Az Üzleti Sajtószolgálat (Original Text Service - OTS) üzleti vállakozások, cégek, intézmények közleményeit, tájékoztatóit, meghívóit, állásfoglalásait közli. Szolgáltatásunk segítségével több mint 2000 újságírót és kommunikációs szakembert érhet el könnyen, gyorsan és költséghatékonyan – az Ön által megfogalmazott sajtóközleményt változtatás nélkül juttatjuk el az MTI-előfizetők szerkesztőségi rendszerébe vagy igény szerint akár a külföldi sajtóhoz is. (Az OTS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.)
|
|
|
2013. szeptember 23., hétfő 09:36 |
Az Oral-B® bejelentette jobb szájápolást lehetővé tévő új digitális eszközének piacra dobását - Az okostelefonokra kifejlesztett Oral-B App hasznos útmutatást ad a fogmosáshoz a jobb és alaposabb szájápolási technikák elsajátítása érdekében |
|
Cincinnati, 2013. szeptember 23., hétfő (Business Wire/OTS) - Az
Oral-B ma bejelentette technikai áttörésnek számító digitális
fogmosási eszköze, az Oral-B App piacra dobását. Az alkalmazás a
felhasználóknak újfajta, személyre szabott tanácsadást biztosít a
szájápoláshoz. |
Az alkalmazás bármely Oral-B elektromos fogkeféhez kapcsolható, és a
következő funkciókkal rendelkezik:
- A fogkefe motorhangjának felismerése alapján egy fogmosási
időmérő automatikus aktiválása a fogorvosok által ajánlott kétperces
fogmosási időtartam mérésére
- Időmérés negyedelő funkcióval a fogak teljes felületének
egyenlő idejű és alapos megtisztítása érdekében
- Statisztikai adatrögzítő funkció, amely a fogmosásokat heti és
havi ábrákon jeleníti meg a fejlődés nyomon követésének biztosítása
érdekében
- Fogmosási utasítások és szájápolási tanácsok
"Ezzel az alkalmazással az a célunk, hogy láthatóvá tegyük a
láthatatlant azáltal, hogy segítünk a felhasználóknak fogmosásaik
számszerűsítésében és vizualizálásában" - magyarázta Stephen Squire,
a Procter & Gamble Szájápolási egységének nemzetközi marketing
igazgatója. "Tudjuk, hogy az elektromosfogkefe-használók számára
fontos a szájhigiénia, de nem mindig tudják, hogy amit csinálnak,
ahogyan fogat mosnak, az megfelelő-e és elegendő-e a fogorvosnál
teendő következő látogatásig. Most már azonban, rögzített adataik
birtokában megbizonyosodhatnak arról, hogy szájápolási módszereik
kielégítőek-e. Magunk között az appot csak 'személyi fogedző'-nek
hívjuk.'"
Az alkalmazás tulajdonképpen vizuális visszajelzést biztosít, amely
segíti a felhasználókat a fogorvos által ajánlott szájápolási
technikák elsajátításában, és ugyanakkor tartalmakat is kínál -
naptárfunkciót, híreket, időjárás-jelentést és szájápolási tippeket
- hogy segítsen a felhasználók figyelmét fenntartani a kétperces
fogmosás teljes idejére. Az app figyelmezteti a felhasználókat arra
is, hogy mikor cseréljék le elektromos fogkeféjük fejét. Az
alkalmazást azok is használhatják, akik normál fogkefével mossák a
fogukat, mivel manuálisan is aktiválható, és használható a
fogmosások idejének rögzítésére.
Az Oral-B app az első tagja egy hamarosan megjelenő adatvezérlésű
digitális eszközcsaládnak, amelyekkel a márkának az a célja, hogy
tanácsokat adjon a vevőknek, és javítsa személyes szájápolási
technikájukat.
További információkért, és az Oral-B App iOS-letöltéséért kérjük,
látogasson el az Apple store-ba. Az app már letölthető az USA-ban és
Ausztráliában, és a következő hónapokban elérhető lesz
Németországban, az Egyesült Királyságban és Japánban is
iOS-es/Androidos telefonokhoz.
Amit az Oral-B-ről tudni kell
Az Oral-B a vezető márka a több mint 5 milliárd USA dollár forgalmú
fogkefepiacon. A Procter & Gamble társaság részeként a cég gyermek
és felnőtt fogkeféket és elektromos fogkeféket, szájzuhanyokat és
fogköztisztítókat (pl. fogselyem) kínál az Oral-B márkanévvel. Az
Amerikai Egyesült Államokban és számos más országban is a fogorvosok
minden más márkánál nagyobb arányban használják az Oral-B fogkeféket.
Amit a Procter & Gamble-ről tudni kell
A P&G szerte a világon mintegy 4,8 milliárd embert szolgál ki
márkatermékeivel. A vállalat rendkívül erős termékportfóliójának
megbízható, magas minőségű, piacvezető márkái közt szerepel többek
közt az Ace®, az Always®, az Ambi Pur®, az Ariel®, a Bounty®, a
Charmin®, a Crest®, a Dawn®, a Downy®, a Duracell®, a Fairy®, a
Febreze®, a Fusion®, a Gain®, a Gillette®, a Head & Shoulders®, a
Iams®, a Lenor®, a Mach3®, az Olay®, az Oral-B®, a Pampers®, a
Pantene®, a Prestobarba®, az SK-II®, a Tide®, a Vicks®, a Wella® és
a Whisper®. A P&G mintegy 75 országban képviselteti magát
világszerte. A P&G-ről és termékeiről a legfrissebb információkért
kérjük, keresse fel a http://www.pg.com internetes oldalt.
Kapcsolat Procter & Gamble Kris Parlett, 513-622-2311 parlett.kr@pg.com vagy MSL New York Meg Martin, 646-500-7940 meg.martin@mslgroup.com
Forrás: Procter & Gamble
E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven
közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és
összevetendő a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi
érvénnyel bíró változat.
-------------------------------------------------------------------
Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók
a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül
felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett
anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget,
rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti
szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által
szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős. © Copyright MTI Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a
(06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus
levelező címen kaphat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|