILFIGER a világ egyik vezető, nemzetközi ismertséggel és
identitással rendelkező lifestyle márkája. A vállalat marketing
területén tett kezdeményezései központi szerepet játszottak abban,
hogy a márka globális ismertségének folyamatos növelése és egy
lojális vásárlói kör kiépítését és megtartását célzó, ügyfélközpontú
stratégiák révén jelentős mértékben nőtt a TOMMY HILFIGER globális
"lábnyoma". A kiemelkedő kollekcióknak, a sikeres kampányoknak, a
kiválóan működő partnerségi kapcsolatoknak és a világszerte
követett, nagy hatású ügyfélelkötelezési gyakorlatnak köszönhetően a
márka minden eddiginél szélesebb körben vált ismertté. (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2020. november 20., péntek 13:03 |
A Tommy Hilfiger Avery Bakert nevezte ki elnökévé és vezető márkatisztviselőjévé (2. rész) |
|
Amszterdam, Hollandia, 2020. november 20., péntek (Business Wire/OTS) - |
Amit a Tommy Hilfigerről tudni kell…
A Tommy Hilfiger, amelynek portfóliójában olyan márkák szerepelnek,
mint a TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS, a világ egyik legismertebb
és legelismertebb, prémiumkategóriás, ún. "lifestyle" (bizonyos
életstílust/életérzést képviselő) ruházati cikkeket tervező és
forgalmazó cége. A vállalat magas minőségű, egyedi szabású
férfiruházatot és sportruházatot, női ruhakollekciókat és
sportruházatot, gyermekruhákat, denim kollekciókat, fehérneműket
(ideértve köntösöket, hálóruhákat és szabadidőruházatot), lábbeliket
és kiegészítőket tervez és forgalmaz. Válogatott licenctulajdonosain
keresztül a Tommy Hilfiger kiegészítő termékeket is kínál, például
szemüvegeket, karórákat, illatszereket, fürdőruhákat, zoknikat,
kisebb bőrárukat, lakberendezési cikkeket és
bőröndöket/utazótáskákat. A TOMMY JEANS termékcsaládba férfi és női
farmerruházat és lábbelik, kiegészítők és illatszerek tartoznak. A
TOMMY HILFIGER és a TOMMY JEANS márkanévvel forgalmazott árukat a
vásárlók szerte a világon megvásárolhatják a kiterjedt TOMMY
HILFIGER és TOMMY JEANS kiskereskedelmi üzlethálózat egységeiben, a
vezető szaküzletekben és áruházakban, egyes online kiskereskedőktől,
valamint a tommy.com internetes címen.
Amit a PVH Corp.-ról tudni kell…
A PVH a világ egyik legkedveltebb és legnagyobb elismeréssel
övezett divat- és ún. "lifestyle" (bizonyos életstílust/életérzést
képviselő) termékeket forgalmazó vállalataként meghatározó szerepet
játszik a stílustrendek alakítása terén. A társaság tulajdonát
képezik olyan, a divatot a világ jobbá tétele érdekében formáló,
ikonikus márkák, mint a CALVIN KLEIN, a TOMMY HILFIGER, a Van
Heusen, az IZOD, az ARROW, a Warner's, az Olga és a Geoffrey Beene,
valamint a fehérneműket forgalmazó, digitális értékesítésre
összpontosító True&Co., mely márkanevek, valamint egyéb ismert
amerikai és nemzetközi márkanevek, továbbá licencbe adott márkanevek
alatt számos különféle terméket forgalmaz. A PVH több mint 40 000
értékesítési partnere több mint 40 országban évente mintegy 9,9
milliárd USA dollár összegű árbevételt ér el. Ez az alapja a PVH
erejének.
Kövessen minket a Facebook-on, az Instagram-on, a Twitteren és a
LinkedIn-en!
AZ AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK MAGÁNÉRTÉKPAPÍROKRA VONATKOZÓ PERES
ELJÁRÁSOK REFORMJÁRÓL SZÓLÓ 1995. ÉVI TÖRVÉNYE (PRIVATE SECURITIES
LITIGATION REFORM ACT OF 1955) ÚN. "SAFE HARBOR" ("BIZTONSÁGOS
KIKÖTŐ") (SZEMÉLYES ADATOK VÉDELMÉRE VONATKOZÓ) RENDELKEZÉSEI ÁLTAL
ELŐÍRT NYILATKOZAT:
A jelen sajtóközleményben szereplő előremutató állításokat,
ideértve, korlátozás nélkül, a Vállalat stratégiáira,
célkitűzéseire, várakozásaira és szándékaira vonatkozó állításokat
is, cégünk az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra
vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvénye
(Private Securities Litigation Reform Act of 1955) ún. "Safe Harbor"
("biztonságos kikötő") (személyes adatok védelmére vonatkozó)
rendelkezéseinek megfelelően közli. Felhívjuk a befektetők figyelmét
arra, hogy az ilyen előremutató állítások egy sor kockázati és
bizonytalansági tényezőt hordoznak magukban, melyek közül jó néhány
nem jósolható meg pontosan és nem vetíthető előre, ideértve, többek
közt a következőket: (i) a Vállalat stratégiáit, célkitűzéseit,
várakozásait és szándékait a Vállalat körülményeinek alakulása
következtében bármikor módosíthatja; (ii) a Vállalat magas
hitelállománnyal rendelkező cégnek tekinthető, és mint ilyen, cash
flow-ja jelentős részét adóságállományának törlesztésére fordítja,
melynek eredményeként előfordulhat, hogy a Vállalat nem rendelkezik
elegendő forrással üzleti tevékenységeinek az általa szándékolt vagy
a múltban megszokott módon való végzéséhez; valamint (iii) egyéb, a
Vállalat az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és
Tőzsdefelügyeletéhez (Securities and Exchange Commission) időről
időre benyújtott dokumentumokban leírt kockázatok és bizonytalansági
tényezők.
A Vállalat nem vállal kötelezettséget semminemű előremutató állítás
új információk tudomására jutása, jövőbeli események vagy egyéb okok
miatti nyilvános frissítésére.
Tekintse meg az eredeti közleményt a következő internetes címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20201119005356/en/
Kapcsolat:
Tommy Hilfiger Dana Perlman Treasurer and Senior Vice President, Business Development and
Investor Relations (212) 381-3502 office (917) 579 1374 cell investorrelations@pvh.com
Virginia Ritchie Vice President, Global Communications virginia.ritchie@tommy.com Tel: +31 6 4318 4870
Forrás: Tommy Hilfiger
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|