Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2021. január 8., péntek 12:35 |
P&G: 2021 jótett 2021-ben - Új, Lead with Love elnevezésű ernyőkampányával milliókat inspirál erre (1. rész) |
|
Budapest, 2021. január 8., péntek (Business Wire/OTS) - A Procter & Gamble 2021 jótettre kötelezte el magát a 2021-es évre. Lead with Love elnevezésű nemzetközi kampánya során idén a vállalat és márkái további adományokkal, azaz egészségügyi, higiéniai termékekkel és tisztítószerekkel, személyi védőeszközök biztosításával és több tízmillió dolláros pénzügyi támogatással segíti a COVID-19 elleni küzdelmet világszerte. |
A P&G nemrég bevezetett Lead with Love kampánya a komplex
adományozási program mellett globális összefogásra is buzdít a
közösségek, a nemek közti egyenlőség és bolygónk megóvása érdekében.
A kampány a vállalat márkáira épít és egyesíti a P&G régóta ismert
társadalmi törekvéseit a közösségi hatás, az egyenlőség és
befogadás, valamint a környezeti fenntarthatóság terén.
Lead with Love: jótett helyébe… tegyél még több jót!
A P&G több mint 180 éve támogatja a közösségeket és a fogyasztókat,
különösen a váratlan kihívások idején. A vállalat közel 30 éve jelen
van Magyarországon is, és a világjárvány kitörése óta majdnem 200
raklap terméket adományozott, több mint 80 millió Forint értékben, a
leginkább rászorulóknak. Az új év kezdetével a P&G és márkái
folytatják szoros együttműködésüket a nemzetközi és hazai
partnerszervezetekkel, köztük a Magyar Vöröskereszttel, az Unicef
Magyarországgal, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, a Habitat for
Humanity szervezettel, az SOS Gyermekfalvakkal, a Magyar Szülésznők
Szövetségével, valamint a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal, hogy
országszerte támogatást nyújthassanak a nehéz helyzetbe került
családoknak és közösségeknek.
"2020 egyértelművé tette, hogy mi számít igazán, és milyen szerepet
kell játszania a vállalatoknak a társadalomban. Úgy döntöttünk, hogy
globális programot indítunk a különböző társadalmi témákat érintő
beszélgetések kezdeményezésére, a jótékony cselekedetekre való
ösztönzésre és jótettekkel, szeretettel való vezetésre. Így jött
létre a Lead with Love." - mondta Gabriel Makki, a P&G Közép-európai
értékesítési alelnöke.
Emotions
A programot a vállalat egy erőteljes videóval indította Emotions,
azaz "Érzelmek" címmel, amely a legalapvetőbb emberi érzelmeket
jeleníti meg, többek közt a szeretetet. A P&G elhivatott, hogy ebben
az évben többet és jobban tegyünk egymásért.
"Hiszünk abban, hogy felelősséggel tartozunk a társadalom iránt,
ezért vállalatunk és márkáink erejét, népszerűségét és
erőforrásainkat arra használjuk, hogy 2021-től még több jót tegyünk
és olyan növekedésre ösztönözzünk, amelyek tartós, pozitív hatással
lesznek a közösségekre világszerte." - mondta David Taylor, a P&G
igazgatótanácsának elnöke, és elnök-vezérigazgatója.
Hazai jótékonysági programjaik idén is folytatódnak
A Pampers Magyarország évek óta egyedülálló módon támogatja a
magyarországi koraszülött ellátást azzal, hogy a legtöbb hazai
koraszülött intenzív osztály számára térítésmentesen biztosítja az
idő előtt született babák ellátásához szükséges speciális
pelenkákat. A közelmúltban a márka több mint 6000 csomag pelenkát
ajánlott fel az SOS Gyermekfalu számára, és 3,5 millió forint
pénzügyi támogatást nyújtott a Koraszülöttekért Országos
Egyesületnek (KORE).
Az Always tavaly harmadik alkalommal szervezte meg kampányát a
menstruációs szegénység csökkentéséért, és támogatott több ezer
lányt a Vöröskereszt együttműködésével, valamint világszerte több
mint 40 millió menstruációs terméket adományozott a COVID-19 idején.
A márka 2021-ben is folytatja a menstruációs szegénység elleni
küzdelmet, valamint globális oktatóprogramját a fiatal lányok
pubertáskori önbizalomnövelésének támogatására, amely programmal
évente több mint 18 millió gyermeket, szülőt és oktatót ér el.
A Pantene elkötelezett ökológiai lábnyomának csökkentése mellett: a
márka legújabb fejlesztése a kevesebb víz felhasználásával készült,
illetve vízmentes termékek, amelyek hozzájárulnak a természeti
erőforrások megőrzéséhez és védelméhez.
A P&G Beauty a közelmúltban bemutatta újratölthető alumínium
palackjait, valamint a 60 százalékkal kevesebb műanyag
felhasználásával készült utántöltő tasakokat négy hajápolási
márkája, a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az
Aussie esetében.
A decemberben megjelent 2020-as éves Társadalmi felelősségvállalási
jelentése szerint a vállalat tíz éve megfogalmazott 16 kiemelt
vállalásából 14 már megvalósult. A vállalat valamennyi gyára
világszerte zero waste termeléssel működik, azaz nem szállít
hulladékot szemétlerakókba, emellett bejelentette, hogy felgyorsítja
a klímát érintő céljait az It's Our Home kötelezettségvállalásán
keresztül, és karbonsemlegessé válik a 2030-ig tartó évtizedben.
Emotions videó:
https://www.youtube.com/watch?v=YBHp8onprI4&feature=youtu.be (folyt.)
|
|
|
|
|
|
|
2021. január 8., péntek 12:36 |
P&G: 2021 jótett 2021-ben - Új, Lead with Love elnevezésű ernyőkampányával milliókat inspirál erre (2. rész) |
|
Budapest, 2021. január 8., péntek (Business Wire/OTS) - |
A Procter & Gamble-ről:
A vállalat portfoliója az egyik legerősebb a világon olyan
megbízható, minőségi és vezető márkákkal, mint az: Always®, Ambi
Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®,
Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®,
Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. A
P&G csapata mintegy 70 országban van jelen világszerte. A P&G-ről és
termékeiről szóló legfrissebb hírekért és részletes információért
látogasson el a http://www.pg.com oldalra. További információkért
kövessen minket közösségi média oldalaink valamelyikén: Twitter,
LinkedIn, Instagram, Facebook
Forrásverzió a businesswire.com címen:
https://www.businesswire.com/news/home/20210108005209/hu/
Kapcsolat Csobaji Dóra M: +36 30 220 1445 E: dora.csobaji@opencom.hu
Forrás: P&G
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI
által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a
felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|